Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus Ecoboost 35Mm H&r Yay Uygulaması


Tolga Başaran

Önerilen Mesajlar

Prokit coil-overlar eskilerde 35-65 mm arası ayarlanabilir, onunda ışında hepsi 30 mm.

Katalog burada http://performance-s...nliste_2012.pdf

Neyse canım inatlaşmak için yazmadım ama yakıştırıp kullanmayı seviyoruz işte...

Estağfurullah abicim inatlaşmayacağını bende biliyorum zaten.

ama 35 mm lafının eski pro-kitten kalma olduğunu belirtmek için yazmıştım ben.

Bu arada bahsettiğim pro-kitin coiloverları değil sadece yayları abicim katalogtada 25-40 yazıyor bütün tuningshoplarda da "4 santim düşer abi" diye satarlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

özellikle ince kasislerde yavaş geçmek lazım , çok hoplatıyor arabayı... yanlız dün kafam biraz dalgındı , bir hayli keskin bir viraja farkına varmadan olmayacak süratle ve olmayacak çizgide girmiş bulundum , allah bariyerlere tosladım derken , o nasıl bir esp dir anlamadım ... böyle devreye gireninide daha önce görmemiştim , heralde teknoloji baya gelişmiş... ama moralim çok bozuldu , bu esp kapanmıyor namussuz ecoboostlarda , dün başıma gelen şey için gayet güzel ama , biliçli sert viraj yapmak hayal , zart zurt durduruyor arabayı , insan bir switch düğme koyar ... aile arabası işte , beklenti çok olmamalı...

Benim F2imde -50 mm FK var. geçtiğimiz pazar Karasu-Kaynarca-Kandıra-Tekeköy-Ömerli-Sultanbeyli Yönlerinde yaklaşık 250 km uzunluğunda full virajlı parkurda 2 araba biraz eğlendik.

Gayet dinamik ve aynı zamanda oldukça konforlu. (Yakup ve Belen abi yakınen bilir konforunu )

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yine de biraz eskitiyor canım arabayı , benim 2 de vardı eibach , 20 000 bindikten sonra koltuklardan gacur gucur sesler geliyor du , ama arabanın sürüş dinamiğini 100/100 değiştirdiği kesin ... bambaşka oluyor ... hissizlik , yumuşaklık direk gidiyor ... hatta aracı satacağım zaman orjinal yayları taktığım an direk elden çıkartmaya gidiyorum üzülmeden , sanki başka araba satıyormuşum gibi oluyor ... , ben manda kasa mercedes bile alsam kesin düşürürüm... alıştım birkere...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Anladığım kadarıyla Abs bütünleşik olduğu için tam olarak kapatılamıyormuş ,araya kablo çekmek ve absyi yeniden programlayarak olabilirmiş.Hatta bu kablo 2011 fiesta titaniumlarda kendinden mevcutmuş .http://www.justanswe...ec-pulling.html

ewet abi soket sökmek lazım , ozamanda abs yerine asd oluyor araba :) ama piste filan çıklacaksa ; ki zor ihtimal , sökülmesi lazım , yoksa öyle drift vari viraj yalan dolan bu arabada ... zaten artık bütün arabalar bir garip oldu , yok yandan araba geçti diye mık mık öter , aman araba var diye zart diye durur ... eskiler nasılmış öyle , koltuklarda kafalık yok , emniyet kemeri yok birşey yok ... ne garip düşününce ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Araç her takılacak aksamla garantiden çıkar diye bir kural yok. Ancak takacağınız ürün üretici standartlarında değilse uygunsuzluk ndeniyle vereceği hasarlar garanti kapsamına girmez. Söz gelimi yay taktırdınız, iki gün sonra daha 3000 km'deki aracın motor bloğu çatladı (Allah korusun). Bu durumda garantiden çıkartmaya çalışırlarsa da tüketici mahkemesi ile hakkınızı alırsınız. Ama söz gelimi yürüyen aksamla ilgili bir sorun çıkarsa, amortisör patlaması, rot başı arızası vb. erken bile olsa uygunsuz ürün kullanımına bağlanarak garanti kapsamı dışında bırakılabilir. Servis taksa bile Otosan garanti koşulları haricinde tutabilir, nihayetinde servis bir aracı, garantör değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yani kötü birşey başına gelse , yayları söküp takmak 1 saat , ama ne olursa olsun , yürüyen aksam , debriyaj baskı balata gibi , devamlı mekanik harket eden parçalar genelde garanti kapsamaz, ve hep sürücü hatası klasmanına girer ... sonuç olarak garanti kapsamına girse , kuralım bir rampa hoppidik hoppidik zıplayalım , patlayıncada hadi buyrun garantiye , öyle birşey zaten yok ... Yok efendim yolda meteor kıvamında çukur vardı ben napayım deseniz de , ozaman devlete dava açıyorsunuz onlar ödüyor hasarınızı , ama birkaç sene içinde :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.