Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Goodyear Lastik Seçimi


Emre Dikmen

Önerilen Mesajlar

goodyear eagle f1 asymmetric 2 xl
goodyear eagle f1 asymmetric 2 no-fp lastik arasında ki fark nedir acaba bilginiz var mı ?

Netten biraz araştırdım. Tam emin olmamakla beraber.
Lastiklerde FP jant korumali lastik demekmiş.
No-FP den anladigimda jant korumali olmadıgı.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

44 dakika önce, Serdar yaman yazdı:

goodyear eagle f1 asymmetric 2 xl
goodyear eagle f1 asymmetric 2 no-fp lastik arasında ki fark nedir acaba bilginiz var mı ?

FP "Flange protection" kısaltması, yani lastiğin kenarında janttan dışarı taşan ve jantı sürtmelere karşı koruyan güçlendirilmiş kauçuk bant varlığı.

Bkn. foto

goodyear-eagle-f1-asymmetric-2.jpg

XL ise "Extra Load". 3 psi fazla basarak yük endeksini 3 birim yüksek tutabiliyorsun. Ama lastiği fena halde sertleştiriyor.

Yani No XL with FP al.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

FP "Flange protection" kısaltması, yani lastiğin kenarında janttan dışarı taşan ve jantı sürtmelere karşı koruyan güçlendirilmiş kauçuk bant varlığı.
Bkn. foto
goodyear-eagle-f1-asymmetric-2.jpg
XL ise "Extra Load". 3 psi fazla basarak yük endeksini 3 birim yüksek tutabiliyorsun. Ama lastiği fena halde sertleştiriyor.
Yani No XL with FP al.


Xl olan lastik adedi 50 tl daha fazla focusa xl almıştım fp alıyorum o vakit :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

FP "Flange protection" kısaltması, yani lastiğin kenarında janttan dışarı taşan ve jantı sürtmelere karşı koruyan güçlendirilmiş kauçuk bant varlığı.
Bkn. foto
goodyear-eagle-f1-asymmetric-2.jpg
XL ise "Extra Load". 3 psi fazla basarak yük endeksini 3 birim yüksek tutabiliyorsun. Ama lastiği fena halde sertleştiriyor.
Yani No XL with FP al.

Cem abi birşey danışcaktım abi sana.

Yanak kalınliğı azaldığı için xl olmasında fayda yokmudur?
Bir iki kere daha denk gelmiştim daha öncedende xl için gerek yok demiştin.
Lastiğin çakırda çukurda balon yapma riskini azaltmıyormu xl olunca.
Sorum kısaca şu. Neden xl olmalı, neden xl olmamalı?
Şimdiden teşekkürler abicim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

XL lastiklerin temelinde yanaklar daha serttir doğru ama belli yük altında kalmayacaksa araç, anlamsız. Genelde ağır araçlarda standart olarak tercih ediyor üretici.

Işte benimde merak ettiğim konu gündelik kullanımda uzun yol ve şehir içi kullanımlar düşünülerek nekadar gerekli veya değil. Sert bir çukura bi anlık dalginlıkla girince neler getirir veya neler götürur.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş


Işte benimde merak ettiğim konu gündelik kullanımda uzun yol ve şehir içi kullanımlar düşünülerek nekadar gerekli veya değil. Sert bir çukura bi anlık dalginlıkla girince neler getirir veya neler götürur.

Valla pirelli p zero nero gt 3 kez jantımı eğdi ve lastikte tık yok. Belki ucuza kaçıp kötü lastik alsam lastiği balon yapmam içten bile değildi.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş


Valla pirelli p zero nero gt 3 kez jantımı eğdi ve lastikte tık yok. Belki ucuza kaçıp kötü lastik alsam lastiği balon yapmam içten bile değildi.

Sendeki lastik bendekine gore daha kalin yanak abi. Dusunki sen janti eğmişsin. Aklımda deli sorular :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.