2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Focus MK3.5 kuru kavrama kullanıcısıyım. Aracımın görüntüsü - kabini - hissiyatı - motorunun sessizliği - yağ yakmaması - yeterli seviyedeki performansı gibi konulardan memnunum. Lakin şanzıman tarafında aşırı ama aşırı bir trafik içerisinde olduğum için, kuru kavrama ile ne yazık ki hayat gitmiyor. Çok dikkat ediyorum, pek sorun da yaşamadım aslında lakin bu tip şanzıman pek fazla trafiğe göre değil bilirsiniz.
Aracımı satıp farklı bir varyanta geçmek istiyorum. Dizel motor ve yağlı çift kavrama iyi bir kombinasyona benziyor lakin motor sessizliği veya aracın kurum bağlaması gibi konulardan çekiniyorum. Mevcut motorumun çalıştığını bile hissetmiyorum o derece sessiz.
Tork konvertörlü sistemlerde ise 3 silindir atmosferik motor var sanırım. Buna da hantal diyorlar veya 8F şanzımana kararsız gibi yorumlar gördüm And Çetin gibi kişilerden.
Yani ben istiyorum ki Focus ile devam edeyim lakin ne yapacağımı şaşırdım.
4 silindir benzinli atmosferik veya turbo lakin şanzıman tarafında da beni üzmeyecek bir model istiyorum. Ford'un kusursuz bir ikili yakaladığı model yılı vs var mıdır?
Ben az çok araştırdım, bilgi sahibiyim lakin sizler işin pirisiniz. Bir ustaya sorduğumda, ustadan da alacağım cevap nedir? "Olmuş" diyebileceğimiz kombinasyon nedir?
Ben mevcut aracımdaki kuru kavramanın karakteristik çıkarttığı seslere vs pek dayanamıyorum, gıcık kapıyorum. Huyluyum biraz. Huylu adamı üzmeyecek, sessiz sakin çalışan ama basınca da biraz gidecek, aşırı da aile aracına bağlamayacağım neler var? Sanıyorum ki yağlı çift kavrama benim için ideal gibi? Arıza olursa da kavrama fiyatını - volant değişimini vs az çok biliyorum, tecrübe ettiğim şeyler. Ne yapayım bilemedim abiler, destek olun. Şimdiden yol gösteren herkese saygılarımı sunuyorum.
Soru
Gökhan Akkaya
Arkadaşlar merhaba,
Focus MK3.5 kuru kavrama kullanıcısıyım. Aracımın görüntüsü - kabini - hissiyatı - motorunun sessizliği - yağ yakmaması - yeterli seviyedeki performansı gibi konulardan memnunum. Lakin şanzıman tarafında aşırı ama aşırı bir trafik içerisinde olduğum için, kuru kavrama ile ne yazık ki hayat gitmiyor. Çok dikkat ediyorum, pek sorun da yaşamadım aslında lakin bu tip şanzıman pek fazla trafiğe göre değil bilirsiniz.
Aracımı satıp farklı bir varyanta geçmek istiyorum. Dizel motor ve yağlı çift kavrama iyi bir kombinasyona benziyor lakin motor sessizliği veya aracın kurum bağlaması gibi konulardan çekiniyorum. Mevcut motorumun çalıştığını bile hissetmiyorum o derece sessiz.
Tork konvertörlü sistemlerde ise 3 silindir atmosferik motor var sanırım. Buna da hantal diyorlar veya 8F şanzımana kararsız gibi yorumlar gördüm And Çetin gibi kişilerden.
Yani ben istiyorum ki Focus ile devam edeyim lakin ne yapacağımı şaşırdım.
4 silindir benzinli atmosferik veya turbo lakin şanzıman tarafında da beni üzmeyecek bir model istiyorum. Ford'un kusursuz bir ikili yakaladığı model yılı vs var mıdır?
Ben az çok araştırdım, bilgi sahibiyim lakin sizler işin pirisiniz. Bir ustaya sorduğumda, ustadan da alacağım cevap nedir? "Olmuş" diyebileceğimiz kombinasyon nedir?
Ben mevcut aracımdaki kuru kavramanın karakteristik çıkarttığı seslere vs pek dayanamıyorum, gıcık kapıyorum. Huyluyum biraz. Huylu adamı üzmeyecek, sessiz sakin çalışan ama basınca da biraz gidecek, aşırı da aile aracına bağlamayacağım neler var? Sanıyorum ki yağlı çift kavrama benim için ideal gibi? Arıza olursa da kavrama fiyatını - volant değişimini vs az çok biliyorum, tecrübe ettiğim şeyler. Ne yapayım bilemedim abiler, destek olun. Şimdiden yol gösteren herkese saygılarımı sunuyorum.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 3 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap