Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 - Düşük devirde torpido kapağından ses geliyor


Volkan Bilezikçi

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

Tabi bu iyi oturmamasından dolayıdır bu tür şeyler hepsinde olacak diye bişey yok dediniz gibi..

Birleşme yerlerini kontrol ettirmekte fayda var ama sizin 6.vites ile 60 km/h da gitmeniz motor ömrü için çok kötü belirtmek isterim..

maksimum tork olan 1750 rpm'den aşağıda dolaşmamaya özen gösterin..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

O niye? Adam 1800 devirde vites büyüt diyor.. Demekki o devirin altında kullanılabilir.. Tabi rölanti devrinden bahsetmiyoruz ama çeyrek gaz 1000-1800 devir arası ekonomik sürüş yapılabilir.

Benim bilgim bu yönde...Güvendiğim otoritenin sözleridir..üretici firma değilim teknik detay veremiyorum.sorry

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Çamuuur.. ;)

Turbo dolmadan önce kullanmak herzaman dah aekonomik olur. Bu bir gerÇek. Rölanti devrinde tam gaz yapmak gibi bir akıllılık yapılmadığı sürece sorun olmaz.Motoru üreten firma böyle demiş. Htata maksimum torku aldığın yerde eğer gerÇekten ihtiyacın yoksa vitesi büyüt demiş. Senin otorite pek haklı değil kısacası.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Çamuuur.. ;)

Turbo dolmadan önce kullanmak herzaman dah aekonomik olur. Bu bir gerÇek. Rölanti devrinde tam gaz yapmak gibi bir akıllılık yapılmadığı sürece sorun olmaz.Motoru üreten firma böyle demiş. Htata maksimum torku aldığın yerde eğer gerÇekten ihtiyacın yoksa vitesi büyüt demiş. Senin otorite pek haklı değil kısacası.

AÇıkcası 1000 devirde ben gitmem sen gidermisin ? Bana onu söyle ;)

1850 ye takılma zaten 1700-1600 civarı %80 max verir sorun olmaz...Demek istediğimi anlamışsınızdır :D

Sayılara takılmaksızın tork'un yetersiz kalabileceği noktalarda sürmek akıl kari değil zaten arkadaş ne demiş araÇ titriyor!! hele bu sürüş...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar, düşük devirle giderken (Mesela 6. Viteste 60-70 km hız ile), motordaki titreşimden dolayı torpido kapağından cızırtı geliyor. Dikkat edeniniz oldu mu hiç? Az bir tıkırtı sesi, ama yine de uyuz edebiliyor bazen. Belki de benim araca has bir problem olabilir.

volkan torpido kapağı ıle klıma butonlarının bulunduğu sutunun arasında bir boşluk olacak oraya bişey sıkıştırırsan geçer benim styledada vardı 3000kmde epey artmıştı, bunda henuz başlamadı
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim dizel aracımda da rölanti devrinin biraz üzerinde dediğiniz cızırtılar oluşuyordu, servis kilit ayarlarıyla oynayarak sesi giderecektir önemli birşey değil rölanti civarlarında motor biraz titreşimli çalışıyor bir de o esna da üst viteslerdeyken gaz verdiğinizde yaydığı titreşim artıyordur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

AÇıkcası 1000 devirde ben gitmem sen gidermisin ? Bana onu söyle ;)

1850 ye takılma zaten 1700-1600 civarı %80 max verir sorun olmaz...Demek istediğimi anlamışsınızdır ;)

Sayılara takılmaksızın tork'un yetersiz kalabileceği noktalarda sürmek akıl kari değil zaten arkadaş ne demiş araÇ titriyor!! hele bu sürüş...

Valla gidiyorum ne yalan söyleyeyim. Genel sürüşüm 1200 -1800 devir arası falan.

O motorda hiÇbir zaman tork yetersiz falan kalmaz. 1000 devirde 130 nm tork veriyor. Ortalama 1.4 benzinli bir arabanın maksimum torkundan bahsediyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evet Emre ve Tolga tam da benim bahsettiğim problemi anlatmışlar. Arabayı zevk olsun diye titreterek sürmüyorum tabi Yakup :) ama bazı hallerde düşük devirdeyken vitese dokunmadan ufak ufak hızlanmak ve devri yakalamak istiyor insan. işte o arada motordaki titreşim torpidoyu titreştirip o bahsettiğim sesi çıkartıyordu. Sesin torpidonun tutma mandalından geldiğini çok iyi biliyorum, çünkü onu elimle tutunca ses kesiliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu focusun her yerinde bir tırıltı bir cızırtı...Bu ne yaaa..Benim emektar clioda bile yoktu böyle plastik tırıltıları...Fordun şu işçilik ve montaj problemleri bitmiyor,düzelmiyor...Benimde sol konsol ile kapı bölümünden bi yerden tırıltı gelip duruyor ama yerini bulamıyorum bi türlü...Sinir bi durum yani...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu focusun her yerinde bir tırıltı bir cızırtı...Bu ne yaaa..Benim emektar clioda bile yoktu böyle plastik tırıltıları...Fordun şu işçilik ve montaj problemleri bitmiyor,düzelmiyor...Benimde sol konsol ile kapı bölümünden bi yerden tırıltı gelip duruyor ama yerini bulamıyorum bi türlü...Sinir bi durum yani...

Trim, servis yalıtım ile çözer... :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bulunur, yapılır...Çokkafaya takmayın hallalur kısa zamanda.. :D

Not: 2000. mesaj hayırlı olsun bora abi.. :D

2000.ci mesajmı?Oha,o kadar ne yazmışım yaa...Ne geveze üyeyim valla...Hadi Yakup,Tolga,Baran olsak neyse,onlar yönetici,nbu ne yaaa...2000 mesaj...Bu gidişl 200 binide deviririm ben :))))

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.