Kenan Korkusuz Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Tercih meselesi yakup ben yüksek fiyatlı ürünler almamSen aldıklarını güle güle kullan [emoji4] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted May 12, 2017 Author Report Share Posted May 12, 2017 2 saat önce, Kenan Korkusuz yazdı: İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde(firmanın kendi sitesi değilse) pahalı şeyler almamak gerekir bence Hepsiburda dan telefon mu alınır yahu 7 dakika önce, Kenan Korkusuz yazdı: Tercih meselesi yakup ben yüksek fiyatlı ürünler almam Sen aldıklarını güle güle kullan Mutlaka böyle, ben soru sorduğunuz için yanıtladım. Ben almam deseniz zaten karışmam Sizin kararınız, sizin alışverişiniz. Ayrıca görüp alınan ürünlerin de kusursuz olmayacağı aşikardır. Unutmadan internetten aldığınız ürünü keyfe keder iade edebilirken görüp aldığınız ürünü iade edemezsiniz. Bu konu uzar gider Tercih meselesi yani, niyesini sorgulamamak lazım 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammed E. Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 3 saat önce, Kenan Korkusuz yazdı: Tercih meselesi yakup ben yüksek fiyatlı ürünler almam Sen aldıklarını güle güle kullan Yakup hocam da yazmış, harfiyyen katılıyorum. Fiyatına bakılmaksınız internetten herşey alınır bence. Misal, ben evlenirken çeyizimdeki neredeyse herşeyi internetten aldım. Bir tek Solo Ocak onu görüp alalım dedi hanım, bulunduğumuz yerde ünlü bi mağazadan aldık geldik 2 hafta geçmeden sağı solu dökülmeye başladı, iade istedim kabul etmediler hakem heyetine başvurdum 3 ay sonra mecbur iade aldılar. Sonra hemen gidip onu da n11.com dan aldım Tövbe dedim bir daha... Başka bir olayda 2. el cep telefonu almıştım ve 10 gün sonra imei klonlandı diye mesaj geldi hemen başvurdum iade ettim. Elden almış olsanız hangi telefoncu geri alır sattığı ürünü? Bunun gibi birçok örnek. Kısacası, internette her siteden alışveriş yapılmaz. Alışveriş yaptığınız siteleri, kişileri iyi seçerseniz sorunsuz alışverişiniz olur. Sorunsuzdan kasıt, ola ki de sorun çıkabilir ama bunu sizin çıkarınıza çözüme kavuşturmak önemli. Yok ben yine de almam derseniz tabi ki sizin kararınız, benim düşüncelerim. saygılar... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadir Özbaş Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Yıl 2011.. Pederim karne hediyesi iphone 4 almıştı hb'den. Sorunsuz sıkıntısız şekilde uzun zaman kullandım. 2 yıllık garanti süresinin son 2-3 aylık süreciydi. Distribütör mobitel mi neydi. Bir kaç can sıkıcı ve abartılı problemler ile gittim götürdüm servise. Yaklaşık 1 ay sonra 0 cihaz vermişlerdi. Velhasıl internet alışverişi iyidir hojdur, tavsiye edilir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uğur özsabır Posted May 13, 2017 Report Share Posted May 13, 2017 daha yeni n11 den aldıgım bi ürünü iade etmek istedim önce n11 in verdiği iade kodu ve kargo firmasıyla sorun yasadım n11 e dönüş sagladım maza ile iletişime soru cvp kısmından gecmemi söylediler bende gectim sonra maza bana demesinmi gönderin ücreti karsılıgında diye bende n11 ebahsettim hayır ücretsiz göndermeniz lazım dediler şikayet kaydı aldılar hergun sordum sonuc ne diye 5 gün gecti bunun 2 si haftasonu sonucta yeni bir kod verdiler ve baska bir kargo şirketiyle yollayabildim. sonrasında