Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 1-2-3


Cihan Buğdaycı

Önerilen Mesajlar

Bakma Bora'ya o şimdi olumlu yönde 70 bin tane fark sayar!

Şaka bir yana düzgün ve doğru yönde bir evrimleşme olduğuna kimsenin pek itiraz edeceğini zannetmiyorum.

Düzeltme: Mertol saniye farkı ile önce yazmış, tüh beeee...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Büyük bagajlı sedan devri kapanıyor artık....Avrupada bile kullanıcılar yavaştan sedan karosere yöneliyor...Station wagon yada hatchback kasalar artık daha az tercih ediliyor....

Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım :kıhkıh: )

Bagaj ihtiyacı olan SW alsın, arabayı şehiriçinde kullanacak olanda HB alsın.. Sedan evini sırtında taşıyan kaplumbağadan farksız. He alana birşey demem ama aksini iddia edenin fikrine de itibar etmem.. :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım :kıhkıh: )

Almanya için, ki Avrupa'nın kalbi sayılır, satış beklentileri şöyle idi:

SW %85

HB %10

Sedan %5

En yüksek donanım seviyesi %50

Dizel %50

EB %25

Atmosferik benzinli %25

Nasıl gerçekleşiyor kesin bilmiyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mertol abi , tasarım demiş abi sen herşeye girdin :D

Farklı tabiki birçok şeyi farkı ..

Ama ön tasarım'a dikkat :kıhkıh: Arabalardan hiç anlamayan birini bu iki aracı koy; (önden) f3'ü makyajlı f2.5 sanabilir.. :kıhkıh:

Mertol abinin yorumunu okurken yanımda çalışan arabalardan hiç anlamayan elemanım. Bu ne abi dedi (ne okuyorsun anlamında sordu) :kıhkıh: Dedim focus biri eski kasası biri yeni kasası :) Aynı gibi duruyorlar ne kadar çok benziyorlar dedi :)
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım :) )

Bagaj ihtiyacı olan SW alsın, arabayı şehiriçinde kullanacak olanda HB alsın.. Sedan evini sırtında taşıyan kaplumbağadan farksız. He alana birşey demem ama aksini iddia edenin fikrine de itibar etmem.. :)

Artık ortalama bagaj dönemi başlıyor....Yani sw yada hb değil ortalama ölçülerde bir bagaj istiyor insanlar..Eskiden sedanda maşallah neredeyse sw kadar bagaj vardı,bu durumda da sedanın tipi bozuk oluyordu..Artık tipi düzgün sedan üretimine kayıyor tercihler....Anlatmaya çalıştığım bu...

Bence Focus 2,5 ile Focus 3 ün ne önden ne yandan en ufak bir benzerliği yok...Haa genleri aynıdır belki andırıyordur onu bilemem..Bir ara benim Focus 2,5 un gece arkadan görüntüsünü Taunusa benzeten bile olmuştu bir başka forumda....:))) Haa sizler benziyor diyorsanız ben memnun olurum,çünkü focus 2,5 un önünü focus 3 den daha şık ve etkileyici buluyorum hala....Mertola inat hemde...ehehehehüüüüeee....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus 1, Ford' un en fazla yatırım yaptığı modeldi diye biliyorum, Escort' un izlerini silmek için tamamen yeni bir model geliştirildi. Arka süspansiyonu zamanına göre çok pahalı ve ilericiydi.

Diğer modellerde sivri yönleri biraz törpülenerek, optimum otomobile yakınlaştırmaya çalıştılar. Hem kullanıcı için hem üretim maliyetleri açısından.

Dizayn olarak, kişisel görüşüm en güzel olan Focus III Sedan ve Focus III SW. Ama zamanına göre değerlendirirsek "en iyi Focus" açık ara Focus I HB olmalı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hem f 2,5 hemde f 3 e biniyorum ama inanın her açıdan fark var..tabii bu f 2,5 kötü anlamında deyil bence bu haksızlık olur..hava karardığında f 3 açtığınıda

o direksiyon üzerindeki anbians ...o efendim demesi ..tabii bunlar zevker ve renkler tartışılmaz ilkesini çalıştırır... :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu güne kadar C segmentinde ön konsolu Focus 3 den daha güzel ve daha şık başka hiçbir model göremedim...Minimalist çizgilerle yapılmış oyomobil ön konsollarını sevmem ben zaten..Focus 2,5 ön konsolda o yüzden hoşuma gitmezdi..Birde benim arabamda ortadaki ekran yukarıda konumlanduırılmış olacak ..Hem takip anlamında hem de görüntü anlamında çok daha güzel..O ekranı yukarıda konumlandıran Reno,Pejo,Cirtoen vardı eskiden,keşke focustada böyle olsa derdim hep ve yaptılar..Sanki içimi okumuşlar gibi oldu..Hatta Focus 3 de ,keşke focus 2,5 da şunlar olsaymış dediğim bir çok şey yapılmış durumda....Ben ortalama zevkleri olan bir Türk müşteriyim...çok ELEGAN (buda son zamanlardaki moda sosyete terimi,ne anlama geliyosa artık,bende kullanayım dedim,buraya uydu mu bilmiyom :) ) zevkleri olan bir adam diilim...Ama keşke şusuda o9lsaymış dediğim 3 şey var, Sürücü uyarı sistemi,anahtarsız giriş ve lastik basınç uyarı sistemi...Bu 3 şey bu arabada olmalıymış.....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

birde navigasyon... gerçi bizde yokmuş gelecek diyorlar ama ....

Navigasyonmu..Hiç istemiyorum,olsada oluuu olmasada oluuu..Ayfondaki navigasyon yeterli zaten,bluetoothtanda bağlıyorum hoparlörlere canacvar gibi..Birde ayfon tam orta ekranın oraya uyuyor,sanki orjinal gibi oluyor....Uymasada sorun yok,zaten bence navigasyon portatif olmalı,çünkü ortada o navigasyon ekranını gören hırsızlar için doğrudan hedef arabanız...Heleki MyTouch olursa yandınız...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Birde benim arabamda ortadaki ekran yukarıda konumlanduırılmış olacak ..Hem takip anlamında hem de görüntü anlamında çok daha güzel..O ekranı yukarıda konumlandıran Reno,Pejo,Cirtoen vardı eskiden,keşke focustada böyle olsa derdim hep ve yaptılar..

Sevgili Bora, sanırım haklısın ki ekranlar hem büyüyor hem yukarı gidiyor, yeni Dodge Dart'a 8,3" (21cm) ekran koymuşlar. Burun farkıyla Ford' u geçmiş ekran anlamında :) Yakında vitesleri de dokunmatik ekrandan değiştireceğiz sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.