Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Izmir'de Cam Filmi ve Seramik Kaplama Tavsiyesi ?


Recommended Posts

Arkadaşlar ben görev yaptığım yer ve imkanlar itibariyle pek araba yıkatan ya da yıkayan biri değilim... Bu anlamda yeni alacağım aracımda seramik kaplama yaparak arabanın boyasının bir nebze olsun korunmasını istiyorum.. Ziebart 2300 tl fiyat verdi seramik kaplama için... Siz İzmir'de nereyi tavsiye edersiniz... 

Cam filmi için 2 marka üzerinde yoğunlaştım.. Ziebart ve llumar sizce hangisi daha iyidir... Bir de en ön cama yaptıran var mı, memnun mu acaba ?

Ayrıca kaput koruma için ne diyorsunuz.. .

Edited by Ozan F.
Link to comment
Share on other sites

Seramik kaplama yaptıran birisi olarak ben o paralara bu işlemin gereksiz olduğunu düşünüyorum.

 

Benim aracım beyaz, belki ondan çok fark etmedi diyeceğim ama bir arkadaşımın siyah renk BMW 320i sinde de durumun aynı olduğunu gördüm.

 

O paraya araca komple şeffaf folyo çekin olsun bitsin. Onunda ömrü seramik kaplama kadar.

 

Yada aracınıza her 6 ayda bir cila çekin, emin olun seramik kaplamayı aratmayacaktır.

 

--5 dakika sonra eklendi--

Cam filmi içinde Lumar tavsiye ederim. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

55 dakika önce, Ozan F. yazdı:

Ziebart 2300 tl fiyat

O paralara yazık derim. Ama illaki yaptırmak isterseniz daha uygun fiyatlı ve kaliteli yapan yer vardır.

Benim aracımda ilk sahibinin yaptırdığı ön cam ve ön kapı camları ziebart film.

Ön camdaki filmin bir artısını görmedim diyebilirim. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 dakika önce, Ozan F. yazdı:

@Yakup Çağatay hocam sizce bu seramik kaplama gerekli bir olay mı? Bazı kişiler para tuzağı olarak görüyor, sizin fikriniz nedir ..

Kaput koruma araçta ilerleyen dönemlerde renk farkı yaratır mı ? 

 

Kaliteli malzeme ve iyi işçilikle mutlaka faydası olur. Özel bir renkse bir de yapılabilir bence. Kaput koruma da malına göre renk atması değişiyor, uzun süre kullanılacaksa çok eskimeden yenilemekte fayda var; mutlaka rengi değişecek.

Butik, işini severek yapan birini bulursanız ona uğrayın :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

beyaz renk araç aldım... seramik kaplama için ziebart dışında pek tanıdığım, güvenebileceğim bir yer yok , o da en aşağı 2300 tl diyor :)  biraz düşüneceğim bilemedim..

Link to comment
Share on other sites

1 dakika önce, Ozan F. yazdı:

beyaz renk araç aldım... seramik kaplama için ziebart dışında pek tanıdığım, güvenebileceğim bir yer yok , o da en aşağı 2300 tl diyor :)  biraz düşüneceğim bilemedim..

 

3 tane arabaya zeibart film yaptırdık biz hepsi güzeldi hiç sorun olmadı. Cam,kaput ve kapı alt bölgeleri olarak. Ama bu marka olması şart değil llumar da güzel,işçiliği iyi olsun yeter. Bir de bakmışsınızdır her markanın kalite kalite ürünleri değişiyor.  Benim bilgim bu kadar yani yüzeysel, detaylı bilgi alışverişi olur umarım.

Link to comment
Share on other sites

1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

3 tane arabaya zeibart film yaptırdık biz hepsi güzeldi hiç sorun olmadı. Cam,kaput ve kapı alt bölgeleri olarak. Ama bu marka olması şart değil llumar da güzel,işçiliği iyi olsun yeter. Bir de bakmışsınızdır her markanın kalite kalite ürünleri değişiyor.  Benim bilgim bu kadar yani yüzeysel, detaylı bilgi alışverişi olur umarım.

teşekkürler hocam..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.