Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Focus ST - Teknik Verileri - Focus Club Tr Ayrıcalığı ile -


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Mondeo'da 6 silindir motor yok....

Mondeo zaten ondan iyisine sahip, 2.0 240 ps 6 ileri otomatik ve ş.içi 10.9 değer'e sahip..0-100: 7.5 sn

Accord

148 kW (201 PS)

2.4 i-VTEC in l/100 km: şehir içi 11,6 – 12,0

otomatik 0-100: 9.6 sn

Bi eskisindedemi yok V6 makina ? Accordun şanzımanı eski tip ayrıca. :) ben 13 yazmıştım bak daha azmış :D Yeni teknolojili motor yeni teknolojili şanzımana ve aşırı beslemenin alt devirlerdeki torkuna rağmen 1 lt mi iyi değer yapmış ?

0-100 de iyi olması zaten doğal güç olarak tork olarak ve şanzıman olarak üstün. Yaş olarakta hondanın o motor ve şanzıman kombinasyonu baya yaşlı :D

Yaşlı kurt, teknolojiden 1 lt daha savurgan. Yine oyum Hondaya :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Neyse o gün güc'e bakmaya davet ediyorum seni :wub:

Biz kötü demiyoruz unutma :guitar: 2.0 litresi daha da düşük :nazar:

aşırı besleniyor o yakubum obez o obez :nazar:

turbosu var onun torku var :nazar: ürettiği güç normal standartlarda 3,0 atmosferik makinenin ürettiği güce değer o mondinin :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bi ton şey yazıyorsun ama şu an bende hepsine tek tek cevap verecek kafa yok. Uykum geldi.. Bir ara yazarım.

Bi eskisindedemi yok V6 makina ? Accordun şanzımanı eski tip ayrıca. :nazar: ben 13 yazmıştım bak daha azmış :wub: Yeni teknolojili motor yeni teknolojili şanzımana ve aşırı beslemenin alt devirlerdeki torkuna rağmen 1 lt mi iyi değer yapmış ?

0-100 de iyi olması zaten doğal güç olarak tork olarak ve şanzıman olarak üstün. Yaş olarakta hondanın o motor ve şanzıman kombinasyonu baya yaşlı :guitar:

Yaşlı kurt, teknolojiden 1 lt daha savurgan. Yine oyum Hondaya :nazar:

Accordun şanzımanı eski tip falan değil. 2.4 accordun şanzımanını bizzat dağıtıp toparlamış biri oalrak şunu söyleyebilirimki o şanzıman benim diyen yeni nesil şanzımandan daha iyi. Çift kavramalı 5 ileri vites kutusu var makinede.. 2.0 larınkini dağıtmadım ancak kodu aynı.

Bu arada Hondanın Vtecleri liftide ayarlar. Tabi çakma civicleri falan kastediyorsan o başka. TiVCT de ise sadece timing ayarlanıyor. O da emisyon amaçlı setupa sahip zaten.

Honda motor yapsın. Gerisini bilenlere bıraksın.. :nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bi ton şey yazıyorsun ama şu an bende hepsine tek tek cevap verecek kafa yok. Uykum geldi.. Bir ara yazarım.

Accordun şanzımanı eski tip falan değil. 2.4 accordun şanzımanını bizzat dağıtıp toparlamış biri oalrak şunu söyleyebilirimki o şanzıman benim diyen yeni nesil şanzımandan daha iyi. Çift kavramalı 5 ileri vites kutusu var makinede.. 2.0 larınkini dağıtmadım ancak kodu aynı.

Bu arada Hondanın Vtecleri liftide ayarlar. Tabi Çakma civicleri falan kastediyorsan o başka. TiVCT de ise sadece timing ayarlanıyor. O da emisyon amaÇlı setupa sahip zaten.

Honda motor yapsın. Gerisini bilenlere bıraksın.. :nazar:

2.0 accord arkadaşımda var hatta turbolandı araÇ Motordan randıman alamadık (ecudan ötürü). Şanzımandan hiÇ randıman alamadık 3 defa şanzıman değişti. Debriyajı bitmiş şahin gibi değiştiriyordu vitesleri şanzıman koruması devredeyken. Şanzıman korumasını kaldırıncada kırılıyor. Nitekim randımanlı bir şanzıman değil. Yağlı şanzımanda demedim ayrıca. Bir DSG değil o şanzıman. stok halinde iş görebilir. ama performanslı kullanım iÇin tasarlanmış bir şanzıman değil. Ve ayrıca gerÇekten eski bir şanzıman. kodundan ilk Çıkış tarihine bakabilirsin abicim.

sonuÇta her motor iÇin parÇalar üretilebilir. birsürü firma honda ağırlklı Çalışıyorsa hepsi hondaya olan aşkından yapmıyor heralde bu işi. Honda demekki bişeyleri farklı yapıyor forddan. ki Çakma vtec diye tabir ettiğimiz motorların bile yığınla parÇası var :wub: Fordunda olsa keşke. Şu sizin turbolu 1.6 focusla bitane turbo vtı deneyelimmi otobanda ? Fark belki o zaman Çıkar ortaya abicim :guitar:

