Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

focus 3, hoparlör sorunu..


Mustafa Anil

Soru

merabalar.. aracım style otomatik vites, beyaz hatchback.. 13 aralık günü teslim aldım, neredeyse bir ay olacak. müzik dinlerken, bazı parçalarda sanki hoparlör patlakmış gibi bızırtılı cızırtılı ses duymaya başladım..

acaba dedim ekolayzer ayarları mı bozuk, basları azalttım.. ama aynı sesleri özellikle pop şarkılarda, basları kuvvetli parçalarda sıkça duymaya başladım.. seslerin ön hoparlörden değil arkalardan geldiğini duydum..özellikle sürücü tarafı çarprazı, arka sağ kapıdan geliyordu..

ne yaptıysam düzeltemedim, resmen hoparlör patlak gibi ses geliyor.. servise götürdüm.. şikayeti anlatır anlatmaz, servis şefi harun usta durumu anladı..

**** birkaç kişi daha aynı ses rahatsızlığı ile gelmiş.. ilk gelen arkadaşın arabasının hoparlörünü incelemişler, sökmüşler.. hoparlörde patlak falan vs durumu yok.. ama bir sorun bulmuşlar.. arka kapı ses izolasyon parçası mı, örtüsümü hoparlörün arkasına yaslanıyormuş ve yüksek sesli bas parçalarda hoparlörün körüğü izalosyon ile temas ettiği için bızırtı cızırtı patlak gibi ses çıkarıyormuş..

sonra aynı şikayetle birkaç kişi ve ben gelince, artık bunun servislik değil, mühendislik hatası olduğunu ve bir form doldurup genel merkeze ilettiklerini, onlardan yanıt beklediklerini söyledi. kendilerini aşan bir durum muş. arabanın orjinal kapı içi yapısı ne yazık ki bu sesi çıkartıyormuş. haber gelirse bizi arayacaklarını söyledi..

biz de sesi fazla açmıyoruz artık:).. haber bekliyoruz. inşallah bir çözüm bulurlar.. siz de kendi aracınızda bunu deneyin lütfen.. paylaşımlarınızı bekliyorum. saygılar

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Çok güzel Çekmişsiniz gerÇekten. Bunları servise not ettirmek lazım.

Hatta bence şöyle yapalım, biriktirelim biriktirelim. Sony li focuslar geldiğinde bastıralım servise, bu üretim hatalı diye, bize sony li sistem kurun diyelim.

Yapmazlar m? Hadi ya, yaparlar de, yaparlar de, hadi de yaparlar de. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yapsınlar, niye yapmadıklarına şaşıyorum zaten.. niye bu fark, neden bu ikinci dünya vatandaşı muamelesi!!??.. 50 bin,60 bin tl öde, amerikadaki eşdeğerinden daha fazla öde hem de, sony ses sistemini esirge.. olacak iş değil.. yine kızdım:((..

Ben bu sesi çekmek zorundamıyım?., çektiğim sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istedim acım hafifler diye.. bakalım, belki youtube dan da sesimizi duyan ford yetkilileri olur, belki amerikadan bile seslenirler:))..

Mustafa Anil tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Mustafa Bey, çok güzel bir çekimle belgelemişsiniz olayı.

Ben ki en ufak tıkırtıdan rahatsız olurum. Böyle bir ses çekilir gibi değil. Şahsen başıma gelseydi böyle bir durum; servise götürürdüm, servis müdürü dahil herkesi toplardım arabanın başına, yeni speaker mı getiriyorlar, trim mi yeniliyorlar, yeni kapı mı getiriyorlar artık birşekilde çözülecekti o sorun...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sizin açıklamanız doğrultusunda servise gidip, izah etmeye çalışacağım.. bakalım ne diyecekler.. ama bir de şu var, servisteki usta, arabanın ön camından şasi numaralarımızı alıp, form doldurup merkeze gönderecekti.. göndermiştir mutlaka. ordan yanıt bekleyecek ve bizi haberdar edecekti.. bekleyelim mi biraz daha.. veya şu an aklıma bir hinlik geldi, forda bizzat yazsam, youtube a eklediğim bu video linkini onlara da göndersem, bizzat izleyip bana geri dönerler mi acaba:)))

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bence birazcık bekleyin, beklemekten sıkıldıysanız servisle iletişime geçin. Ne oldu diye sıkıştırın. Bakın şöyle şöyle videolar çektim. Olmazsa sizin de yardımınızla direk forda yazalım falan diyin, bu hem servis ile ikili ilişkilerinizi bozmaz, hemde servis bu adam bu işin peşinde, işini bir an önce halledelim de otosanla aramızda problem olmasın mantığına girebilir.

Bu şekilde bir taşla 3 kuş vurmuş olabilirsiniz.

Kuş 1: Cızırtı

Kuş 2: Servis

Kuş 3: Otosan

:mad::unsure::huh: :huh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Hoparlör iyi yerleşmemiş,gevşek kalmış,patlak filan diil...Kapı plastiğini açıp sıkıştırdılarmıdı tamamdır..Hiç can sıkıcı bişi deiil....Benim arabadaki sürücü kapısındaki tıkırtı gibi..Montaj aşamasında bazen tam oturtmadan çıkartıyorlar banttan,yarım yamalak kontrol de edildiyse böyle geçiyor satışa...Araba yetiştirmeye çalışırlarsa aceleyle böyle olur işte...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yapsınlar, niye yapmadıklarına şaşıyorum zaten.. niye bu fark, neden bu ikinci dünya vatandaşı muamelesi!!??.. 50 bin,60 bin tl öde, amerikadaki eşdeğerinden daha fazla öde hem de, sony ses sistemini esirge.. olacak iş değil.. yine kızdım:((..

Ben bu sesi çekmek zorundamıyım?., çektiğim sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istedim acım hafifler diye.. bakalım, belki youtube dan da sesimizi duyan ford yetkilileri olur, belki amerikadan bile seslenirler:))..

Türk vatandaşı olmak böyle bişiy eyvallah demeye alıştığımız hatta tepki koyamadığımız için böyle yapcak bişiy yok anlayışlı milletiz sonuçta.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ümit Bey, tam da dediğinizi yaptım yazdım. video linkini de verdim, lÜtfen izleyin dedim.. ama Mertol Bey, trimlerden,izolasyondan diyor, Bora Bey ise " kapı plastiğini açıp sıkıştırdılarmı tamamdır' diyor.. yarın servise gidip bu iki yorumu da ustaya ileteceğim.. bakalım ne diyecek..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.