Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   06-08-2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
“ER-OL
  • 0
Ali Ergün

Beklemede Fasilali Gaz Artişi

Selamun Aleyküm Arkadaşlar,

Ben ilk defa araba sahibi oldum o yüzden bu araç konusunda çoook acemiyim. Aracım '04 1.6 HB Collection Otomatiktir. Sorunum ise şudur ki: Trafikte ya da ışıklarda beklerken ayağım sonuna kadar frende olmasına rağmen "bazen" aracım kendiliğinden "fasılalı" bir şekilde gaz verip kalkmaya çalışıyor. Tabi aracım otomatik olduğundan vites bu sırada "D" konumundadır. Bundan kurtulmak için vitesi "N" konumuna alıp aracı rahatlatıyorum.

Bu arızanın sebebi nedir? Birkaç kişi boğaz kelebeğindendir temizlet vs. dedi, ancak buradan bilgi almakta da yarar görüyorum.

Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 3 cevap bulunuyor

  • 0

Aleykümselam.
Öncelikle anlattığın sıkıntıyı yaşarken rolantin kendiliğinden yükseliyor mu yani 1000 devirin üzerine 2000 li devilere doğru çıkıyor mu.
Eğer durum bu ise çözümü;
İlk önce Emme manifoldun altında T şeklinde küçük bir hortum var onu kontrol et yada ettir çatlak kaçak vs var ise değiştir sıkıntını kontrol et tekrar eğer ki hortum değişti sıkıntın hala devam ediyor o zaman termostatına baktır.
Ben bunları söylerken rolantinin yükseldiğini varsayarak söylüyorum çünkü aynı sıkıntıyı bende yaşadım.
Eğer termostattada sıkıntı yok ise direksiyon pompasını kontrol ettir.
ondada problem yok ise Fren sibobunu kontrol ettir bu saydıklarımın hepsi tecrübe ile sabit ve bunların hepside rolantiyi etkileyen etmenler.
Çözüme ulaşıncada bildirirsin burdan.
Hayırlı günler.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Seyit Bey geçen gün tamirciye gittim. Bu sıkıntımın yanında bir de şanzımanda bir sıkıntı vardı, 2'den 3'e geçerken vuruntu oluyordu onu ve bu bahsettiğim sıkıntıların hepsini çeşitli ustalara gösterdim. Arabayı tecrübe edenler sen onları boş ver ön takımdan ses geliyo ona baktır dediler. Nihayetinde tanıdık bi ustaya gittik. Ön diskler, ön akslar, ön balatalar, arka kampana tornası ve balatası,keçeler derken alt takım komplo değişti neredeyse. Bir de şanzıman filtresi, yağı vs değişti . Bu arada manifold borusu kontrol edildi. Bunlara da 1500 tl verdim. Orada bir sıkıntı yoktu. Araçta ki rölanti alıp vermesi onunla ilgili herhangi birşey yapılmamasına rağmen gitti; ama bu defa da araç çekişten düştü. Biz sanayiye niye gittik. Arıza ne çıktı biz ne yaptırdık anlamadım. Forumları okuyunca milletin sanayiden neden bu kadar nefret ediyor diyordum. Herhalde nedenini bize de öğretecekler. sorunu takip edip bura bilgi girmeye devam edeceğim inşaAllah.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Maf sensöründen sonra bir yerlerde kaçak var. Araba hava filtresinden aldığı havayı manifoldla karşılaştırınca matematiksel bir çıkmaza giriyor. Tabi hangi boru ne ne değil bilemem ama nedeni bu.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.