Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Recommended Posts

Ana başlık: https://www.focusclubtr.com/topic/13846-2018-yeni-ford-fiesta-st-tanıtıldı/

 

 

Türkiye'de Performans paket (LC ve Mekanik LSD) + LED far + Özel renk ile fiyatı 213k oldu. Bu arkadaş sahibine teslim edildi bile , yenisi yolda.

 

 

 

E3C07FF1-C2E5-44B0-B951-2341A0AADE2B.jpeg

44FE40D4-2E38-40A1-BCF1-9B9C9670B76F.jpeg

A0966FDC-25DE-4B7C-87B5-CA9DC73202C5.jpeg

7347AAD5-8F8B-4B68-98EE-BA4EEDE2B600.jpeg

 

Donanım, teknik föy 2020

fiesta-2020-mart-teknik-foy.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynı ihtiyaçlara hitap etmese de otomatik sevdasından vazgeçebilecek bekarların yahut hacim ihtiyacı olmayan yeni evlilerin st-line focus yerine şiddetle tercih etmesi gerektiğini düşündüğüm bir noktada şuan bu Fiesta st.. Açıkçası bekar biri olarak maddi durumum olsa ne otomatiğinin yüzüne bakarım ne de +30 bin lira verip ekonomi yaptığımı zannedip dizel focus alırım. Bu yeni Fiesta st ilaç gibi geldi. Keşke para olsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cenk Demirel 

Pug 308 gtı için hissettiğim duyguları tarif ettiniz. 5 kapı olduğu için evlilere de hitap edebilir 🙂 1.6 270 HP güzel makine...

Edited by Cankut Bulut

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 dakika önce, Cankut Bulut yazdı:

@Cenk Demirel 

Pug 308 gtı için hissettiğim duyguları tarif ettiniz. 5 kapı olduğu için evlilere de hitap edebilir 🙂 1.6 270 HP güzel makine...

Kesinlikle öyle. Zamanında 208 gti by ps da bu mantıkla sattı. Hatta o makine 308'e göre fiyatı da daha uygun olduğu için biraz daha fazla sattı. Yakın çevremden de alanlar oldu ve çok memnunlar. Açıkçası güncel fiyatlarda kriterlerini esnetebilen yahut ihtiyaçları çok spesifik olmayan kişilerin merakları varsa parayı bu tarz araçlara vermesini tavsiye ederim. En azından sürüşü zevkli, günlük kullanıma da uygun gerçek birer hothatch deneyimlemiş olurlar ölmeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of, of, offf. Çok tatlı bir renk. Çok da oturaklı, kalıp gibi bir duruşu var.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Hediyesi?

213.750 TL 🙂 (Performans Paketi (LC ve Mekanik LSD), LED ve Özel renk dahil; 3K ve 5K aynı fiyat)

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 dakika önce, Mertcan Çelik yazdı:

jantları beğenmedim malesef, fiyatı evlere şenlik ama alternatifi var mı bakmalı

Bir de kaç kilo bu?

3K 1.262 kg

5K 1.283 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insan bununla yaşlanmaz, direksiyonundayken melankoliye baglayan sarkilar bile acmayi istemez. Evin perdesini aralatip aralatip tebessum ettirir kendisine. Kafani yastiga koydugunda kendisini dusundurur. Ah ah..

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Insan bununla yaşlanmaz, direksiyonundayken melankoliye baglayan sarkilar bile acmayi istemez. Evin perdesini aralatip aralatip tebessum ettirir kendisine. Kafani yastiga koydugunda kendisini dusundurur. Ah ah..

Türkiye'de şu an rakibi yok değil mi? Clio,Polo,Ibıza,208,Yaris Türkiye'de satılmıyor.

 

Bunlar tam rakip olmasa da.

308 GTi by Peugeot Sport 1.6 PureTech 263 hp 271.723 TL

MINI JCW 2.0L  231 hp 3 KAPI 396.981 TL

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Türkiye'de şu an rakibi yok değil mi? Clio,Polo,Ibıza,208,Yaris Türkiye'de satılmıyor.

 

Bunlar tam rakip olmasa da.

