Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2012 Honda Civic Test & Yorumlarım


Önerilen Mesajlar

Herkeze iyi geceler arkadaşlar :(

Pazar günü orta seviye bir parkurda test sürüşünü gerçekleştirdim Yeni civicin. Zaman darlığı ve nişanlımın baskılarından dolayı fotoğrafla falan çekmedim çekemedim :D

Aracı genel olarak beğendimmi diye sorarsanız. O araç benim içime sinmez.

İlk başta aracın etrafında dolaştım tasarımına sanırım alıştım :lol: Gözüme hoş bile gözüktü o an. Eski tasarım gözüme daha hoş gelsede bu tasarımda onda 1 puan geride

10/6

İçine oturduğumuzda öyle kasvetli bir iç mekan karşılamıyor bizi. İçi ferah kullanılan malzemelerin kalitesini az çok biliyorsunuz. Eski civicten malzeme kalitesi olarak 1 puan geride. Ama şunu söyleyebilirim bir BMW tutkunu olarak sürücü odaklı torpido tasarımı arabanın içinde geçirdiğim 5-6 dk dan sonra gözüme çok güzel gelmeye başladı. Koltukları orta sertlikte ve rahat yan destekleri pek iyi değil ama sonuçta bu araçla time trialda rekor kırmaya çalışmayacağız :(

Gösterge panelini hiç sevmedim eskisinide sevmiyordum zaten. ama daha bi dijitalleşmiş benim hoşuma gitmedi ama teknolojik donanım severlerin hoşuna gidecektir.

Aracın içini Focus1 le bile kıyaslasak Civicin çok ekmek yemesi gerekiyor.

10/7

Motor eski araçla aynı sadece yazılım farkı var. Yazılım fayda yerine zarar getirmiş max tork 100 rpm daha geç :)

Honda ruhu varmı ? Yok Eskisindede yoktu zaten :) Performans olarak 2 si arasında bir fark hissetmedim :) göğsümde hissettiğim basınç 2 versiyondada aynı :) Ama F2 ti-vct yi geçerim yinede o civicle :D Yakuba inat :D

Motorun devirlenme isteği güzel. Alt devirler ölü kasanın ağırlığı altında eziliyor. Hızlanması akıcı ve konforlu.

10-6

Aracın sürüşü genel olarak güzel. Tabii ki bir focus değil. Ama yola iyi basıyor. Ve yolda oturaklı gidiyor. Rüzgar sesini F2 kadar alıyor Yüksek hızlara çıktım yolda ses seviyesi F2 ile aynıydı :)

Direksiyon tepkileri genel olarak iyi ama çok sert hareketlere cevap veremiyor. önden kaymaya meyilli. Sakat.. Fazla keskin hareketler yapmamak lazım. Ama yumuşak hareketlerle kafanın kontolünü kaybetmemeyi başarırsanız keyifli virajlar alabilirsiniz. Eski kasasından 2 puan daha iyi bir yol tutuşa sahip.

10/8

Sonuç olarak etiketindeki fiyatı bu sınıftaki tüm araçlar gibi oda haketmiyor. Ama açıkça şunu söyleyebilirim ki F3 benzinli trend alacağıma Honda civic alırım. Fakat bu araç kesinlikle Focusla karşılaştırılacak bir araç değil. Bu araç bana göre Honda civic değil honda citynin buçuklu sınıf atlamış bir versiyonu

Bu arada verdiğim 10 üzerinden olan puanlar Şu an kullandığım F2 nin değerini 10 olarak tanımlayıp verdiğim puanlardır :) Bırakın F3 ü yeni civic F2 ye bile rakip olamaz.

Sürüşümüz bitti :) Arkadaşımıza teşekkür ettik. Servis bölümümüzdeki kankamızlla Millet 30 dk K20 motor indiriyo sen daha honda cty ye kilitli bijon takamıyosun diye makaramızı yaptıktan sonra. Hondaya olan sevgim 1 puan daha eksilmiş bir şekilde Nişanlımla mobilya bakmaya gittik :D

Ogün tarafından düzenlendi
Test vieosu eklendi.
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Herkeze iyi geceler arkadaşlar :(

Pazar günü orta seviye bir parkurda test sürüşünü gerçekleştirdim Yeni civicin. Zaman darlığı ve nişanlımın baskılarından dolayı fotoğrafla falan çekmedim çekemedim :D

Aracı genel olarak beğendimmi diye sorarsanız. O araç benim içime sinmez.