Gerisi ne ki konumuz motor değilmi zaten abicim ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya Ogün siz adamın tasarımının tamamen dışına çıkıp arabayı tork manyağı yapıyorsunuz sonrada şanzıman kötü oluyor.. :)

Her şanzımanın tork dayanımı vardır. Genelde de ne hikmetse üreticiler bunu son raddesine kadar kullanacak şekilde ayarlıyorlar. Neden böyle bir denyoluk peşindeler onu da çözebilmiş değilim. Örneğin 1.6 focustaki şanzıman 155Nm dayanıma sahipti. Arabayı 160 Nm ye çıkartınca şanzımanı tekrar elden geçirip tork dayanımını 160 nm ye çıkarttılar. Ulen yap işte 200 nm sen sağ ben selamet demi? Yok olmaz.. E sen kalkop böyle sınırlarda çalışan bir düzeneğe turbo takıp torkunu en az %40 arttırırsan o şanzıman cortlar. :)

Honda ucuz arabada ondan. Müşterileri genelde genç. Onlarda arabalarına para harcıyorlar. Ford u kim alır? Başı fazla ağrımasın isteyen ancak daha iyisine de parası yetmeyen adam alır. (Bora hariç. o audi parası verip forda binenlerden.. :) )

Allah aşkına sıfır Audi alabilecek biri gidip ford alırmı? Almaz. Gider audi alır.. Fordu kim alır? Ford alamaya dahi parası yetmeyip cazip kredi koşulları ile ikna edilmiş adam alır. Daha az paraya daha fazla şey isteyen alır. 180 hp audi almaya kalksan iki kucak dolusu para vermen gerekir ama fordta bunu 50-55 bin liraya alabilirsin. Gerçi bu da kucak dolusu ya neyse.. :)

Konumuz motorsa boşver arabaları. Gel motosikletten konuşalım.. 4 teker ve motorsa işin özü ona araba denmez.. Araba dedinmi işin içine birsürü şey girer. Yürüyen aksam girer, konfor girer, lüks girer vs vs vs.. Honda da 4 teker ve bir motor var. Kalanı teneke.. Araba niyetine alınıp binilebilecek bir tek accord var. O da motorundan dolayı değil daha çok araba olduğu için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya Ogün siz adamın tasarımının tamamen dışına çıkıp arabayı tork manyağı yapıyorsunuz sonrada şanzıman kötü oluyor.. :)

Her şanzımanın tork dayanımı vardır. Genelde de ne hikmetse üreticiler bunu son raddesine kadar kullanacak şekilde ayarlıyorlar. Neden böyle bir denyoluk peşindeler onu da çözebilmiş değilim. örneğin 1.6 focustaki şanzıman 155Nm dayanıma sahipti. Arabayı 160 Nm ye çıkartınca şanzımanı tekrar elden geçirip tork dayanımını 160 nm ye çıkarttılar. Ulen yap işte 200 nm sen sağ ben selamet demi? Yok olmaz.. E sen kalkop böyle sınırlarda çalışan bir düzeneğe turbo takıp torkunu en az %40 arttırırsan o şanzıman cortlar. :)

ecudanda çok çektik o araçta. ecu ile uğraşan uzman isimlerden herkeze gitti araç özgün dahil. Olmadı. Şanzımanda koruma açıkken sıkıntı yok vites değişim hızı ve devri işi bozuyor. ama korumayı kaldırınca 2-3 ay dayanıyor şanzıman. Zaten otomatik arabaya o iş olmazda Nasreddin hoca işi yaptık biz tutmadı araç şu an stock.

Honda ucuz arabada ondan. Müşterileri genelde genç. Onlarda arabalarına para harcıyorlar. Ford u kim alır? Başı fazla ağrımasın isteyen ancak daha iyisine de parası yetmeyen adam alır. (Bora hariç. o audi parası verip forda binenlerden.. :) )

Allah aşkına sıfır Audi alabilecek biri gidip ford alırmı? Almaz. Gider audi alır.. Fordu kim alır? Ford alamaya dahi parası yetmeyip cazip kredi koşulları ile ikna edilmiş adam alır. Daha az paraya daha fazla şey isteyen alır. 180 hp audi almaya kalksan iki kucak dolusu para vermen gerekir ama fordta bunu 50-55 bin liraya alabilirsin. Gerçi bu da kucak dolusu ya neyse.. :)

İşte bu dediğine %100 katılırım Bora abim kusura kalmayasın :D

Konumuz motorsa boşver arabaları. Gel motosikletten konuşalım.. 4 teker ve motorsa işin özü ona araba denmez.. Araba dedinmi işin içine birsürü şey girer. Yürüyen aksam girer, konfor girer, lüks girer vs vs vs.. Honda da 4 teker ve bir motor var. Kalanı teneke.. Araba niyetine alınıp binilebilecek bir tek accord var. O da motorundan dolayı değil daha çok araba olduğu için.
Gel abicim o zaman biz seninle bi haftasonu ATV ile bi off road macerası yaşayalım Hatta bunu bir focusclubtr organizasyonu olarakta planlayabiliriz bildiğim yer var şile yolu üzerinde
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.