n11 deki iadeyi kontrol ederken mazanın benden ürünü incelemek için 30 gün ek süre istediğini gördüm (reddettim) ve altına söyle bir not düşmüş ''ürün incelenecek sorun varsa iade alınacak, keyfi iade yoktur.'' zaten maza iade almamak için epey yokusa sürdü oraları es gectim fazla uzamasın diye velhasılkelam şikayet ettim tabiki n11 e onlar da ilgileneceklerini söylediler karsı taraftan şimdi iade alacakmı almıyacakmı diye onay bekliyoruz. n11 veya hb bibi büyük firmalar altlarında farklı mazaların satıs yapmasına izin verdikten sonra (zaten n11 öyleydi de hb sonradan baslaı bildiğim) bu mazaları iyi denetlemesi lazım yasadıgım olaydaki mazanın ya mesafeli satıs sözlesmesinden haberi yok yada satılan mal geri alınmaz mantıgında halen oldugundan daha bizim alacak cok yolumuz oldugu kanaatindeyim. tabi bikac pire için de yorgan yakılırmı yakılmaz ama yurdum insanında bu bikac pire de epey bikac yani biriaz uzun oldu kusura bakmayın. --59 dakika sonra eklendi-- 55 dakika önce, uğur özsabır yazdı: daha yeni n11 den aldıgım bi ürünü iade etmek istedim önce n11 in verdiği iade kodu ve kargo firmasıyla sorun yasadım n11 e dönüş sagladım maza ile iletişime soru cvp kısmından gecmemi söylediler bende gectim sonra maza bana demesinmi gönderin ücreti karsılıgında diye bende n11 ebahsettim hayır ücretsiz göndermeniz lazım dediler şikayet kaydı aldılar hergun sordum sonuc ne diye 5 gün gecti bunun 2 si haftasonu sonucta yeni bir kod verdiler ve baska bir kargo şirketiyle yollayabildim. sonrasında n11 deki iadeyi kontrol ederken mazanın benden ürünü incelemek için 30 gün ek süre istediğini gördüm (reddettim) ve altına söyle bir not düşmüş ''ürün incelenecek sorun varsa iade alınacak, keyfi iade yoktur.'' zaten maza iade almamak için epey yokusa sürdü oraları es gectim fazla uzamasın diye velhasılkelam şikayet ettim tabiki n11 e onlar da ilgileneceklerini söylediler karsı taraftan şimdi iade alacakmı almıyacakmı diye onay bekliyoruz. n11 veya hb bibi büyük firmalar altlarında farklı mazaların satıs yapmasına izin verdikten sonra (zaten n11 öyleydi de hb sonradan baslaı bildiğim) bu mazaları iyi denetlemesi lazım yasadıgım olaydaki mazanın ya mesafeli satıs sözlesmesinden haberi yok yada satılan mal geri alınmaz mantıgında halen oldugundan daha bizim alacak cok yolumuz oldugu kanaatindeyim. tabi bikac pire için de yorgan yakılırmı yakılmaz ama yurdum insanında bu bikac pire de epey bikac yani biriaz uzun oldu kusura bakmayın. evet su anda ögrendiğime göre karsı taraf iadeyi reddetmiş. n11 cagrı merkezinde sordum dedikleri maza sizden ürünü servise yollamak için ek süre talep etmiş ve siz reddetmişsiniz dediler. elekronik esyaların calısıp calısmadıgını yetkili servis raporlarıyla iade alabilecekleri için reddetmişler dedi . sinirlerim tavan yaptı su anda arkadaslar ürünlerin iadesi ile ilgili cayma hakkında böyle bir madde mi var da ben bilmiyorum acaba? