Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford’Un Tamamen Elektrikli Ilk Binek Otomobili Olan Focus Bev, 2012 Cenevre & Paris Otomobil Fuarı’Nda


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ford’un tamamen elektrikli ilk binek otomobili olan Focus BEV, 2012 Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkıyor

  • Ford’un elektrikli araçlardaki öncüsü Focus BEV, 2012 Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı.

  • Fuar ziyaretçileri, Ford’un tamamen elektrikli ilk binek otomobilini kullanma imkanına sahipler.

  • 160 kilometre menzilli Focus BEV, yakıtla çalışan modeller ile aynı sürüş deneyimini sunuyor ve sadece üç saatte tam şarj oluyor.

CENEVRE, 05 Mart 2012 – Ford, 2012 Cenevre Otomobil Fuarı ziyaretçilerine, tamamen elektrikli ilk otomobili olan Focus BEV’i önceden denemek için bir fırsat sunuyor.

160 kilometre menzile sahip olan ve yakıt kullanmayan Focus’ta 23kWh lityum iyon batarya takımı bulunuyor. Focus BEV, uygun şarj noktasında üç ila dört saat arasında tam şarj oluyor.

Ford Avrupa Başkanı ve CEO’su Stephen Odell yaptığı açıklamada “Yeni Focus BEV’in tepkisel performansını ve çevikliğini test etmenin, müşterilerin bu son derece canlı ve ekonomik otomobil için duydukları heyecanı artıracağına inanıyoruz” dedi.

Focus BEV manevra, kullanım ve fren hissini aynı platformu paylaştığı çevik ve sportif içten yanmalı motor ile çalışan 5 kapılı Focus HB modelinden alıyor.. Benzinli veya dizel bir motor bulunmaması ve olağanüstü aerodinamiği, aracın içinde son derece sessiz ve konforlu bir deneyim yaşamaya olanak veriyor.

Focus BEV lansmandan itibaren elektrikli araç kullanmanın keyfini artıracak özel olarak geliştirilmiş özellikleriyle Ford’un gelişmiş sesle kumanda, harici cihaz entegrasyonu ve bağlantı arayüzü olan SYNC ile de donatılmış olacak. Ziyaretçiler, fuarda tüm bu özellikleri deneyebilecekler.

Odell ayrıca “Araçta sunulan akıllı sürücü bilgilendirme teknolojileri müşterilerin enerji kullanımı ve ulaşım ihtiyaçları konusundaki düşüncelerini değiştirecek,” dedi.

Focus BEV, Ford’un yeni elektrikli araç ailesinin öncüsü olacak ve yakıt tasarrufu açısından segmentlerinde lider olan veya en iyiler arasında bulunan ve giderek büyüyen ECOnetic teknolojisine sahip ürün gamına eklenecek.

fordfocuselectric01.jpg

fordfocuselectric02.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 6 ay sonra...

Ford ve Schneider Electric, Avrupa çapında elektrikli araç şarj çözümü sunmak için güçlerini birleştiriyor

· Ford, Avrupa'da Schneider Electric ile kurduğu ortaklık ile müşterilere evde/işyerinde elektrikli araç şarj etme çözümü sunuyor

· Basit, etkili, çevre dostu şarj çözümü, sınıfında ilk kez 5 yıllık garanti ve her bölge için yerel dilde teknik destek sağlıyor

· Ford Focus Electric, Avrupa'da 162 km sürüş menzili ve 15.9 kW/saat/100 km* enerji verimliliği sağlayacak

· Ford, Avrupalı elektrik sağlayıcılarıyla ortaklıklar kurarak belgelendirilmiş yenilenebilir enerji ile şarj etme seçeneği sunacak

Ford Motor Company ve Schneider Electric, Avrupa çapındaki ev ve işyerleri için bir elektrikli araç şarj çözümü sunmak amacıyla güçlerini birleştiriyor.

Ford’un, enerji yönetiminde global uzmanlığa sahip Schneider Electric ile ortaklığı, yakında piyasaya sunulacak Focus Electric dahil, bataryalı elektrikli araç (BEV) ve plug-in (prize takılan) hibrid elektrikli araç (PHEV) müşterilerine hızlı, güvenilir, güvenli ve kullanışlı bir şarj çözümü sağlayacak.

Ford Avrupa Sürdürülebilirlik, Çevre ve Güvenlik Mühendisliğinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Andreas Ostendorf, "Schneider Electric ile ortaklık kurmaktan mutluyuz. Sürücülere ve filo işletmecilerine, araçlarını şarj etmek için esnek ve etkili bir çözüm sunacağız ve kusursuz, kullanışlı ve zararlı atık üretmeyen sürüş deneyimi sağlamaya yardım edeceğiz."

Schneider Electric EVLINK elektrikli araç şarj istasyonu, Ford BEV ve PHEV araçlarının satışta olduğu bütün ülkelerdeki müşterilere kullanışlı bir çözüm sunacak. Hem Ford hem de Avrupa güvenlik standartlarını karşılaması için sıkı bir şekilde test edilen sistem standart kurulum, sektörün ilk kez 5 yıllık garanti ve tamamen yerel dildeki bölgesel teknik destek ile sunulacak.

