Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus Ecoboost 35Mm H&r Yay Uygulaması


Tolga Başaran

Önerilen Mesajlar

  • 1 ay sonra...

ben de Eibach 3,5mm i focus 2,5 dizel hb ye takdıramayı düşünüyorum. başka bir konuda sormuştum cevap gelmedi. 2,5 focus ta kullanan varmı acaba

2,5 da değil ama 2 de kullanmıştım , çokta memnun kaldım , eibach 3,5 road versyon iyidir ... ne çok yumuşak nede çok sert olmuyor , olması gerektiği gibi yaylanır , vede heryere girebilirsiniz , böyle çok çok alçaltmıyor , yanlız hem yay olup ta hemde arabada 5kişi yolculuk ederseniz , o biraz kötü oluyor okadar...
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eibach'lar 30 mm düşürüyor biliyorsunuz değil mi?

Önemi yok belki ama Eibach 35 diye bir ürün yok, o bizim piyasanın uydurması :)

Abicim Pro-kitler 35 Sportlinelar 50 mm alçaltıyordu eskiden

2005 yılından sonra prokitleri 40 mm yaptılar. Fakat 40 mm düşmüyor. 30-35 arası düşüyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayırlı olsun. H&R diğer yaylara göre daha sert olur genelde. F3 tede durum aynımı ?

özellikle ince kasislerde yavaş geçmek lazım , çok hoplatıyor arabayı... yanlız dün kafam biraz dalgındı , bir hayli keskin bir viraja farkına varmadan olmayacak süratle ve olmayacak çizgide girmiş bulundum , allah bariyerlere tosladım derken , o nasıl bir esp dir anlamadım ... böyle devreye gireninide daha önce görmemiştim , heralde teknoloji baya gelişmiş... ama moralim çok bozuldu , bu esp kapanmıyor namussuz ecoboostlarda , dün başıma gelen şey için gayet güzel ama , biliçli sert viraj yapmak hayal , zart zurt durduruyor arabayı , insan bir switch düğme koyar ... aile arabası işte , beklenti çok olmamalı...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abicim Pro-kitler 35 Sportlinelar 50 mm alçaltıyordu eskiden

2005 yılından sonra prokitleri 40 mm yaptılar. Fakat 40 mm düşmüyor. 30-35 arası düşüyor.

Prokit coil-overlar eskilerde 35-65 mm arası ayarlanabilir, onunda ışında hepsi 30 mm.

Katalog burada http://performance-suspension.eibach.de/uploads/File/kataloge/Typenliste_2012.pdf

Neyse canım inatlaşmak için yazmadım ama yakıştırıp kullanmayı seviyoruz işte...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

işin açıkçası , güzel cizginizde tatlı tatlı viraj yapacağım derseniz yaylar gayet güzel , bunun dışında fren mesefasi , sürtünme filan var , ama en çok tav olduğum yere yakın araba daha güzel duruyor kanımca ... Ama ben viraj içinde yamulacağım, işte toplarken arabanın kıcı başı ayrı yere gitmesin , yere iyi tutunsun diye yay almayın , zaten araba yamulmanıza izin vermiyor ... cart curt duruyor ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de eibach var.Ani direksiyon manevralarında hissediyorsunuz daha çabuk toparlıyor ama bir coil over olamaz ayrı mesele.H r nispeten daha sert daha fazla düşürüyor espyi ekran ayar kısmından kapatabiliyorsun tolga bildiğim ?.

Tam olarak devre dışı kalmıyor, yine zor durumda devreye giriyor..

Kısa kaymalara izin veriyor sadece

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Anladığım kadarıyla Abs bütünleşik olduğu için tam olarak kapatılamıyormuş ,araya kablo çekmek ve absyi yeniden programlayarak olabilirmiş.Hatta bu kablo 2011 fiesta titaniumlarda kendinden mevcutmuş .http://www.justanswer.com/uk-ford/49o5q-ford-fiesta-turn-off-esp-zetec-pulling.html

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.