Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Otomobildünyam Focus 3 Ecoboost testi.


Önerilen Mesajlar

Merakla beklediğim, takip ettiğim, hatta bu konu hakkında yazılar yazmıştım. Sağlam bir focus 3 testi istiyordum, az önce gördüm ve paylaşayım dedim. Test sağlam mı değil mi bilmiyorum ama paylaşmak istedim. Umarım kaliteli bir test yapmışlardır.

http://www.youtube.com/watch?v=-p6nQ62dmfE

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Paylaşım için teşekkürler...

Edit: İzledim, Test'den ziyade inceleme yapıp birkaç kilit özelliği tanıtılmış...Daha iyisini yapabilirlerdi...Adam sonunda bir dahaki dergi mi dedi video mu dedi :kıhkıh: işte orada detayını bulabilirmişiz :kıhkıh:

Konu doğru yere taşınmıştır

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit en sağlam testi sen kendin yapıyorsun ya, daha ne testi?

Çekim mekanları gÜzel, özellikle Istanbul Park civarındaki yollardaki dinamik Çekimler fazla asfalt seyrettirme dışında hoş olmuş.

Nesnel bir veri Üzerine kurulu bir test değil, daha Çok sÜrÜş izlenimi.

Ayrıca ciddi TÜrkÇe/anlatım sorunları var, mesela:

Dinamik tork kontrolu virajlarda keyif versin diye yapılmış, torku daha hızlı yönetmenizi sağlıyor

SÜspansiyon geometrisi yumuşak tutulmuş (geometri nasıl yumuşak olacaksa)

Aktif gÜvenlik sistemi pasif bir yardımcı!?

Ayrıca hep konforlu denilmiş ama yol tutuşundaki başarıdan, hızlı tepkili direksiyondan hiÇ bahis yok, en azından şimdilik

Bu kadar ukalalık yeter, sonuÇta amatör Çaba ve emeğe saygı göstermek, paylaşana da teşekkÜr etmek lazım! :kıhkıh:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

olsun bütün olumsuzluklara rağmen kukalar arasından geçen ilk focus 3 bu gördüğüm, adamda anlatğyorum diye hiç kasmamış, ecoboostun keyfini .ıkartmış, virajlara sağlam girmenin keyfini çıkartmış,

Tamam, test kaliteli değil ama, dediğim gi8l yol tutuşla alakalı ilk izlediğlm test, her ne kadar yol tutuştan pek bahsetmemiş olsada arkadaş :):D

Cem bey sizdde böyle yapmıyormusunuz, ecoboostun ve virajlara hızlı ama güvende girmenin tadınıı çıkartmıyormusunuz, ben videoyu izlerken ecoboost almadığma bir kez daha pişman oldum, aslında pişmanlık değilde keşke durumu :) :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Cem bey sizdde böyle yapmıyormusunuz, ecoboostun ve virajlara hızlı ama gÜvende girmenin tadınıı çıkartmıyormusunuz, ben videoyu izlerken ecoboost almadığma bir kez daha pişman oldum, aslında pişmanlık değilde keşke durumu :) :)

Pardon ama virajların keyfini çıkartmana engel ne?

Viraj performansını etkileyen sÜspansiyon, sende de bende de aynı...

Viraj aralarındaki hızlanmaları kolaylaştıran tork, sende benden fazla.

Kala kala ne fark kaldı? :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 dizel için sorun olacak bir ağırlık farkı yok...

EB - 1.6 dizel farkı 11 kg

EB - 2.0 dizel farkı 88 kg

Benden tablo gelsin (start-stop birkaç kilo fark ettirebilir ama farkı bulamadım)

ekranresmi2012020510542i.png

YkP CgTy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1-Pardon ama virajların keyfini çıkartmana engel ne?

2-Viraj performansını etkileyen sÜspansiyon, sende de bende de aynı...

3-Viraj aralarındaki hızlanmaları kolaylaştıran tork, sende benden fazla.

4-Kala kala ne fark kaldı? :)

Sorulara numaralar verdim, numaralara göre cevaplayacağım

1- Pilotaj

2- Bu doğru, ama birinci cevap hala geçerli

3-Olsun ama o ecoboost :)

4-Hb karoser, pilotaj, benzinli motorun yÜksek devir keyfi ve buna ecoboost'un performansı eklenince epeği fark var tabi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel paylaşım,daha önce buna benzer yol tutuş videolarını izlemiştim focusun,bu videonun güzel tarafı anlatım bozukluğuda olsa türkçe olması :zha: ,bide dinamik tork kontrolüne öyle bi giriş yaptıki nerdeyse farklı bişieyde bahsetcektiki sonradan topladı ve akitf şehir içi güvenlikte 30km/h değilmi çarpışmadan koruyan max hız?Arkadaş 10km/h den bahsetti.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel paylaşım,daha önce buna benzer yol tutuş videolarını izlemiştim focusun,bu videonun güzel tarafı anlatım bozukluğuda olsa türkçe olması :zha: ,bide dinamik tork kontrolüne öyle bi giriş yaptıki nerdeyse farklı bişieyde bahsetcektiki sonradan topladı ve akitf şehir içi güvenlikte 30km/h değilmi çarpışmadan koruyan max hız?Arkadaş 10km/h den bahsetti.

30 km/h'de yavaşlatıyor, 10 km/h'de ise durduruyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.