Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Hyundai i30


Tevfik

Önerilen Mesajlar

Yok yeaaaa,ölmÜş eşşek arıyon galiba Hasan...Seni gidi seniiii....Benim arabayı alabilecek arkadaş henÜz forumda Üye olmadı..EhehehhÜeee...Yanlış anlaşılmasın,alabilecek derken maddi anlamda demiyorum,almak istemeniz için arabamı satmamı istemeniz lazım ki hiç birinizde arabamı satmam için gereken zor durumda kalmamı istemez diye söylÜyorum,ödeme gÜçlÜğÜne dÜşmemi isteyen hiç bir forum Üyesi yoktur herhalde dimi.. :))

acaba..... B)^_^:D:):pist::P:D :D

:zha: (Şaka yav şaka.. :D )

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

FRANKFURT OTOMOBİL FUARINDA WINTERKORN'U ÇOK ETKİLEMİŞTİ

Yeni i30 geÇen yıl ilk kez gösterildiği Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Volkswagen'in Dünya Başkanı Martin Winterkorn'un da ilgisini Çekmiş, Youtube'a düşen cep telefonuyla Çekilmiş görüntüde aracı detaylı bir şekilde inceleyen başkanın mühendislerini yanına Çağırarak, özellikle beğendiği direksiyon yükseklik ayarıyla ilgili sorular sorduğu görülmüştü. Winterkorn, direksiyon yükseklik ayarı kolunu kontrol ettikten sonra, yanındakilere dönerek, “BMW yapamıyor, biz yapamıyoruz, peki bunlar nasıl yapıyor?” diye sormuştu. Ayrıca Winterkorn'un araÇla ilgili yaptığı diğer yorumlar da i30'un henüz piyasaya Çıkmadan Avrupa pazarında Golf'ün ciddi rakipleri arasında olacağının sinyalini vermişti.

ALMANLARI GöZüNE KESTİRDİ

Bu kez Hyundai’nin gelecek aydan itibaren Türkiye'de pazara sunmaya hazırlandığı yeni i30 modelinin test sürüşü iÇin, İsa'dan önce 1500'de Anadolu'dan giden Fenike’lilerin kurduğu, Roma imparatoru Herakles'in Hispalis, Emevilerin İşbiliye, İspanyolların ise Sevilla (Seviya) ismini verdikleri kültürleri birleştiren Endülüs kentindeyiz. Almanların tasarladığı, Çeklerin ürettiği ama Koreliler’in sahibi olduğu Hyundai'nin geleceğini değiştirecek olan yeni i30'u anlatmak iÇin sözü bu kadar dolandırdım Çünkü amacım biraz da bizdeki “yüzde yüz yerli otomobil” tartışmalarına kinayeli bir gönderme yapmak.

TüRKİYE HEDEFİ 3 BİN ADET

Avrupalı tüketicilerin beklentileri dikkate alınarak geliştirilen en yeni Hyundai olan i30, 1.6 lt (135 BG) direkt benzin enjeksiyonlu GDI ve 1.6 lt (128 BG) turbo dizel olmak üzere iki motor seÇeneğiyle piyasada olacak. 6 kademeli otomatik şanzıman seÇeneği her iki motorda da alınabilecek. i30’un yıl sonuna kadar ülkemizdeki satış hedefi ise 3 bin adet. Agrerif hexegonal yani altıgen ön ızgarası, kartalın gözlerinden esinlenerek tasarlanan farları ve profilden bakıldığında rekabet edeceği tüm Avrupalı markaların modellerine gözdağı veren tasarımıyla yeni i30, aynı zamanda Hyundai'nin Avrupa'daki yeni döneminin temel taşı. GeÇen yıl Avrupa'da yüzde 10.4 artışla 382 bin araÇ satan Koreli üreticinin bu yılki hedefi 465 bin adede ulaşmak. İşte bunda fiyatı artık hiÇ de ucuz olmayan yeni i30’un payı büyük olacak. İÇ mekânı, sürüş özellikleri, zengin konfor ve güvenlik donanımıyla Avrupalı tüm rakiplerine Çok yakın hatta kimilerinin üzerinde özelliklere sahip olan i30'un Türkiye satış fiyatı henüz aÇıklanmadı. Avrupa fiyatı 15 bin 850 Euro'dan başlayacak. Bu rakam Astra'nın başlangıÇ fiyatıyla hemen hemen aynı iken, Focus'tan 1000, Golf'ten ise 1125 Euro daha ucuz.

