Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus 3 ve C-max TDCI araçları servise çağrıyor


mehmet kursat

Önerilen Mesajlar

Sonunda bu gÜn beni de aradılar, beni unutmamış otosan. :)

Dedimki şimdi gelemem, aciliyeti varmı, yok dedi siz bir gÜn belzlrleyebilirsiniz dedi, bende karların kalkacağını tahmin ettiğim mart ayının ortalarına mÜsaitim dedim, servis seçermisiniz dedi, Kastamonu ford servis dedim, efendim orada servisimiz yok dedi, bu benim suçum değil dedim, size en yakın şehir seçebilirsiniz dedi, bende karabÜk dedim, şimdi her neyse, bu servise gitmek için harcayacağım yakıtı ben mi karşılamak zorundayım. Yoksa bunu faturalayıp otosana karşılatabilirmiyim, yada bunun için ne yapmam lazım ? Yakacağı mazot aslında çokta değil de, benim kızdığım nokta Kastamonu'da servisin olmaması. Ayrıca bu servis olarak Ankara seçersem de karşılatabilir niyim?

bir ihtimal istenebilir. hukukçu olarak bakıyorum olaya elbette. hatta istenir yaw, bir ihtimal filan değil. ama uğraşmaya değer mi, usul ekonomisine ne kadar uygun olur, orası tartışılır. ama elbette medeni kanunda bulunan iyiniyet ilkesine göre hareket etmek lazım. tutup edirne ford servisi derseniz olmaz elbette :) en yakın servis esas alınacaktır..

Alperen G. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bir ihtimal istenebilir. hukukçu olarak bakıyorum olaya elbette. hatta istenir yaw, bir ihtimal filan değil. ama uğraşmaya değer mi, usul ekonomisine ne kadar uygun olur, orası tartışılır. ama elbette medeni kanunda bulunan iyiniyet ilkesine göre hareket etmek lazım. tutup edirne ford servisi derseniz olmaz elbette :) en yakın servis esas alınacaktır..

İstenemez, bakım zamanı geldiğinizde yaparız derler. Zaten ne zaman isterseniz gelin diyorlar acil bir durum söz konusu değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İstenemez, bakım zamanı geldiğinizde yaparız derler. Zaten ne zaman isterseniz gelin diyorlar acil bir durum söz konusu değil.

hmm, zaman önemli değilse ve belli bir zaman aralığında değişme zorunluluğu yoksa o zaman zaten bakıma gittiğinde değiştirilebilir, doğru. ama bakıma kadar orada bir sıkıntı çıkarsa ve gelmediniz zamanında derseler o da ayrı mesele.. neyse, fırsat bulunca gidin bari :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ama bana kampanya süresi dahilinde gelmeniz gerekir dedi, sonra Karabük'e git gel ne yakacak, yaksa yaksa 50-60 TL yakar, bu kadar para için uğraşmaya değmez tabi ama, benim derdim, sıkıntım asıl Kastamonu'da servis olmaması, kızgınlığım da ondan, farlar buğulanma yapıyor, bunun için Karabük'e gitmeyeyim diyorum, sonra hoparlörler cızırdıyor, bunun için karabük'e gitmeyeyim diyorum, yani asıl sorun servise ulaşmak için benim çekeceğim zahmet. Ve bu durumlar benim sorunum değil, ben mi bozdum farları da buğulanmaya başladı, benmi dedim eksozbun bilmem neresini değiştirin diye, sonra ben mi bozdum hoparlörleri, HAYIR. Yani otosandan bu parayı tahsil etmek istememin sebebi başka. Kastamonu'da Ford gayet çok, focus u, fiestası, transiti, connect dersen zebil. Otosandan memnuniyetimi ölçmek için arıyorlar ya, beni aradıklarında herşeyden memnun olasamda Kastamonu'da servis olmamasından hiç hoşnut değilim dedim. Sonra otosandan arayan bayan dedi ki, Kastamonu ya servis açmayı planlıyoruz, en yakın zamanda açılacaktır dedi. Bende en yakın zaman ne zaman diye sordum, dumur oldu kaldı. yani kızdığım nokta Kastamonu'da servisin olmaması.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamam, almadan sorayım da, hatta sordum da, ilk bakmaya gittiğimde servis var mı Kastamonu'da diye sordum, müdür var dedi, sonra siparişi verdik, şusu busu, ıvırı zıvırını halletmek için gittiğimde tekrar sordum, servis yok dedi. E şimdi bir servis için bırakayım mı, sonra periyodik bakımı 15 bin km de, dedim ki senede bir kez sağa sola gezmeye gideriz hiç değilse diye bişey olmaz dedim,

