Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 2.5 Garip Bir çekiş Sorunu


Yigit K

Soru

Öncelikle herkese merhaba.Yaklaşık 1 aydır ufak bir problem yaşamaktayım ve çözümünü hala daha bulamadım.Aracım Focus 2010 MK 2.5 Kasa TDCİ  Motor.Sorunum ise şöyle ; şimdi düz yolda veya bayır aşağı yukarı hiç önemli değil 1. 2. ve 3. viteste hiçbir problemim yok araba dip gaz yaptığımda araba çok güzel devirleniyor yani aracı ilk aldığım gibi ancak arabayı 4. vitese atınca şöyle bir çekiş sorunu var , araç ivmeleniyor ivmelenmeyi 1 saniye kesiyor sonra tekrar ivmeleniyor ve tekrar kesiyor.Ancak araç eskisi gibi devirlenmiyor ve 4 bin devire ancak bayır aşağı dip gaz yapınca geliyor.Araç bilgisayara bağlandı ancak hata kodu bulunamadı , ustamız gaz pedalından şüphelendi ancak bende yaptığım araştırmalar sonucu selonoid valfinden veya hava filtresiyle ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum.Sizce sorun ne olabilir ? (araç yeri geldiğinde sakin, yeri geldiğinde devirli kullanıldı dpf tıkalı değil ve bakımları hiç aksatılmadan yapıldı)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 8 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
5 saat önce, Serkan Karakoca yazdı:

turbo selenoidi bozulmak üzere olabilir enjektör bakımı yaptırdınız mı hiç ? egr dende yapar ... 

enjektör bakımı sanırım hiç yapılmadı ama çok geniş bi skalası var bu problemin acaba sorunu  nasıl daha kısa yoldan çözebilirim ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

aynı problemi bende yaşadım.  arıza kodu vermediği için çok zor testpiti yapılabiliyor. egr  selenoidini değiştirdiğinizde arıza çözülmüş olacaktır.

Zira beni çok uğraştırdılar: turbo, enjektör, vs vs dediler fakat arıza 150 liralık selenoidde çıktı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
8 saat önce, Emre Şener yazdı:

aynı problemi bende yaşadım.  arıza kodu vermediği için çok zor testpiti yapılabiliyor. egr  selenoidini değiştirdiğinizde arıza çözülmüş olacaktır.

Zira beni çok uğraştırdılar: turbo, enjektör, vs vs dediler fakat arıza 150 liralık selenoidde çıktı.

Hocam EGR Selonoidi ve Turbo Selonoidini bir yedek parçacıda deneme şansımız olabilir mi acaba müsade ederler mi ki?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
21.01.2019 - 13:14 tarihinde, Emre Şener yazdı:

aynı problemi bende yaşadım.  arıza kodu vermediği için çok zor testpiti yapılabiliyor. egr  selenoidini değiştirdiğinizde arıza çözülmüş olacaktır.

Zira beni çok uğraştırdılar: turbo, enjektör, vs vs dediler fakat arıza 150 liralık selenoidde çıktı.

           Bu selenoid valfi denilen parça Turbo Basınç valfi mi ? Üstünde pierburg yazan ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.