Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

“ER-OL
  • 0
Sign in to follow this  
Ceylan Dogan

1.0 Ecoobost çekiş Dusmesi

Question

Merhaba. Etis baski balata ikaziyla randevu aldığım otokoc da ki tespit güncellemesi sonrası çekiş düşmesi , yakıt sarfiyati artışı ve 3 vitesde iken 5 ekranı gösteriyor.4 de iken 6 gösteriyor, yazılım güncellemesi olmadan böyle sorun yoktu. Görüşlerinizi rica ediyorum. Ne yapmaliyim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Güvenmiyorum otokoca daha da sıkıntı olusturabilirler. Bir şey yok diyecekler büyük ihtimal onların derdi PARA BASKA BIR SEY DEGIL. Acaba buji akü ye mi baktirsam

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
10 dakika önce, Ceylan Dogan yazdı:

Güvenmiyorum otokoca daha da sıkıntı olusturabilirler. Bir şey yok diyecekler büyük ihtimal onların derdi PARA BASKA BIR SEY DEGIL. Acaba buji akü ye mi baktirsam

Onlardan böyle sorun bu şekilde çıkmaz. Otosana o servis için şikayetinizi iletin madem öyle, garanti sürecinde imkanınız varsa farklı servise uğrayın. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
5 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Otosana o servis için şikayetinizi iletin madem öyle

Otosan da bu durumda 3 maymunu oynuyor. Tecrübe ile sabit. En fazla tekrar servise yönlendirir. Zaten servisten şikayetçisin, sonuç memnuniyetsizlik olacak.

 

Hatta KEMAK (K.Maraş Ford Servisi) servisinden randevu aldım (1 gün sonraya) kendi hatalı işlemlerini düzeltmeleri için, telefonu tam kapatacakken karşıdaki bayan "AA SİZİNKİ BAKIM DEĞİL MİYDİ? BAKIM DEĞİLSE RANDEVU VEREMEM EN ERKEN RANDEVU 2 HAFTA SONRA" Deyince artık sinirden ne dediysem hatırlamıyorum 1 gün sonra tüm işlemleri yaptırdım.

 

Konu sahibinin güvenmiyorum otokoç'a demesi boşa değildir. Çünkü güven vermiyorlar aracınla rezil oluyorsun. İnsanlar servise gidince memnuniyetsiz ayrılıyor. (işini düzgün yapanları tenzih ederim).

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
15 dakika önce, Yunus Emre Öztürk yazdı:

Otosan da bu durumda 3 maymunu oynuyor. Tecrübe ile sabit. En fazla tekrar servise yönlendirir. Zaten servisten şikayetçisin, sonuç memnuniyetsizlik olacak.

  

Hatta KEMAK (K.Maraş Ford Servisi) servisinden randevu aldım (1 gün sonraya) kendi hatalı işlemlerini düzeltmeleri için, telefonu tam kapatacakken karşıdaki bayan "AA SİZİNKİ BAKIM DEĞİL MİYDİ? BAKIM DEĞİLSE RANDEVU VEREMEM EN ERKEN RANDEVU 2 HAFTA SONRA" Deyince artık sinirden ne dediysem hatırlamıyorum 1 gün sonra tüm işlemleri yaptırdım.

  

Konu sahibinin güvenmiyorum otokoç'a demesi boşa değildir. Çünkü güven vermiyorlar aracınla rezil oluyorsun. İnsanlar servise gidince memnuniyetsiz ayrılıyor. (işini düzgün yapanları tenzih ederim).

  

 

 

Hiçbir geri dönüş karşılıksız kalmaz, siz tecrübe ediyorsunuz doğrudur ancak bu kayıtsız kalındığı anlamına gelmiyor. Ben de biliyorum bir şeylerin yapıldığını ve sürekli bir eksiklik varsa merkeze iletmek en iyi yol. Bunu tavsiye edenlere de niye ediyorsunuz diye itiraz etmezsiniz umarım 🙂 Ayrıca bana yazdığınız için cevap vereyim; ben de mümkünse farklı servise yönlendirmiştim, konu sahibinin güvenmediğini beyanına dayanarak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

@Yakup Çağatay

Konu sahibi bir işlem yaptırmış sonucunda aracı eskisine nazaran daha kötü olmuş ve servise güvenmiyorum deyince yazmak istedim bende. Farklı servis önerisine itirazım yok hatta ben de servis için başka şehre gitmeyi düşünüyorum. Yapacak başka bir şey yok maalesef.

 

Daha önce opel , ww ve renault servislerini tecrübe ettim aynı şehirde. Ford servisi farklı geldi. Ne işini düzgün yapıyorlar ne de söyledikleri vakitte teslim ediyorlar. Buradaki servisle ilgili yazacak çok şey var da yeri burası değil. Konu içinde de memnuniyetsizlik olunca ekleme yapayım dedim.

 

Merkeze iletmek en iyi yol ancak sürecin sonunda müşteri memnun kalmıyorsa; bir müşteri olarak kendi içlerinde ne yaptıkları beni ilgilendirmez.

Ford'u severim ama servisi yüzünden yeni focus'u görmeye bile gitmedim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ben yazmıştım. 4 iken 5. Gösteriyor ama motor iyice ısınınca 4 den 5 göstersede az daha devir yükselince çabucak  6 ya çıkıyor. O devirde(2200) 4 den 6 ya çıkarsak motor çekmez titriyor zaten. Eskisi gibi kullanınca Yakıt ve çekişte sıkıntı yok.

@Ceylan Dogan

Benim araba 2012 Ağustos üretimi, sizin ki?

Ahmet A arkadaşımızın araba 100K yı geçmiş baskı değişmiş yazılım güncellenmemiş, vites ok larında sorun yok

Edited by Mehmet Demir

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

2012 36 binde hiç ekran bana 3 ile gidilen yolda arka arkaya 4 e sonra 5 at demedi.En fazla 4 de dururdu. En 4 atmadiktan sonra hayatta 5 göstermedi.Yaz.güncellemesi. sonrasında bu oldu. Sonuçta 4 ile gidilecek yolda 6 ile kullanamam. Zaten uygulamiyorum da . 

Eskişehir otokoc zaten ilgisiz bilgisiz başka şehire gitmeyi düşünmüyorum Ama bi şansımı deneyeceğim inşallah durumdar haber etmek adına. Keşke insan etis metis dinlemeseydim diyorum. 

--3 dakika sonra eklendi--

Hadi ekran vites ayarsizligini gectimde çekiş sikintisi acayip araçtan soğutuyor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Atıyorum 3 de gidiyorsun hizlandin ekran 4 e at dedi sen devam edebilirsin istersen devirip 4000 e çek ekran 4 de kalır tabi bu eskiden di . Şimdi 4 e atmaz isen 5 e at diyor 

Edited by Ceylan Dogan

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ford servisleri hem ilgisiz hem de pahalı. Bende memnun değilim maalesef. Sorununuzu mutlaka aynı servise iletin. Hataları varsa düzeltmek zorundalar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.