Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

30.000 Km. Bakımı İçin İstanbul'da Ford Yetkili Servisi Tavsiyesi?


Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar;

2012 Model, Ford Focus 1.6 Dizel aracımın 30.000 km. bakımını yaptırabileceğim, İstanbul Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz yetkili bir servis var mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15.000 km. bakımını Şahsuvaroğlu'nda yaptırmıştım, pek memnun kalmadım. Araca başta castrol yağ konulması üzerine anlaşmamıza rağmen mobil yağ koymuşlar, aracın bakımı yapılırken görmek istediğimi söylememe rağmen izin vermediler vb. gibi nedenlerden başka yetkili servis arıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Müşterinin yanında getirdiği (doğru spec.) yağı mı koymamışız? Yuh! (bize...) ...öyle şeyleri pek yapmayız ama... :wacko:

Aracın yanında kullanıcı istemiyoruz, orası doğru (zaten bu yüzden M.Beklemeyi tüm servisi görecek şekilde yaptık) ama yağ konusu kafama takıldı.

@Umut Baran yanınızda getirdiğiniz Castrol'ü mü aracınıza koymadık? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yok öyle dememiş, ama ben bu sefer bu teklifi sundum :D 

Anadolu yakasında tecrübe burada, tepret yeni açtı otokoç oldum olası hep bi eksiklik içerisinde :D Ne kaldı İstanbul dışında Atılgan.

Daha ne diyelim bizim bildiğimiz bu kadar :( 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Muşluoğlu da var. Benim eski servisim. Usta-müşteri ilişkisi anlamında iyi bir servis. Yalnız eskiden bakım yapılırken aracı görüyordunuz. Yeni yerlerinde bu imkan kalmadı. Bu konuda Şahsuvarın tersinden gittiler, bence hata yaptılar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Müşterinin yanında getirdiği (doğru spec.) yağı mı koymamışız? Yuh! (bize...) ...öyle şeyleri pek yapmayız ama... :wacko:

Aracın yanında kullanıcı istemiyoruz, orası doğru (zaten bu yüzden M.Beklemeyi tüm servisi görecek şekilde yaptık) ama yağ konusu kafama takıldı.

@Umut Baran yanınızda getirdiğiniz Castrol'ü mü aracınıza koymadık? 

Merhaba Kaan bey, anladığım kadarıyla Şahsuvaroğlu Pendik şubesinde çalışıyorsunuz. Benim sizde kaydım vardır, 2014 yılında 15.000 km. bakımı için gelmiştim, gelmeden önce telefonla servis bölümündeki arkadaşlara özellikle sormuştum, hangi yağı kullanıyorsunuz diye. Biz mobil kullanıyoruz ama müşterinin isteğine göre castrol'de koyuyoruz demişlerdi. Bende aracımı getirdim ve castrol koyulsun diye özellikle bir kez daha söylememe rağmen akşam üzeri aracımı almaya geldiğimde öğrendim ki yine mobil koymuşlar. Bir de sanki üstünkörü baktılar gibime geldi. Mesela yeni yazılım çıktı mı, rot balans ayarı yapıldı mı hiç bir konu hakkında bilgi vermediler. Aracını yaptık haydi al götür dediler. Bu şekildeki bir müşteri ilişkileri yaklaşımı açıkçası beni pek memnun etmemişti.

Umut Baran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biz mobil kullanıyoruz ama müşterinin isteğine göre castrol'de koyuyoruz demişlerdi. Bende aracımı getirdim ve castrol koyulsun diye özellikle bir kez daha söylememe rağmen akşam üzeri aracımı almaya geldiğimde öğrendim ki yine mobil koymuşlar. 

Diğer detaylar ile ilgili yorum yapmayacağım, genelde belirttiğiniz konulara dikkat ederiz ama görünen o ki mal anımıza denk gelmişsiniz. Kusura bakmayın.

Yağ olayına gelince ...

Mobil ile anlaşmamız var (an itibarı ile) yani bizde/stoğumuzda Castrol yok. Ama arkadaşlarımın belirttiği gibi (sanırım eksik belirtmişler veya yanlış anlama / anlaşılma olmuş) müşterimiz Opet ve/veya Castrol getirdiğinde (bu markaların onaylı yağlarını) o yağı bakımda kullanıyoruz. Aynı şey orjinal veya muadil bakım parçaları için de geçerli, iş kartına (yasalar gereği) yanınızda ne getirdiyseniz notunu alıyor ve müşterinin tedarik ettiği malzeme ile ilerliyoruz.

...iletişim zor zanaat, söyleneni gerçekten dinlememek de türk insanının da DNA'sına işlemiş bir hastalık  :( 

Not: Ön düzen kontrolü bakım sırasında yapılır, standart check-list'te yeri var ... yazılım kontrolü / upgrade'si ise aksine bir durum yok ise (arıza - sıkıntı veya TSB vb.) bakım prosesi dahilinde tanımlanmış değildir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 yıl sonra...
29.09.2015 - 14:02 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Muşluoğlu da var. Benim eski servisim. Usta-müşteri ilişkisi anlamında iyi bir servis. Yalnız eskiden bakım yapılırken aracı görüyordunuz. Yeni yerlerinde bu imkan kalmadı. Bu konuda Şahsuvarın tersinden gittiler, bence hata yaptılar.

Tuzla Musluoğlu nasıldır bakım için oraya randevu aldım. Tavsiye eder misiniz. Şahsuvaroğlu var birde yakında ama hiç mi hiç memnun kalmadım. Atılgan ile Otokoç var birde onlarda kalabalık ve pahalı , kalabalık nedeniyle sanki çok ilgilenilmiyor gibi geldi bana .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Burak Yalçın yazdı:

Tuzla Musluoğlu nasıldır bakım için oraya randevu aldım. Tavsiye eder misiniz. Şahsuvaroğlu var birde yakında ama hiç mi hiç memnun kalmadım. Atılgan ile Otokoç var birde onlarda kalabalık ve pahalı , kalabalık nedeniyle sanki çok ilgilenilmiyor gibi geldi bana .

Çok uzun zamandır gitmedim. Eskiden iyiydi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.