Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

motor soğukken tekleme


Sinan Çınar

Soru

Bu soruda 9 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

ayrıyetten buji kablolarındanda olabilir elektriği belli başlı pistonlara iletiminde kesintiler olduğundan torku bir saniye içinde kaybolup kaybolup geri geliyorsa araç 3 bin devirden sonrada bu eylem nadirleşmeye başlıyorsa sıkıntın burdandır olaki yakup kardeşimin dediği gibi lpg beyni die bir beyin var bunu aklında tut hava filtresinin önünde hortuma bağlı bir fiş vardır bunun adı gaz potansıdır yada hava akışmetresidir motora giren havayı ölçerek buna göre yakıt pompasının debisini ayarlar bazı araçlarda enjeksyondan ayarlar.. lpg takılırken gaz potansının bağlı olduğu kablodan lpg beynine paralel çekilir eğer sıkıntını sadece lpg de olsaydı derdimki bu çekilen kablo adam gibi çekilmediğinden olmuştur fakat sen diyorsunki benzindeykende yapıyor bu fişi kontrol et eğer bu fişin dişleri kırılmamış sağlam bi şekilde hava fi,ltresine bağlıysa ozaman sıkıntı buji kablolarındadır olaki buji kablolarındandır..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Rica ederim sayın hocam sizler sayesinde biz bu bilgilere vakıf olabiliyoruz..

bildiğim kadarıyla periyodik bakımın dahiline girmez nedenini soracak olursanız üzerindeki plastik kaplamanın değişik iklim şartlarına göre yıpranma göstermesinden ötürü bakım dahiline alınmasını engelliyor kimisinin 100 binde kimisinin 50 binde değişiyor.

-teklemenin hareketsizken yapmamasının sebebi motor henüz araç kasasını yüklenip harekete geçmediğinden eli boştadır ve rahat hareket eder3veya 2 veya 1 pistonla devrini aynı hızda arttırabilirr ve tekleme yaratmıyormuşçasına farketmemenizi sağlayabilir hareketsiz haldeykende anlık güç kaybını farketmezsiniz fakat bu gerçekleşir yani arıza vardır 3 piston çalışıyordur...(1veya2 pistonda patlama gerçekleşmiyordur)

-devir artışına yansıtmaz(hareketsizken) sonuçta motorun eli boşken (hareketsizken) devir yükselme anındaki zaman aralığını 2 piston hatta bir pistonla bile aynı sürede gerçekleştirebilir dediğim gibi farkedilemez ancak hareket halindeyken anlık tork(ivme) kaybıyla anlaşılabilir ..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Daha

Rica ederim sayın hocam sizler sayesinde biz bu bilgilere vakıf olabiliyoruz..

bildiğim kadarıyla periyodik bakımın dahiline girmez nedenini soracak olursanız üzerindeki plastik kaplamanın değişik iklim şartlarına göre yıpranma göstermesinden ötürü bakım dahiline alınmasını engelliyor kimisinin 100 binde kimisinin 50 binde değişiyor.

-teklemenin hareketsizken yapmamasının sebebi motor henüz araç kasasını yüklenip harekete geçmediğinden eli boştadır ve rahat hareket eder3veya 2 veya 1 pistonla devrini aynı hızda arttırabilirr ve tekleme yaratmıyormuşçasına farketmemenizi sağlayabilir hareketsiz haldeykende anlık güç kaybını farketmezsiniz fakat bu gerçekleşir yani arıza vardır 3 piston çalışıyordur...(1veya2 pistonda patlama gerçekleşmiyordur)

-devir artışına yansıtmaz(hareketsizken) sonuçta motorun eli boşken (hareketsizken) devir yükselme anındaki zaman aralığını 2 piston hatta bir pistonla bile aynı sürede gerçekleştirebilir dediğim gibi farkedilemez ancak hareket halindeyken anlık tork(ivme) kaybıyla anlaşılabilir ..

Bilgine , emeğine sağlık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.