İlk başta aracın etrafında dolaştım tasarımına sanırım alıştım :lol: Gözüme hoş bile gözüktü o an. Eski tasarım gözüme daha hoş gelsede bu tasarımda onda 1 puan geride

10/6

İçine oturduğumuzda öyle kasvetli bir iç mekan karşılamıyor bizi. İçi ferah kullanılan malzemelerin kalitesini az çok biliyorsunuz. Eski civicten malzeme kalitesi olarak 1 puan geride. Ama şunu söyleyebilirim bir BMW tutkunu olarak sürücü odaklı torpido tasarımı arabanın içinde geçirdiğim 5-6 dk dan sonra gözüme çok güzel gelmeye başladı. Koltukları orta sertlikte ve rahat yan destekleri pek iyi değil ama sonuçta bu araçla time trialda rekor kırmaya çalışmayacağız :(

Gösterge panelini hiç sevmedim eskisinide sevmiyordum zaten. ama daha bi dijitalleşmiş benim hoşuma gitmedi ama teknolojik donanım severlerin hoşuna gidecektir.

Aracın içini Focus1 le bile kıyaslasak Civicin çok ekmek yemesi gerekiyor.

10/7

Motor eski araçla aynı sadece yazılım farkı var. Yazılım fayda yerine zarar getirmiş max tork 100 rpm daha geç :)

Honda ruhu varmı ? Yok Eskisindede yoktu zaten :) Performans olarak 2 si arasında bir fark hissetmedim :) göğsümde hissettiğim basınç 2 versiyondada aynı :) Ama F2 ti-vct yi geçerim yinede o civicle :D Yakuba inat :D

Motorun devirlenme isteği güzel. Alt devirler ölü kasanın ağırlığı altında eziliyor. Hızlanması akıcı ve konforlu.

10-6

Aracın sürüşü genel olarak güzel. Tabii ki bir focus değil. Ama yola iyi basıyor. Ve yolda oturaklı gidiyor. Rüzgar sesini F2 kadar alıyor Yüksek hızlara çıktım yolda ses seviyesi F2 ile aynıydı :)

Direksiyon tepkileri genel olarak iyi ama çok sert hareketlere cevap veremiyor. önden kaymaya meyilli. Sakat.. Fazla keskin hareketler yapmamak lazım. Ama yumuşak hareketlerle kafanın kontolünü kaybetmemeyi başarırsanız keyifli virajlar alabilirsiniz. Eski kasasından 2 puan daha iyi bir yol tutuşa sahip.

10/8

Sonuç olarak etiketindeki fiyatı bu sınıftaki tüm araçlar gibi oda haketmiyor. Ama açıkça şunu söyleyebilirim ki F3 benzinli trend alacağıma Honda civic alırım. Fakat bu araç kesinlikle Focusla karşılaştırılacak bir araç değil. Bu araç bana göre Honda civic değil honda citynin buçuklu sınıf atlamış bir versiyonu

Bu arada verdiğim 10 üzerinden olan puanlar Şu an kullandığım F2 nin değerini 10 olarak tanımlayıp verdiğim puanlardır :) Bırakın F3 ü yeni civic F2 ye bile rakip olamaz.

Sürüşümüz bitti :) Arkadaşımıza teşekkür ettik. Servis bölümümüzdeki kankamızlla Millet 30 dk K20 motor indiriyo sen daha honda cty ye kilitli bijon takamıyosun diye makaramızı yaptıktan sonra. Hondaya olan sevgim 1 puan daha eksilmiş bir şekilde Nişanlımla mobilya bakmaya gittik :D

Focusla karşılaştırmak saçma olur neden diye sorarsan focusun baz donanımlı fiyatıyla civicin elegance arasında 4 milyar var focusla aynı olması zaten beklemiyodum açıkçası, test yaptın bizide bilgilendirdin çok teşekkürler bu güzel değerlendirmen için....
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O yüzden belirttim zaten