Ayrıca telefondaki görevli servisin en yakın zamanda açılacağını biliyor (ATIYOR) ya. Bende salladığını, beni bu şekilde kandıramadığını belirtmek için sordum onu, her neyse canım, gülü seven misali gideceğiz ve göreceğiz.

Sonra bu gün Karabük Ford servisten aradılar, ne zaman geleceksiniz diye, bende söylediğim gibi mart ayının ortalarına doğru gelmeyi düşünüyorum dedim, gelmeden önce bize haber verirseniz parça temini konusunda sıkıntı yaşamayız dedi. Sonra benim cama taş atmıştı, camın çatladığını forumda paylaşmıştım, o konuda fikir aldım, Anadolu Sigorta camın bütün masraflarını karşılıyormuş, orjinal takıp benden de hiç bir masraf talep etmeyeceklermiş.

Burası yeri değil ama, bu cam işi hasarsızlık indiriminden faydalanmamı engellemez sanıyorum ama, siz ne diyorsunuz bu konuda?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ümit...okurken başım ağrıdı..sen sat bu arabayı en iyisi...ya sen adliyede çalışmıyormusun git bütün hakimlere savcılara danış....göster gününü onlara..unutma telefonda ne söylersen söyle kapandıktan sonra...sadece ilgili kişiyle görüşüldi notu düşülür..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Burası yeri değil ama, bu cam işi hasarsızlık indiriminden faydalanmamı engellemez sanıyorum ama, siz ne diyorsunuz bu konuda?

Engellemez, cam da özel durum var ama bir sayıya kadar, detaylı bilgiyi sigortanızdan alabilirsiniz

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit bey hiçbirşey talep edemezsiniz. Adamlar zatne hukuki sorumluluktan kaçabilmek için adına kampanya diyorlar. Eğer geri çağırma olarak ilan etmiş olsalar bir sÜrÜ sonucu doğacaktı. Örneğin kusurlu arabanın satıldığını iddia edebilirdi birisi. E bu araçlar garanti kapsamında hala. Ve farklı yaptırım ve talepler sÖzkonusu olabilirdi bu durumda. Ama adına kampanya derseniz ve ne zaman isterseniz gelebilirsiniz derseniz o durumda sorumluluğunuz en aza inmiş olur. Merak etmeyin onlar zaten bunları dÜşÜnmÜşlerdir bu kampanyayı ve şartlarını hazırlarken.. :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün sabahtan servise uğradım ve bana kampanyadan yararlanıp ücretsiz değişim yapacaklarını söylediler..bende beni çağıran sizsiniz bu işin aslı nedir dedim ve malum parçanın değişmemesi durumunda araçta sıkıntı olabileceğini söylediler..hakkaten çok kısa sürede (15-20 dak) değişimini yaptılar..bu arada arabayı life almadan ön kaputu açıp değiştirdiler ben eksoz deyince kaldıracaklarını düşünmüştüm.

Arabamı daha ikibin km. gelmeden servise götürüp birşeyler sökülüp takılmasının verdiği moral sizlikle geri geri çıkarken sensör bangır bangır bağırırken duran arabaya dokundum allahtan sadece dokundum ama asabım hepten bozuldu..yetkililer de oradaydı bişey yok devam et deselerde araç sahibini bekledim ne olur ne olmaz birde bir özür dileyeyim diye gerçi firma arabası ve her yeri muhtelif çiziklerle doluydu ama birisi bana yapsa bende aynı şeyi yapmasını beklerdim...yani kötü birgün başladı....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.