Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
Yusuf Çavuş

Çanakkale - Bursa - İstanbul Turu

Recommended Posts

Men de yüzyüze görüşmek istirem yaaa :(

Sizleri uzuun yıllardır tanıyor gibiyim zaten.

Bakalım ne zaman bitecek vuslat.

Doktorum şöyle ortada bir yer ayarlasanızda forum arkadaşları ile bir tanışma ortamı bulsakda birbirimizi tanısak olmazmı.

Mesala Yusuf Ankara'ya geldiğinde sağolsun geldi tanışdık. Yöneticilerimize duyurulur. Arz ederim. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiçbirşey yemeden de kalktınız ya.. Oranın Ezogelin çorbası meşhurdur 30 yıldır (!) gideriz, o kadar gelmişiniz en azından bir çorba bile içiremedim :(

hadi hadi ykp söledi telde yırttık iyi hesap ödemekten demişin.... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasıl noldu ykp...ankara bizim eve geldi yerleşti...ben ve hanım yurdun diğer yönlerinde aldık solugu..alla alla..cumactesipazar..yurtsuz john ve johanna...durumu ile beyfendi evi gasp etmş durumda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasıl noldu ykp...ankara bizim eve geldi yerleşti...ben ve hanım yurdun diğer yönlerinde aldık solugu..alla alla..cumactesipazar..yurtsuz john ve johanna...durumu ile beyfendi evi gasp etmş durumda...

Valla mı :( anaaaaa :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yakup, müsait olduğun bir zamanda Ankara lı arkadaşlarla bir tanışma toplantısı yapalım ne dersin.

Bu hafta sonu yapsak mı acaba ? Ben müsaitmiyim bir bakayım..Ben olmasam bile siz istediğiniz de duyuralım...Yapalım.. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Önümüzdeki hafta cumartesi veya pazar olabilir, bu gün ben bir arkadaşın düğününe gidecem.

Bende gelecek haftadan bahsetmiştim aynen..Bugün olmaz tabi :ph34r: Çok soğuk yahu bugün Angara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tolga KARACA

hadi hadi ykp söledi telde yırttık iyi hesap ödemekten demişin.... :ph34r:

Buna en başta Yakup inanmaz ki :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.