Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Enjektörüm Bozulmuş...


Alper Alp.

Soru

Merhabalar.2000 Devir civarında gaz yememe,yığılma sebebi ile rutin bakımlarını yaptırıdım servıse göstermıstım daha evel aracı.Her hangın bır arıza cıkmamıstı.Bu olayın artması ve 2.3 vites değişimlerinde araç ivme kazanmaya çalışırken şıkardama sesi ile tekrar götürdum.Benim enjektör malasef  tırt olmuş:) Şimdi sorum şöyle Bozulan enjektorunmu degısmese gereklı yada hepsının de degısmesı gerekıyormu (Sonucta hepsı aynı km'yi yaptı)? Yanlız başka şikayetlerimde var.

 Samimiyetim ile söylüyorum ilk zamanlar hevesle alıp ,kullandığım arabada garip ön düzen sesleri,servislerin normal demesi,yazlım-çizilim vs 1.2.viteslerde tekleme,Seyır halınde ıken radyo-cd nin tutarsız şekilde karışması,iki yaşındaki aracın kapı fitil altlarının kopma yapması,direksiyon üzerindeki krom kopması,sol ön kapı hoparlarunun muhtemelen patlması( cızırdıyo) kaldıkı yuksek sesle muzık dınleyı sevmem, göğüs içerisinde kıyamet kopması (tıkıt-tıkır sureklı ses gelıyo) ,akünün 1,5  sene arayla ikinci kez tamamen bitmesi,hadi onuda geçtim torpito aydınlatması nasıl patladı oda yanmıyor,üstüne üstelik Yol Bıl.Menüsünde tüm sistm normal yazıyor :) Bizim oğlan aşşıktır,yaylalar...yaylalar...:)İnanın soğudum bu araçtan.Şimdide  son olarak enjektor .Ya bu arabalar 10-15 yaşına geldiği zaman ne olacak,neden daha kemikli ve parasını hak eden araç yapmazlar ?Ne yapmalyım bu durumda?Bu sorunları yaptrrmadan 3-5 daha uste verıp jettaya'mı geçmeliyim 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 4 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Kronik diye genellemeyelim ama mesela sesler (vites çerçevesi, direksiyon vs ama emin olun bir çok modelde/markada var; premium arabalarda bile mümkün, muhtemelen bilirsiniz) oluyor, bende de var; fitillerin ucu çıktı biraz, yapıştırdım; servisler muhtemelen aynı şekilde ilgilenirler tüm modeller için; mekanik arıza biraz şansa kalıyor tabi; her zaman olacak diye bir durum yok.

Araç değiştirmek piskolojiyi değiştirmekle benzeşir; ferahlatacaksa çok makbul; aynı sınıfta muazzam bir üstünlük beklememek gerek; biraz bakış açısı giriyor işin ve düşüncenin içine; gider başka bir marka alırsınız; hiç bir sorun olmaz, senelerce binersiniz ama bu önceki aracınızın sadece sizin için kötü bir tecrübe olduğunu değiştirmez.

Örnek açısından; iki senedir F3 sahibiyim; ufak-tefek sorunları oldu ama mekanik bağlamında ne zaman kontak açsam bana güven veriyor çünkü senelerdir piyasada olan ve kendini kanıtlamış bir seri üretim, mühendislik söz konusu. Yarın bir gün feci bozulur, kızarım, sinirlenirim ama sonuçta insan yapımı ve biz erkekler duygusal bir bağ da kuruyoruz arabamızla; tamir ettirir hayatıma devam ederim.

Biraz laf kalabalığı oldu; sonuç: sizi bir sürücü olarak en mutlu edecek yöntem neyse onu seçin; göreceksiniz; Murphy Yasaları işleyecektir...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.