308 GTi by Peugeot Sport 1.6 PureTech 263 hp 271.723 TL

MINI JCW 2.0L  231 hp 3 KAPI 396.981 TL

Satiliyor olsalar bile Clio ve Polo zaten motor hacminden kaybediyor. Yaris bildigim kadariyla az sayida,  sinirli adetle uretiliyor. Ibiza'yi geceleri otobanda roll yapmayi seven kesime has goruyorum. St'nin en buyuk rakibini 208 gti by ps olarak goruyorum ama st yenilendigi icin bazi konularda 208'in de yenisini beklemek gerekiyor.

 

308 gti dedigin gibi pek rakip degil. Zaten arada ki fiyat farkindan da belli. 60 lira daha fazla verip alinir mi ? Tuketiciye kalmis. 308 severim ama sahsen o farki vermem. St alip ona harcarim, pist gunlerine, lastik masrafina falan harcarim o parayi. Mini'nin fiyati ortada konusmaya gerek yok.

 

Neticede tum bu araclar guncel fiyatlarla satiliyor olsa bile bu araca ozellik ve fiyat dengesinde yakin bir arac olarak suan sadece 208 var gibi gozukse de yenilenecegi icin st hali hazirda rakipsiz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • By Nesimi Kılıçaslan
      Arkadaşlar 2005 Model Ford fiesta dizel 1.4 TDCI motor aracım var. 185 000 Km. Aracım oldukça temiz motoruda iyi durumda aslında.Ancak 175000KM de bakım yaptırdığımda motor ustası trigerleri değiştirdiğinde bu aracı biraz daha kullan sonra sat gitsin motorunda ufak bir üfleme var zor hissediliyor ama var demişti. Bende aracımdan gayet memnunum. Yeni fiestalardan da kat kat güzel bence... Gerek hacim gerek tasarım olarak. Hafif bir Motor üflemesi yüzünden sizce aracı satmam mı gerek ?  Yeni araç alma imkanım var. 200 000 km devirmeli miyim ? 

    • By Mertcan Başaran
      Merhaba herkese. Ön balatalardan böyle bir şey sürtüyormuş gibi ses geliyor. Balataların azaldığını söylediler. Balata değiştirmek yeterli olacak mıdır? Ve 4 tekerinde değişmesi gerekiyor mu? Şu zamanda balata değişim ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler.
    • By Yakup Çağatay
      Ford Fiesta – şirketin Avrupa’da en çok satan modeli – ilk kez elektrikli bir güç aktarma organı ile Avrupa'da sipariş edilebilebilir durumda.
       
      Tüm detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/elektrikli-ve-iyilestirilmis-2020-ford-fiesta-siparise-hazir/
       
      Ayrıca çift kavramayı zaten yazmıştık, onu duyurdular: https://www.focusclubtr.com/topic/19915-2020-fiesta-mk7ye-10-ecoboost-ile-7-i̇leri-çift-kavrama-geldi/
       
      2020 Türkiye güncellemesi gelmişti ona da ilgililerin bakmasını öneririm: https://www.focusclubtr.com/topic/13948-2017-yeni-fiesta-motor-ve-türkiye-fiyat-donanımları-2020-güncellemesiyle/?do=findComment&comment=530614
       
      Gelelim makyaj öncesi güncellemeye. 2020 Fiesta ICA ile:
       
      48 voltluk hafif hibrit teknolojisi Dur & Kalk ve Hız Tabelası Tanıma özellikli Adaptif Hız Sabitleyici  Standart FordPass Connect modem Yeni kablosuz şarj pedi
      Dikey Park; Fiesta Active ve ST‐Line için
      Aktif Frenleme ile geliştirilmiş Çapraz Trafik Uyarısı
      Fiesta Active ek Spor ve Arazi Sürüş Modları
      B&O Ses Sistemi subwoofer artık tekerlek yuvasının içine yerleştirilmiş.
       
      Makyajı beklemeden gelen bu güncellemeleri beğendim. Bir de Türkiye'ye şöyle bir ST-Line da gelse.

    • By Yakup Çağatay
      Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 
      Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
       

    • By Erdem L.
      Selamlar, 
       
      2017 Ford Fiesta aracım ve Note 8 telefonum var. Android Auto'nun uygun versiyonunu telefonuma yükledim. Ancak ne zamanki telefonu kabloyla araca bağlayıp aracın ekranından navigasyon vs. kullanmaya kalksam bağlantı problemi oluyor. Normal sync ekranında alt kısma android auto sekmesi geliyor 2 saniye sonra kayboluyor. Bağlantı kablosu olarak telefonun orijinal kablosunu kullanıyorum. Çözmeme yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. 

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.