Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Aracı Satarken Boya Var Mı Yok Mu Dicem ?


Yasin Bilgi

Soru

Merhabalar ben Boludan Yasin. Bir Ford Focus Sedan ||| aytozu gri titanıum paketli bir araca sahibim. Bu konuya baktım fakat bulamadım ya da göremedim ve bu clupta yeniyim konuyu buraya açtım yanlış olduysa af ola geçen yıl arkadaşımın başına gelen bir olayı sormak istiyorum. Arkadaşım bir gece hastaneye gitmiş ve aldığı ilaçlar ve serumun etkisinde araç kullanmış biraz sersemlik refleksler azalmış ve geri gelirken kendisinin söylediği üzere 50/60 km gibi bir hızla geliyormuş karşı taraftan gelen aracın uzun huzmede ki farları gözünü almış ve sağ ön tampon ucundan kaldırıma vurmuş kaldırım yüksek olduğu için bunun sonucunda tampon plakalığın üstünden kırılmış radyatör delinmiş ve çamurluk içindeki plastik çıkmış sadece plastik aksamda ve tamponda hasar oluşmuş kaporta anlamında bir hasar yok farlarda falan kesinlikle birşey yok hemn kaskodan servisde parçalar tekrardan takılmıştır 5.200 ₺ civarı bir hasar çıkmış. Şimdi aracı satarken tabi ki bu hasarı söyleyecek ama araçta sadece hasar var mı dicek yoksa boya var mı dicek boyalı duruma düşüyor mu araç serviste tampon rengi falan orjinal olarak takılıyor mu ? Bunun hakkında bilgi verirseniz bildiğiniz kadarıyla hem arkadaşım hem de ben sevinirim :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

aslında işin bide güvensizlik tarafı var, mesela adamlar pert arabayı bir parça değişen diye satıyor, bazıları da bu gibi ihtimalleri tamamen ortadan kaldırmak için illaki boyasız istiyor. Kötü tamirin sonradan patlama durumu da var.

Sahtekarlıkta çözüm tükenmez tabi, fabrika kalınlığında boya atan adamlar var (daha doğrusu önce boyayıp sonra inceltiyorlar :D), aynı renk temiz çıkmasını bulup takıyolar vs vs.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

aslında işin bide güvensizlik tarafı var, mesela adamlar pert arabayı bir parça değişen diye satıyor, bazıları da bu gibi ihtimalleri tamamen ortadan kaldırmak için illaki boyasız istiyor. Kötü tamirin sonradan patlama durumu da var.

Sahtekarlıkta çözüm tükenmez tabi, fabrika kalınlığında boya atan adamlar var (daha doğrusu önce boyayıp sonra inceltiyorlar :D), aynı renk temiz çıkmasını bulup takıyolar vs vs.

Tam kurt düşürdün milletin aklına[emoji1]
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Sahtekarlığın ve hırsızlığın sıradanlaştığı bir ülkede yaşıyoruz.

İkinci elde güven satıcıdan arabaya titiz bir değerlendirme sonucu oluşur, boya var yok yeterli bir kıstas değildir.

Satıcıyla sohbet edeceksiniz, ağzını arayacaksınız, söylediklerini dikkatli tartacaksınız, sosyal statüsüne bakacaksınız, güven veriyorsa arabaya dönüp teknik değerlendirmeye götüreceksiniz, servis ve tramer kayıtlarına bakacaksınız vs. vs.

Herkesin kendine göre tekniği vardır.

Sonuçta alıcının satıcıdan daha "tilki" olması şart.

Bu bütün dünyada böyle de, örneğin Almanya'da aldatılma olasılığı %5-10 ise burada en az %50.

Şeytanla yemek yiyeceksen kaşığın uzun olmalı... 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.