2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Parçaları Mücevher Olma Yolunda ! :)

Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

26 Yaşındaki ingiliz Designer Focus Parçalarıyla böyle birşeyler yapmış...Boyunluk felan :D Reklam alametleri bunlar :)

CORNISH DESIGNER PUTS THE ART INTO FORD CAR PARTS

11/10/11

Cornwall, UK, 11 October 2011 – A Cornish designer has tackled one of the biggest and most unusual challenges of her career – creating a piece of jewellery out of Ford Focus car parts.

Twenty-six year-old Katherine Hawkins is a British designer who runs her 'Crème Nouveau' business from a studio in St Columb Major. She was commissioned by Ford to create a unique piece of vintage-style 'Ford' jewellery as part of the company's Centenary Tour – a month-long event celebrating 100 years of Ford of Britain.

The one-off necklace combines rhinestones and crystals with reversed instrument dials, needles, nuts, bolts and springs, on a template made from car seat material.

Katherine said: "When the box of car parts arrived, I didn't really know what to expect. It doesn't help that I can't actually drive so at first I didn't know what the parts were for! But once I got them spread out to see how they look and sit and how I could work with them, the idea came very quickly and I was able to use really cool metals, plastics and rubbery bits!"

The Ford Centenary Tour came to an end in September, covering a distance of over 2,200 miles across Britain, from Inverness to Southampton and Cardiff to London.

Resimler;

83252515.jpg

36284801.jpg

32190502.jpg

85813248.jpg

• Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ya ne diyim olum şimdi....manyak ararmısın bi sürü diyemedim işte..entellektüelce...olsun diye sıradışı falan hımmm deneysel bir çalışma olmuş falan dedik...ne diyim nediyim.... :kıhkıh:

abi ben fazla entellektüel olamıyorum..Doğal ol bence sende... :naughty:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ii ozaman...manyak karı gitmiş işin kaydını bırakmış...incik boncuk yerine bu abidikgubidik şeyleri yapmış..millette oooooo fena...vay canısını pehpeh der takar boynuna falan ilginç .diye..menapozlu karının biri işte...

not:çok mu dogal oldu ne..olum verdin gazı... :kıhkıh:

• Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ii ozaman...manyak karı gitmiş işin kaydını bırakmış...incik boncuk yerine bu abidikgubidik şeyleri yapmış..millette oooooo fena...vay canısını pehpeh der takar boynuna falan ilginç .diye..menapozlu karının biri işte...

not:çok mu dogal oldu ne..olum verdin gazı... :kıhkıh:

Yok yok tam ayarında.. :naughty:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.