Sonuç olarak etiketindeki fiyatı bu sınıftaki tüm araçlar gibi oda haketmiyor. Ama açıkça şunu söyleyebilirim ki F3 benzinli trend alacağıma Honda civic alırım. Fakat bu araç kesinlikle Focusla karşılaştırılacak bir araç değil. Bu araç bana göre Honda civic değil honda citynin buçuklu sınıf atlamış bir versiyonu

Bu arada verdiğim 10 üzerinden olan puanlar Şu an kullandığım F2 nin değerini 10 olarak tanımlayıp verdiğim puanlardır :( Bırakın F3 ü yeni civic F2 ye bile rakip olamaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çarpışma testi hakkında bir bilgi yok. HB versiyonun testi yapılmış ama sonuÇları yayınlanmamış. Videoları var nette EuroNcapın resmi sitesindede yeni civic ile ilgili bi hareket yok :(

Ama o euro Ncapa takılmayın :D Testini yapan sitesinde sonucunu yayınlar dimi :lol: Para bekliyolardır hondadan :) Ne kadar bağış o kadar yıldız :)

Ben o euro ncap Çarpışma testinden 1 yıldız alan araÇla 140 km hızla ağaca girdim sol ayak bileğim bükük Çıktım aracın iÇinden bide cam kırığı kesikleri Çizikleri :( Fasa fiso hepsi :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben o euro ncap Çarpışma testinden 1 yıldız alan araÇla 140 km hızla ağaca girdim sol ayak bileğim bükük Çıktım aracın iÇinden bide cam kırığı kesikleri Çizikleri :D Fasa fiso hepsi :lol:

Tek bir örnekten genelleme yapılmaz. Bilime aykırıdır! Olsa olsa adı hamaset olur. :(

Benim iÇin anlamı şudur: İki araÇ arasında seÇimde kararsız kalmışsam yıldızı yüksek olanı seÇerim.

Tek yıldızlı aracı da kafadan pas geÇerim...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tek bir örnekten genelleme yapılmaz. Bilime aykırıdır! Olsa olsa adı hamaset olur. :(

Benim iÇin anlamı şudur: İki araÇ arasında seÇimde kararsız kalmışsam yıldızı yüksek olanı seÇerim.

Tek yıldızlı aracı da kafadan pas geÇerim...

98 modelde 5 yıldızmı vardı abicim :) Halk dilinde teneke accent :)

Tabiikide bunun genellemesi olmaz. Ama asıl söylemek istediğim şudur. 4 yıldızla 5 yıldızın arasında bir fark olduğuna ben inanmıyorum. o Çarpışma testleri 50 km hıza kadar yapılıyor. Kim 50 ile gidiyor yolda ? Güvenilirliğinede inanmıyorum ben o yıldızların. Mesela ben megane 2 nin 5 yıldız hak ettiğine inanmıyorum. Plastik Çamurluk geyiği yapmicam onun amacını biliyorum ve faydalıda buluyorum. Ama ben hemen hemen her arabanın kazalısını gördüm. Canlıda gördüm anlatılma şekliylede gördüm megane 2 den daha şiddetli darbe alıpta iÇindeki yolcusunu daha iyi koruyan ama euro encaptan 5 yıldız almamış araÇlar var

(canlı yaşanmış örnek 2001 Hyundai coupe fx. Bursa dönüşü bir abim yolda megane 2 ile kapışıyorlar. saat gece 2 mevkii küÇükyalı E5. Birtane kamyonun ani şerit değiştirmesi sonucu megane sert direksiyon hareketi yapıp Fx coupeye Çarpıyor ardından 2 sol kaldırım taşına Çarpıyor takla atıyor. Fx coupe vurma şiddeti ile kontrolden Çıkıyor araba yolda kamyonun yönünde dönüp kamyona saplanıyor kamyondan bariyere sekip bariyere vurduktan sonra tekrar tavanının üzerine düşüp 100-150 mt sürüklenip bostancı otosanayii Çıkışının bariyerine Çarpıp duruyor. Megane 2 dekileri ambulansla alıyorlar. Bahsi geÇen abim kapısına tekmeyi atıp ters dönmüş arabadan Çıkıyor bide meganedakileri Çıkartıyor :D Sadece Kız arkadaşının kaşında bir yarık vardı o kadar :lol: )

