Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 ilk karlı yol testi


Ali Keskin

Önerilen Mesajlar

Aslında esp zinciri taktıktan sonra hiÇ ikaz vermedi ancak ben hem zincir kopmasın hemde araba zorlanmasın diye bir süre deneyip esp yi devre dışı bıraktım.

ayrıca zinciri takınca 30km sürati hiÇ geÇmedim Çünkü araba konforun tamamını kaybediyor zincirden dolayı.

ESP'yi nasıl devre dışı bıraktınız? bildiğim kadarıyla ESP default olarak hep aÇık. TCS'yi mi kastediyorsunuz acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ESP'yi nasıl devre dışı bıraktınız? bildiğim kadarıyla ESP default olarak hep aÇık. TCS'yi mi kastediyorsunuz acaba?

Bizim C5'te ASR ya da Ford'daki adıyla TCS, Çekiş Kontrol Sistemi, sapıtıyordu zincir takınca. Onu kapatmasaydım zincirle yokuşu Çıkamıyordum bir keresinde de belki bizim TCS daha iyidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus 3 te ESP 'yi devre dışı bırakamıyorsunuz bildiğim kadarıyla..TCS nin yol bilgisayarından devreden çıkartılması esp yi de devreden çıkartıyor diyenler var ama ben hiçbir yerde yazılı olarak bunu okumadım...

Kış lastiğini 4 tekerede takmak lazım bu arada Alperen,çünkü kaygan zaminde araba arkayı bırakırsa kontrol etmen mümkün değil,öne kış lastiği aracı hareket ettirebilmek için arkaya kış lastiği ise aracın kaymasını engellemek için takılır..Yani önde kış lastiği olmasa belki araba kaydığında kontrol edebilirsin direksiyon sayesinde ama arka tekerlere hiçbir şey yapamazssın,kontrol edemezssin,onun içinde arkalarda da kış lastiği şarttır....

Lassa Snowaysler ise bence Bridgestonun 2.markası gibi bişey,yani nasıl ki Sava Goodyearın 2.markası,lassada Bridgestonun 2.markası..Kötü lastik demiyorum,bence gayette iyi lastik ama goodyear ultragrip 8 kadar değil bence...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kış lastiğini 4 tekerede takmak lazım bu arada Alperen,çünkü kaygan zaminde araba arkayı bırakırsa kontrol etmen mümkün değil,öne kış lastiği aracı hareket ettirebilmek için arkaya kış lastiği ise aracın kaymasını engellemek için takılır..Yani önde kış lastiği olmasa belki araba kaydığında kontrol edebilirsin direksiyon sayesinde ama arka tekerlere hiçbir şey yapamazssın,kontrol edemezssin,onun içinde arkalarda da kış lastiği şarttır....

:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

eyvallah sayın abim.. yani ben de 4 tekere takma taraftarıyım ancak 2 tekere de olsa olur diyenler oldu... teşekkürler

Bu 2 tekere tak yeter diyenler genelde benim gibi önce sadece 2 tekere takıp sonrada arkası bıraktığı için kamyonun altına girmekten son anda kurtaramamış sivri akıllılar oluyor..Sen onları dinleme Alperen..200-300 Tl az vericem diye hayatınla kumar oynama birader...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yok abi aman Allah korusun cümlemizi... hiçbirimize, ailelerimize kaza bela musibet vermez inşallah..

çok yüksek ihtimalle ug8 alırım.. Allah nasip ederse diyelim tabi, kesin konuşmayayım..

Sen al UG8 lerini,tak kardeşim,5 yılda tepe tepe kullanırsın İnşallah Kazasız Belasız...Conti 830 P lerde güzel ama onun fiyatıda aynı..Onun yerine daha yeni teknolojili UG 8 almak daha mantıklı...Birde Contilerin Kar performansı daha düşük,ıslak zemin performansı yüksek...UG8 tüm seviyelerde başarılı..Yukarıda yazdığım 3 Boyut teknolojisi de hakkaten hayranlık verici...Lastiğin üzerindeki tırtıklar sanki canlı yaratıkmış gibi kendiliğinden hareket ediyor...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sen al UG8 lerini,tak kardeşim,5 yılda tepe tepe kullanırsın İnşallah Kazasız Belasız...Conti 830 P lerde güzel ama onun fiyatıda aynı..Onun yerine daha yeni teknolojili UG 8 almak daha mantıklı...Birde Contilerin Kar performansı daha düşük,ıslak zemin performansı yüksek...UG8 tüm seviyelerde başarılı..Yukarıda yazdığım 3 Boyut teknolojisi de hakkaten hayranlık verici...Lastiğin üzerindeki tırtıklar sanki canlı yaratıkmış gibi kendiliğinden hareket ediyor...

alıcam abi.. binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı.. ekekekekeke

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada İstanbul-Ankara arasında ciddi buzlanma vardı dün ve ben son derece sorunsuz bir biçimde geldim.Ancak kış lastiği yakıt tüketimini uzun yolda önemli ölçüde arttırıyor..Normal lastikle yarım depoyla gittiğim istanbula bu sefer 3/4 depoyla gittim...üstelik cruze controlü hiç devreye sokmadan....Gerçi 120 den de pek aşağı inmedim.....Dönüşte yine bir 180 km lik denemem oldu,araç o hıza çıktığını ve o hızda gittiğini hiç belli etmiyor..Bu sefer rüzgar seside pek almadı içeri..Yol sesi neredeyse sıfıra yakındı,motor sesi yok zaten..Dizel bir araba olduğu asla içeriden anlaşılamayacak kadar sessiz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ses açısından güzel değerlendirmeler bunlar... ankara şehiriçi trafiğinden çıkamadığım için, görüğüm en yüksek hız 100 civarı (gece 1 dikmen caddesi emniyet genel müdürlüğü önü) o yüzden rüzgar sesi filan bilemiyorum :yazyaz:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada İstanbul-Ankara arasında ciddi buzlanma vardı dün ve ben son derece sorunsuz bir biçimde geldim.Ancak kış lastiği yakıt tüketimini uzun yolda önemli ölçüde arttırıyor..Normal lastikle yarım depoyla gittiğim istanbula bu sefer 3/4 depoyla gittim...üstelik cruze controlü hiç devreye sokmadan....Gerçi 120 den de pek aşağı inmedim.....Dönüşte yine bir 180 km lik denemem oldu,araç o hıza çıktığını ve o hızda gittiğini hiç belli etmiyor..Bu sefer rüzgar seside pek almadı içeri..Yol sesi neredeyse sıfıra yakındı,motor sesi yok zaten..Dizel bir araba olduğu asla içeriden anlaşılamayacak kadar sessiz...

çok yakmış abi hakkaten. Ama bu yağışlı havalarda da yazlıklarla çıkılmaz zaten. Güvenlik önemli.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

çok yakmış abi hakkaten. Ama bu yağışlı havalarda da yazlıklarla çıkılmaz zaten. Güvenlik önemli.

Zaten aslında yarım depo bile çok..Ama 100 le falan gideceksin o zaman yarım depodan biraz az yakıyor,kasarsan çeyrek depoyu biraz geçer ama o yoldada 100 le gidilmezki kardeşim,kamyonlar bile selektör çekiyor...Al 70 Binlik 115 Beygirlik 285 Torkluk arabayı sonra 100 le otobanda git ..Olmuyor yani...Basıncada yakıyor bu sefer meret.... :) 120-130 la gidince birde kış lastikleriyle arabada 5 kişi yüklü ,bagajda 2 bavul...Yakıyor ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.