Ford ve Schneider Electric, istasyonların Ford'un elektrikli araç ürünleriyle en iyi şekilde çalışmasını sağlamak için birlikte çalıştı. Focus Electric müşterileri, uygun elektrik arzı özelliklerine sahip bölgelerde, 3 saati biraz aşan bir sürede akülerini bütünüyle şarj edebilecekler. Focus Electric modelinin bataryası bütünüyle şarj edildiğinde, 162 km'lik menzil ve 15.9 kW/saat/100 km* enerji verimliliği sağlıyor.

Schneider Electric Global Faaliyetlerinden Sorumlu Kidemli Başkan Yardımcısı Julio Rodriguez, "Bu ortaklık yoluyla, her Ford müşterisine basit, etkili ve sürdürülebilir Elektrikli Araç şarj çözümleri sunacağız. Bu işbirliği Avrupa'daki elektrikli araç pazarının gelişimini destekleecek" dedi.

Buna ek olarak Ford ve Schneider Electric, Focus Electric müşterilerine elektriklerini çevreci enerji sağlayıcılarından satınalma fırsatı sunacak ve yeni tesislerden sertifikalı yenilenebilir enerji sağlayacak. Bu da müşterilere Ford elektrikli araç sürüş deneyimlerini CO2 bakımından nötr, yani CO2 atıksız hale getirme seçeneği sunacak ve sadece elektrikli araç kullanmanın çevreye yararını en üst düzeye çıkaracak.

Almanya'da yenilenebilir enerji, Köln enerji sağlayıcısı RheinEnergie tarafından sağlanacak; bu şirket kısa bir süre önce Köln'deki bir Ford tesisinin tavanına 1.2 megawatt'lık bir güneş paneli sistemi kurmuştu. Bu yeni kurulan panel sistemiyle üretilen elektrik, özel olarak önümüzdeki yıl piyasaya sunulacak Ford Focus Electric modellerini şarj etmek için kullanılacak.

Ford, Focus Electric'in Avrupa'da piyasaya sunulmasına yakın, diğer ülkelerdeki enerji sağlayıcılarıyla diğer işbirliği anlaşmalarını da açıklayacak.

Paris-Focus-Electric-06.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şİmdi heyecanla bunun 1.0 EB ile çiftleşmesini bekliyorum... (herkesin fetişi kendine)

Bunu Türk ustalarına emanet edelim. Yaparlar.

Bir süre sonra kullanılabilir olması için mecbur yapacaklar. Şehiriçinde 100km menzil için bunu alan olmaz. Geçenlerde Renault testi izledim Top Gear idi sanırım. Çok kısa menzili var. Yolda kaldılar hafif dalga geçiyorlardı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunu Türk ustalarına emanet edelim. Yaparlar.

Bir süre sonra kullanılabilir olması için mecbur yapacaklar. Şehiriçinde 100km menzil için bunu alan olmaz. Geçenlerde Renault testi izledim Top Gear idi sanırım. Çok kısa menzili var. Yolda kaldılar hafif dalga geçiyorlardı.

Günde 100 km yol yapan var mı şehir içinde ? ayda 2500 desek yılda 30.000 uvvv

bostancı-fatih git gel 70 km hadi gezdin 100 km etti istanbul birde bu metropoll :) Avrupa'da felan 100 yeter sonuçta eve gidince bağlayacaksın da :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Günde 100 km yol yapan var mı şehir içinde ? ayda 2500 desek yılda 30.000 uvvv

bostancı-fatih git gel 70 km hadi gezdin 100 km etti istanbul birde bu metropoll :) Avrupa'da felan 100 yeter sonuçta eve gidince bağlayacaksın da :)

Olmaz mı?

İşyeri Yeşilköy, ev Ataşehir, akşam gel Rumeli Fenerine balık yemeye gidelim diyen bir cins-i latif çıktı, "valla kusura bakma pilim yetmez mi" diyeceksin, yoksa taksi ile dönme hesapları mı yapacaksın.

Istanbul gibi dinamik bir şehirde dolu dolu yaşayan herkese sorun olur bu menzil.

Bir de yeterdi yetmezdi ve de ya yolda kalırsam stresi var.

Şu haliyle birkaç aklı evvelin fantazisinden öteye geçmez.

Prius'a bak, hibrid ve başarılı bir araç olmasına rağmen kaç tane sattı?

Bu arada Toyota taksicilere İspanya'da ciddi bir kampanya ile ucuza satmış Prius'ları, alanlar pişman değil gibiler, ama gözleri bir yandan da dizel modellerde, neden dersen ort. tüketimleri şehir içinde 7,5 l/100km, hibride rağmen.

Yani kısacası yeni nesil enerjilerin verimli kullanımı biraz vakit alacak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hani istanbul bile demek istedim kaldı ki diğer şehirlerde çok da problem olmaz bana sorarsanız en gereksiz araba bunlar :D

benzin stokları bitene kadar devam :)

Birde toyota çok iyi ilerledi yeni yaris hybrid güzel.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

Araç NHTSA'dan 5 yıldız almayı başardı. 

Elektriksiz Focuslar da NHTSA'dan 5 yıldız almayı başarmıştı fakat önden çarpışmalarda BEV'e göre 1 derece düşük değerlendirilmişti. 

http://www.youtube.com/watch?v=H1OIu8wE3C0&feature=youtu.be 

Ekteki dosyayı indirip BEV için geliştirilmiş güvenlik detaylarını öğrenebilirsiniz.(eng)

 

Ford_Presentation-Manuel_Bartolo.pptx.zip

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.