Jump to content
  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
ferhat tezcan

Navigasyon Tavsiyesi

Önerilen Mesajlar

Yakup Çağatay    27.475

(gidip elin zencisinden çin işi navigasyona 1000 lira para verirsen 1 sene sonra çöpe atarsın tabi) 

 

Yok canım Mio'nun işi gps

 

http://www.mio.com/tr/gps-navigasyon-urunleri.htm

 

Kameralı cihazlar falan. Mobil iyi abi. Bununla uğraşılmaz 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ahmet A.    9.833

O değilde hala android navigasyon arayan varsa kesinlikle Yandex Navigasyonu öneririm.

Son güncellemelerden sonra nokta atışı götürüyor istediğimiz yere... 

Sesli komutlarla yönergeleri çok iyi bildiriyor...

Yolun yoğunluğunu, ışıkların rengini gösteriyor...

Üstelik ücretsiz :) 

Tavsiyedir  :yeah:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.yandex.yandexnavi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Alperen G.    9.383

O değilde hala android navigasyon arayan varsa kesinlikle Yandex Navigasyonu öneririm.

Son güncellemelerden sonra nokta atışı götürüyor istediğimiz yere... 

Sesli komutlarla yönergeleri çok iyi bildiriyor...

Yolun yoğunluğunu, ışıkların rengini gösteriyor...

Üstelik ücretsiz :)

Tavsiyedir  :yeah:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.yandex.yandexnavi

 

 

Beni Antalya'da maymun ettikten sonra gözümden çok düştü.. Yoksa uzun süredir kullandığım tek navigasyondu kendisi.. Beni aynen şöyle yönlendirdi:

 

- 250 mt sonra geri dönün... (Dönülür).. Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (Dönülür)... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (Allah Allah diyip dönülür)... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (hassss... denilir ve telefon fırlatılır... başka bir yere dönülür, kaybolunur, birine sorularak doğru yol bulunur).... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ramazan V.    4.076

Beni Antalya'da maymun ettikten sonra gözümden çok düştü.. Yoksa uzun süredir kullandığım tek navigasyondu kendisi.. Beni aynen şöyle yönlendirdi:

 

- 250 mt sonra geri dönün... (Dönülür).. Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (Dönülür)... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (Allah Allah diyip dönülür)... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

- 300 mt sonra geri dönün... (hassss... denilir ve telefon fırlatılır... başka bir yere dönülür, kaybolunur, birine sorularak doğru yol bulunur).... Rota dışına çıktınız yeniden hesaplanıyor...

 

 

bana bunu Sygic yapmıştı :D 100 mt. sonra geri dön 100 mt sonra geri dön. Aynı yerde döndürmeye çalışıyordu. sağa çekip rotayı tekrar hesaplatınca düzelmişti :D

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ahmet A.    9.833

Beni Antalya'da maymun ettikten sonra gözümden çok düştü.. Yoksa uzun süredir kullandığım tek navigasyondu kendisi.. Beni aynen şöyle yönlendirdi:

 

 

Ama şimdi sende rota dışına çıkmışın, teknolojiye laf söylüyon  :kıhkıh:

Çok şükür daha bi sıkıntı yaşamadık :D

 

O zaman oraya bi şerh düşelim Antalya'da sıcaklık ve nemden dolayı kafayı yiyebilmektedir diye  :muha:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Alperen G.    9.383

bana bunu Sygic yapmıştı :D 100 mt. sonra geri dön 100 mt sonra geri dön. Aynı yerde döndürmeye çalışıyordu. sağa çekip rotayı tekrar hesaplatınca düzelmişti :D

 

Ben telefonu bile yeniden başlattım.. olmadı :)

 

Ama şimdi sende rota dışına çıkmışın, teknolojiye laf söylüyon  :kıhkıh:

Çok şükür daha bi sıkıntı yaşamadık :D

 

O zaman oraya bi şerh düşelim Antalya'da sıcaklık ve nemden dolayı kafayı yiyebilmektedir diye  :muha:

 

Klima çalışıyordu, sıcaklı ve nem yoğudu :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ahmet A.    9.833

Ben telefonu bile yeniden başlattım.. olmadı :)

 

 

Klima çalışıyordu, sıcaklı ve nem yoğudu :)

 

O değilde senin araçta navi yok muydu zaten yahu. Ne uğraşıyor bizim gibi android mandroidle  :blink:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Alperen G.    9.383

O değilde senin araçta navi yok muydu zaten yahu. Ne uğraşıyor bizim gibi android mandroidle  :blink:

 

1 - Navinin antende bir sorun oldu çekmiyor..

2- Otelin ismi yok zaten onda.. IGO da bile yoktu.. Sadece Yandex Navi'de vardı..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ozan Kar    5.083

1 - Navinin antende bir sorun oldu çekmiyor..

Ne zaman dersen bakalım abi.

 

Bu arada arabanın navigasyonunda POIler çok iyi değil ancak önceden gideceğim yerin koordinatlarına bakıp(google maps vs) arabaya koordinat girerek kullanıyorum. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap



×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.