Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Aksesuar


Samil Emre Besparmak

Soru

FOCUS 3 Style aracım var fakat,

titanium x için tasarlanmış olan yıkamasız , mercekli , led li far taktırmak ıstıyorum,

resimdeki gibi ;

ddd.jpg

Ve bunlara e olarak ,

Üçgen haldeki ön tampondakı ızgara varya Onlarında parklak olanını arıyorum , Cam kenarına , Krom kaplama arıyorum bılen arkadaşlar nerede bulabılecegımı bıldırrse yardımcı olursanız sevnıırım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Işık konusuna gelince; muhtemelen bir taraflardan yansıyordur. Arabanda öyle bir donanım yok. Hiçbir focusta yok. Aktif far zamazingosu olanlarda da karşıdan gelenin ışığını camdaki sensör algılıyor ve öyle kısalara geçiyor.

önde araç olunca da agılayıp kısaya geçiyor, geri boşalınca uzun oluyor..( Ek olarak )

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu arada bilgi olsun. Far yükseklik ayarı arabanın içinden yapılmaz. Ya-pı-la-maz. Far ayarı kaput açılır, far yükseklik ayarı tornavida ile patern üzerinde hem sağa sola yönü doğru olacak hemde yüksekliği doğru olacak şekilde ayarlanır. Bunun başka bir yolu yok. O içeride yaptığınız kısa süreli değişikliklerde ince ayar sadece.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bagaja bişey yüklemene gerek yok,arkaya oturanlar kiloluysa o zamanda arabanın burnu kalkıyor tavana.Zaten Manuel far ayarındada anlatmış,1-3 kişi artı bir bavulsa 1 de ,1-4 kişi ise 2 de falan gibi....Anneleri mevzusuna gelince bazı şeyler yaşa bakmaz :P) Amerikan focusları tırt zaten,benim Çin malı focus(!!) bile daha donanımlı :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu arada bilgi olsun. Far yükseklik ayarı arabanın içinden yapılmaz. Ya-pı-la-maz. Far ayarı kaput açılır, far yükseklik ayarı tornavida ile patern üzerinde hem sağa sola yönü doğru olacak hemde yüksekliği doğru olacak şekilde ayarlanır. Bunun başka bir yolu yok. O içeride yaptığınız kısa süreli değişikliklerde ince ayar sadece.

+1

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

önde araç olunca da agılayıp kısaya geçiyor, geri boşalınca uzun oluyor..( Ek olarak )

Onun sensörü otomatik park sensörü ile aynı işte. Camdaki sensörden kastım oydu aslında. Yağmur sensörü değil kastettiğim. Eksik yazmışım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bagaja bişey yüklemene gerek yok,arkaya oturanlar kiloluysa o zamanda arabanın burnu kalkıyor tavana.Zaten Manuel far ayarındada anlatmış,1-3 kişi artı bir bavulsa 1 de ,1-4 kişi ise 2 de falan gibi....Anneleri mevzusuna gelince bazı şeyler yaşa bakmaz :P) Amerikan focusları tırt zaten,benim Çin malı focus(!!) bile daha donanımlı :kıhkıh:

Hacı Bora dayı, beni görmediğin iÇin böyle yazıp Çiziyorsun. Bak avatarımdaki t-shirtümün üzerinde ne yazıyor.. Arkaya fil oturmadığı sürece benim arabanın arkasına kaÇ bagaj koyarsan koy arabanın burnu havaya kalkmaz.. :)

Geely alsaydın ya.. üÇ tane bile alabilirdin aynı paraya.. Hatta 3 tane alırsan bir tane bedava bile verirlerdi.. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Güzel çalışma, güle güle kullanın.

LED farlar malum gündüz farı diye geçiyor.

Gündüz farında zaman zaman amacı göz ardı ediyoruz:

1. Bu bir süs farı değildir, Audi'ye benzemek için yapılmış bir çalışma hiç değildir.

2. Gündüz trafikte fark edilmek için far kullanmak ancak bu sırada ana farların enerji ve ömür tüketmesini engellemek için tasarlanmıştır.

3. Bu bağlamda gündüz şartlarında kolaylıkla fark edilmesi ve dikkat çekmesi gerekmektedir. Bu da ancak sürüş aksına paralel ve güçlü ışık yayan LED'lerle olur. Büklümlü yüzeylere yapılan uygulamalarda LED'ler sürüş aksından sapmalı aydınlatma yaptığında amacına uygun bir çalışma olmaz.

4. Doğru yapılmış uygulama gece fazla güçlü olacağından göz almaması için ana farlar yandığında devre dışı kalmalıdır, ya da kısık yanmalıdır.

5. Tampon hizasındaki uygulamalar parlak da olsa önde gidene yaklaşıldığında görünmez oluyor, doğru yerin ana far ünitesi olması gerekiyor, tabii bunu sonradan yapılan uygulamalarda sağlamak hiç kolay değil.

Vesile ile amaç ve hedefleri hatırlatayım istedim.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

tsk bilgi icin cem bey mutlaka bilinmesi gereken bilgiler bunlar ama sizinde bıldıgınız üzere artık estetık amaçlı yapılıyor bazı şeyler...öğrenmek istediğim şey farlardan bagımsız gunudz sureklı acık olmasını nasıl yapabılırız araç çalısırken eger farlar kapalıysa acılmıyor...yani gündüz farı olarak nasıl bır baglantı yapabılrım?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

öğrenmek istediğim şey farlardan bagımsız gunudz sureklı acık olmasını nasıl yapabılırız araç çalısırken eger farlar kapalıysa acılmıyor...yani gündüz farı olarak nasıl bır baglantı yapabılrım?

Cembo ya sormuşsun ama ben cevaplayayım. çift çıkışlı röle kullanacaksın o iş için. Elektrikcine 5 uçlu röle takacakmışsın buna de o anlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.