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olcay Sert Posted May 13, 2017 Report Share Posted May 13, 2017 4 saat önce, uğur özsabır yazdı: maza bana demesinmi gönderin ücreti karsılıgında diye Tüm dünya genelinde bunu bizde talep ediyoruz. eğer müşteri bu şekilde yollamazsa kabul etmiyoruz. Türkiye içinse hijyen koşullarını bahane gösterek iade kabul etmiyoruz açılmış ürünü. Paketi hiç açılmamış işe ücretsiz olarak yollamalarına müsaade ediyoruz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uğur özsabır Posted May 13, 2017 Report Share Posted May 13, 2017 51 dakika önce, Olcay Sert yazdı: Tüm dünya genelinde bunu bizde talep ediyoruz. eğer müşteri bu şekilde yollamazsa kabul etmiyoruz. Türkiye içinse hijyen koşullarını bahane gösterek iade kabul etmiyoruz açılmış ürünü. Paketi hiç açılmamış işe ücretsiz olarak yollamalarına müsaade ediyoruz. iyi de olcay bey ürünü açmadan nasıl anlayabiliriz ürünün istediğimiz gibi olup olmadıgına. ürünü satarken köpek kırpmaya ugundur diyor urun geliyor acıyor bakıyorum yollanan urun kopek boyutunun yarısı buyuklugunde o urun ile kopek kırpılmaz direk kasap kofte yapılır akabinde aynı actıgım sekilde iade olarak yolluyorum ve sorun sorun üstüne insanı e ticaretten bezdiriyorlar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olcay Sert Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 5/13/2017 - 14:46 tarihinde, uğur özsabır yazdı: iyi de olcay bey ürünü açmadan nasıl anlayabiliriz burda es geçtiğim bi kusur olmuş. biz el örgü ürünleri satıyoruz. yani paketini açmadan da ürünün rengini yumuşaklığını anlıyabilir. eğer ürünlerde değiştirme gibi bi olasılık varsa ve satıcı 3.taraf işletmeler ile çalışıyorsa dikkatli olmak lazım. alışveriş öncesi bi mesaj ile yoklamak lazım süreci uzatsada. n11 de uygun lastik bulmuştum. satıcıya mesaj attım. hiçbir koşulda iade alamayız kargosu zaten 80 lira yazınca vazgeçmiştim. ürünlerde değişim yapmıyorlar diye yıllardır teknosadan alışveriş yapmıyorum. bi foto makinesi almıştık bi kaç foto çektik, beğenmedik. geri geldiğimizde teknosa %15 eksiği ile iade alabilirim deyince. "bi daha TEKNOSAYA gelenin" dedim bi daha uğramadım makinayıda hediye ettim Link to comment Share on other sites More sharing options...
uğur özsabır Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 4 saat önce, Olcay Sert yazdı: burda es geçtiğim bi kusur olmuş. biz el örgü ürünleri satıyoruz. yani paketini açmadan da ürünün rengini yumuşaklığını anlıyabilir. eğer ürünlerde değiştirme gibi bi olasılık varsa ve satıcı 3.taraf işletmeler ile çalışıyorsa dikkatli olmak lazım. alışveriş öncesi bi mesaj ile yoklamak lazım süreci uzatsada. n11 de uygun lastik bulmuştum. satıcıya mesaj attım. hiçbir koşulda iade alamayız kargosu zaten 80 lira yazınca vazgeçmiştim. ürünlerde değişim yapmıyorlar diye yıllardır teknosadan alışveriş yapmıyorum. bi foto makinesi almıştık bi kaç foto çektik, beğenmedik. geri geldiğimizde teknosa %15 eksiği ile iade alabilirim deyince. "bi daha TEKNOSAYA gelenin" dedim bi daha uğramadım makinayıda hediye ettim bugun sukur iade işlemim tamamlandı biraz sancılı olsada n11 müşteri temsilcisi ve maza ile ile görüşmeler sonucu tatlıya bagladık . iş bukadar uzamazdı aslında fakat 1. si iade kodu veren n11 in kodunu aras kargonun kabul etmemesi 2. de keyfi iade almıyoruz diye talebe karsılık yazan magza 3. de yine n11 müşteri temsilcisinin ürün teknik servis raporu ile iade alınabilr acıklaması yüzlerinden tabiki unutmadan ürünü ücretsiz iade etme cabalarım da var biraz uzadı ama mutlu sona ulastık. hakkımı alınca da zafer kazanmıs edası hissetmek de bize mahsus olsa gerek :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now