2wkws.jpg

YkP CgTy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merakla beklemene gerek yok :D Elantranın HB modeli. Büyük bir ihtimal herşeyi elantra ile aynı olacaktır. Alınası bir model bence :)

elentra konusunda evet bende öyle düşünüyorum ama hb olması nedeniyle ondan havalı bişey olmasını beklediğim içindir belki merakım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanların biraz tabloid otomobil dergisi Autobild yeni bir test yayınladı. Büyük dizelli HB'ler, i30, Focus, Astra ve Civic karşılaştırıldı.

Tabii VW olmayınca Focus i30'la birlikte birinci ilan edilmiş.

Hyundai'nin çok yol aldığının güzel bir göstergesi.

Kompakt yapıya rağmen geniş iç mekan ve bagaj, düzgün kokpit yapısı, rahat koltuklar ve düzgün fiyat övgü almış.

1.6 128 PS dizel biraz zayıf bulunmuş (ki hayret; bu arada Focus'ta 2000cc 140 PS motor var).

En çok eleştirilen yönleri de virajlarda çok yatması, ESP'nin çok erken ve güçlü devreye girmesi (ki bunu bu yol tutuş için bir zorunluluk olarak görmüşler) ve hissiz/atıl direksiyon sistemi.

Focus'ta ise en çok iç hacim (bagaj dahil) eleştiri almış.

http://www.autobild.de/bilder/bilder-i30-civic-focus-und-astra-im-vergleich-2869672.html

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En çok eleştirilen yönleri de virajlarda çok yatması, ESP'nin çok erken ve güçlü devreye girmesi (ki bunu bu yol tutuş için bir zorunluluk olarak görmüşler) ve hissiz/atıl direksiyon sistemi.

bu biraz soru işareti yarrattı bende.

Umur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eski i30 arkadaşımda var kullandım. Sürüş dinamikleri iyiydi. Yolu güzel kavrıyordu araç. Yenisinin yol tutuşu elantradan iyi olacaktır hb yapısından ötürü Bi elantra sürmek lazım :mad: çok yana yatma eğilimi problem değil. önemli olan lastiklerin yolu kavrayışı yana yatma problemi spor yay kombinasyonuyla çözülür.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eski i30 iyi bir araçtı ama üst donanımıyla satın alınmak istendiğinde imaj sahipi köklü rakiplerinin üzerine çıkan fiyatı, kimlik algısındaki sorun ve ikinci el kaygısı aracın önündeki engellerdi bence.

Bazı testlerde sürüşünün Golf 5 ile F ocus II karışımı olduğu ifade edilirdi, ben kullandığımda uzun oranlı son vites ve sesli alt takımı dışında biraz nesnel olan tasarımına takılmıştım, bunun dışında işçiliği, donanımı, yol tutuşu ve performansı o zamanlar kullandığım Corolla dan sonra kıskandırmıştı.

Yeni nesilde eminim yol katedilmiştir ancak göze ne kadar hoş görünse de abartıya kaçan tasarımlar bende "balon" hissi oluşturuyor bazen!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hyundai Elantra, yani diğer bir deyişle i30'un sedan versiyonu AutoBest tarafından 2012 yılının otomobili seçildi.

Şimdi AutoBest ne diyenleriniz olabilir, Türkiye ve Kıbrıs'ın da dahil oluğu eski Doğu Bloku ülkelerinin otomotiv yazarlarının oluşturduğu bir "gelişmekte olan pazarlar" inceleme ve değerlendirme grubu.

Elantra 830 oy ile birinci gelirken, onu 758 oy ile yeni Focus, 744 oy ile Chevrolet Aveo, 668 oy ile Fiat Panda izliyor.

15 üyenin 10'u birinciliği Elantra'ya, 3'ü Focus'a ve birer üye de Aveo ve Fiat Panda'ya vermiş.

Diğer kategorilerde de en iyi kuruluş olarak Chevrolet Avrupa, en iyi teknolojik gelişme olarak da Ford'un Ecoboost motorları dikkat çeken diğer seçimler.

Bravo Hyundai, dağdan gelen bağdakini kovmaya hazırlanıyor :zha:

Hyundai fiyatlarında 2012 yılı içerisinde kademeli olarak bir artış beklentisi içerisindeyim. :)

Daha fazla detay isteyenlere: http://www.autobest.org/new/

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.