Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Yokus Kalkis Desteginin Duz Yolda Araca Etisi


Yalçın Mahir Ökcün

Soru

Arkadaslar 2015 tdci trend x imde birinci vitesle kalkislarimda bazen aracimda tutulma (1-2 saniyelik kucuk yigilma) hissediyorum.buna neden olarak yokus kalkis desteginden supheleniyorum.yokus kalkis destegini nerden kaldirabilirim?sorunum duzelirse sizinle paylasacagim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 8 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
20 dakika önce, Yalçın Mahir Ökcün yazdı:

Sizce neden olabilir?her zaman olmuyor .yokus kalkis desteginin kisaltilmis ismi nedir.menude ne olarak yazar.

Yokuş kalkış yazar.

Düz yolda etkisi yoktur, sorun dediğiniz debriyaj ve kavrama ile ilgili sanırım.

Servise danışıp fikir almanızı öneririm.

Aracınız 1.6 sanırım, kalkışlarda biraz kasılıp sonra uzaması normal.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

2015 tdci ford focusumda yokuş kalkis destegini devre disi biraktim iste izlenimlerim,

 

1-Arac kalkislarda inanilmaz rahatladi,eskisi gibi yigilma ve tutukluk yokoldu,

2-Denemek icin yaptigim uzun yolda aracin ivmelenmesinin daha iyilestigini  farkettim

 

Kişisel düşüncem Yokus kalkiş destegi benim gibi sorun yasayanlar tarafindan iptal edilmesi yonunde.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yokuş kalkış devredeyken aracın kalkışını uzattığı doğrudur. Ancak, yokuş kalkış denilen olay, frenlerin geç devreden çıkması sadece. Fren devrede değilken etkisi olamaz. Normal şartlarda yüzde 3 eğimin altında da çalışmıyor. Yani düz yolda da devreye girmiyor.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bende sorun ortadan kalkti.sorunu olmayanlarn hill holder'i devre disi birakmasina zaten gerek yok.ben aractaki ivmelenmenin nasil farkettigini gordum.ayni sorun wolksvagen grubuna ait bir aractada olmus(wolksvagen cluptan okudum)ayni neticeyi alan olmus.yazimdada belirttigim gibi duz yoldaki kalkislarda  araclarinda arada bazen bir yigilma olan olursa bunu denemesini istedigim icin forumda bahsettim.

--8 dakika sonra eklendi--

Sorun trim sesi lastik sesi gibi sorunlarin bazen psikolojik etkenlerle artmasi yada azalmasi degil.arac resmen hill holder esnasindaki gibi frenin gec birakmasi ile esdeger kasilmalari duz yolda durup kalkmalardada (bazen) yapti.bende hill holder dan suphelenerek devre disi biraktim ve sorunum duzeldi.psikolojik olsa sirf denemek icin tekrar devreye alip aradaki farki goremezdim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.