Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 - Düşük devirde torpido kapağından ses geliyor


Volkan Bilezikçi

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

Focus1 de tıkırtı olmaz. Zira kapı trimlerinin tamamı kontraplaktandı. Üzerinde de plastik yÜzey kaplaması vardı. Ses yapacak hiçbirşey yokki. Oysa yenisi hem 3 parça hemde plastik kaynağı ile birleştirilmiş sert plastikten oluşuyor. O ses yapmasında kim yapsın?

Kapı trimlerinin tek tek sökÜlÜp arkasının izole edilmesi lazım. BitÜm tarzı birşeyde olabilir (zift gibi birşey) ya da ses sistemi yapanların kullandığı köpÜk benzeri bir malzeme var. Onu sıkıp bekliyorsun, 8-10 saat sonra sertleşiyor. O tip bir malzemede olabilir. Bir şey yapılması şart.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ama bendeki tırıltı konsoldan geliyor,havalandırma ızgaralarının içinden sanki...soldaki havalandırma ızgarasından geliyor gibi,elimle o tarafa bastırınca ses kesiliyor...Zaten ön konsol dışında başka yerden de hava falan gelmiyor....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bak gene dikkatli okumamışsın. Çeyrek gazdan yani cruise durumundan bahsediyoruz. Sizin arabalarla kıyaslama. Sizinkilerin turbosu focus3 lerden farklı. Sizinkilerde 1544 var. Bizdekiler 1244. Focus3 ün turbosunun türbin tarafı sizinkinden daha küÇük. O nedenle daha erken spool ediyor. Lag oluşmamasının birinci nedeni bu. Aynı zamanda kapakta farklı. Sizde 16V kapak var bizimkiler 8V kapak. Sizin motor kapaklarınız üst devirde avantajlı gibi gözüksede, düşük devirde daha geniş olan süpaplarından ötürü 8V kapağın avantajı var. Dolayısı ile focus3 te 1200-1500 devirde yürürken gaza bastığında performans sorunu yaşamıyorsun. :)

Senin arabanda hızlanmak iÇin vites düşürmen gerekirken bizde bu gerekmiyor. Eğer hızlanmaktna kasıt ani hızlanmak ise vitesi düşürürsün, turbon dolar yürürsün.

Motorun detaylarını bilmiyorum abicim Ancak f3 ün motoru alt devirlerde dediğin gibi daha avantajlı. Bugün gündüz özellikle denedim. 1200-1800 rpm arasını düz akan yolda sıkıntı yok. ama hızlanıp yavaşlayan yolda sıkıntılı ve biliyosun dizel motor torkunu toparlayamadığı zaman mazotu kalitesiz yakar

bir sonraki msjında bulunan mazotu kaliteli yakamamak konusundaki görüşüm yukarıdaki durum iÇin geÇerli. Yoksa neden yakamasın :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ama bendeki tırıltı konsoldan geliyor,havalandırma ızgaralarının içinden sanki...soldaki havalandırma ızgarasından geliyor gibi,elimle o tarafa bastırınca ses kesiliyor...Zaten ön konsol dışında başka yerden de hava falan gelmiyor....

Kapı triminde yapılan hatanın dashboardta yapılmadığını mı düşünüyorsun? Opel dashboard ları genelde tıkırtı yapmaz. Neden? 2 temel nedeni var. Birincisi konsolu genelde tek parça yaparlar. İkincisi konsolun üzerini yumuşak malzeme ile dökerler. Ford ne yapar? son dönemde üstünü yumuşak maddeden dökmeye başladı ancak alt tarafında çok parçalı sert plastik koydu. Teyp çerçevesinin olduğu yeri plastikle doldurdu ve tıkırtılar devam etti. Alt tarafını bi görseniz gülmekten ölürsünüz. Kablolar falan bile doğru dürüst sabitlenmiş değil. Ses yapmaması mucize olur.. Bunlar genel kalite problemleri. Zaten onun için ford bir audi ya da BMW olmaktan bu kadar uzak..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

biliyosun dizel motor torkunu toparlayamadığı zaman mazotu kalitesiz yakar

Gene genelleme gene yanlış.

Düşük devirde hangi yakıtı kullanıyor olursa olsun tam gaz yaparsan çiğ gaz atarsın. Bu mazotla ya da benzinle alakalı değil. Yakıt stratejisinin belirlenmesi ile alakalı. Enrichment bunun nedeni...

Mertol Kip tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yahu 100 200 bin km sonra etkileme ihtimali olan bir kurum içinmi bu kadar yazıp çizdiğin? Gene yazayım, adam demişki; bu kullanım tarzı kurumlanmaya neden olabilir, bu da partikül filitresinde tıkanmaya yol açabilir, o nedenle 10 bin km de bir git otobana asıl biraz. çözümü vermiş sana ... Bu kitapçıkta yazıyor. öyle otorite üfürmesi falan değil yani..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Tamam abicim haklısın adam demiş. Ancak kalitesiz mazotun kurumlanmada motorun hassas parçalarına verdiği zarar kaliteli mazota göre daha fazla. Hem neden kurumlansın motor ? 100 km de şehir içi 5,2 lt yakıyorum ben (dur kalk yok) o 5 olsa ne olur 4.9 olsa ne olur. Ama motorumun içi nispeten daha temiz olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Mertol,şimdi sen bizim arabaları büyük viteste düşük devirde kullandığında yavaşta gitsen kurumlaşma olmaz mı diyorsun? Ben tam anlayamadım? Sonuçta dizel araçlardaki kurumlaşmaya sebebiyet veren kötü mazot değil midir? Kötü mazotu koyduktan sonra her şekilde kurumlaşma yapmıyor mu? Bizim arabalarda düşük devirde yüksek vites eski TDCI ler gibi zararlı değil artık o halde...?Mi acabaaa....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.