Kaza işi euro ncap falan dinlemez. Tabiiki Şahin var Volvo var. Ama 4 yıldızı yerindibine sokup 5 yıldızı yüceltmek bana anlamsız geliyor :(

2004-2009 yılları arası dönemde sayısız kazalar gördüm. Sırf arabayı satamıyor kaskodan parasını almak iÇin 120 ile anadolu otoyolu kartal Çıkışının bariyerine citroen saxo vts ile bilinÇli saplanan arkadaşlarım var abicim. Akıllı işi değildir doğrudur.

Bende düz mantık vardır abicim görmediysen inanma güvenme :) O yüzden 4 yıldız 5 yıldız benim iÇin bir anlam ifade etmiyor. Eğer 2 araÇ arasında karasız kaldıysam kullanım maliyeti ekonomik yada performansı yüksek olanı seÇerim o anki psikkolojik yapıma bağlı göklerde binlerce yıldız var :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ogün,

Gene münferit örneklerden yola çıkarak genelleme yapıyorsun.

Araçların sağlamlıklarını karşılaştırmak ancak eşit koşullarda eşit darbeye karşı davranışlarını gözlemleyerek olabilir. EuroNCAP'ın da yaptığı sadece bu.

Elbette yol şartlarındaki bir kaza esnasındaki kinetik enerjinin nereye yöneleceğini kimse öngöremez, her kazanın dinamikleri de farklıdır.

Ancak bu testlerde sık rastlanan kaza türlerinin simülasyonu yapılarak eşit koşullardaki deformasyon inceleniyor ve kabaca da olsa karşılaştırmalı fikir veriyor.

4 veya 5 yıldız arasındaki farkı abartmamak gerektiğine ben de katılıyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben Hondanın kötü bir iş çıkardığına inanmıyorum sadece focusla değil hyundai elantra ile kıyaslanabilir secenek ve donanım açısından diye düşünüyorum...ogün arkadaşımıza incelemesi ve görüşleri için teşekkürler...yeni gelecek modellerde buluşmak üzere diyorum...sonuçta insanoğlu gariptir...herkesin fikrini sorar kendi bildiğini yapar....o yüzden şunu almalı bunu almalı fikirlerine uyan tek bir kişi görmedim ne hayatım da ne bu forumda...canı isteyen ne istiyorsa onu alsın binsin...keyfini sürsün.... :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abicim Elantra sürme fırsatım olmadı ama bi kere bi otoparkta sahibinden izin alıp üstün körü bir bakmıştım araca :P Civic mi elantramı dersen Elantra derim :) Ama tab Civicde kötü değil ama . Bikaç sayfa geride Tolga abininde değindiği gibi eski amerikan versiyonun makyajlı hali gibi oluşu beni soğutuyor o araçtan. İç mekandaki malzeme kalitesi elantradan daha düşük seviye. donanım olarak güzel hatta bu sınıfta etiket fiyatını en çok haketmeye çalışan modellerden biri. Ama tabi hiçbiri gibi civicte haketmiyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çarpışma testi hakkında bir bilgi yok. HB versiyonun testi yapılmış ama sonuÇları yayınlanmamış. Videoları var nette EuroNcapın resmi sitesindede yeni civic ile ilgili bi hareket yok :P

Ama o euro Ncapa takılmayın :) Testini yapan sitesinde sonucunu yayınlar dimi :D Para bekliyolardır hondadan :D Ne kadar bağış o kadar yıldız :D

Ben o euro ncap Çarpışma testinden 1 yıldız alan araÇla 140 km hızla ağaca girdim sol ayak bileğim bükük Çıktım aracın iÇinden bide cam kırığı kesikleri Çizikleri :D Fasa fiso hepsi ;)

ogün abicim bide kapıyı sormuştum kaynak izleri aşırı derecede belli mi diye...Bu yazdığın güzel yorumlar iÇinde Çok teşekkürler... :zha:
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.