Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Motor Sesi, Peryodik Bakım Ve Tercihler.


Mehmet Yaşamalı

Soru

Merhabalar. Öncelikle mutlu bir haber paylaşımım olacak bunu dile getirip arkasından sorularımı sormak istiyorum. İkinci Focus'u aldık sonunda çok şükür. Aracımız 2011 model olup 63000 km 1,6 trend x TDCI sedan kasa buz beyazı.

- Bu araçta ilk olarak dikkatimi çeken durum rolanti de zaman zaman titreme oluyor acaba bunu sebebi nedir?

 

- Bir diğer sorun ise titanium dizel aracımızda motordan gelen ses. Aslında bu ses ideal bir ses diğer eşdeğer araçlarla kıyaslama yaptığımda ama yine de motor sesini nasıl minimize ederim bunun bir çözümü var mıdır?

 

- Motor yağı katkıları oluyormuş bunları kullanmamı önerir misiniz?

 

- Debriyaj pedalına basıp çektiğimde jjjj diye anlık bir ses geliyor bunun sebebi nedir?

 

- Trafik ışıklarındayım, ışık yeşil yanınca harekete geçiyorum ve önümdeki araç durunca ben de duruyorum ve araç 1. viteste birden kalkıp durunca aracı boşa atıyorum ve rolantide normal şartlarda 1'in altındaki ilk çizgide durması gerekirken araç devir saati 1'in altındaki ilk çizgiden aşağıya düşüyor ve debriyaja bas bırak yaptığımda sorun kalmıyor ve normal hale dönüyor bunun sebebi nedir? Bu durumun sakıncası var mı? 

 

- Kış aylarında arka cam rezidansını açtığımda buhar geç çözülüyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim?

 

- Peryodik bakımı her 15 000 km yazıyor ya; ben bunu her 10 000 de yaptırsam tavsiye eder misiniz? Bir de bakımı ustaya mı yoksa servise mi yaptırayım?

Mehmet Yaşamalı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 3 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

hâlâ bir cevap veren olmamış

 

Eylemdeyiz. :)

 

Gelir bugün yarın cevaplar.

 

Katkıya bence gerek yok. İleri km'lerde ki aşınmış motorlarda Bor katkısı genellikle öneriliyor. Ama sizin araç 63bin km'de. 

 

Resistansı kontrol ettirin.

 

Servis usta meselesi  kişisel tercih. Biraz yapılan işten anlıyorsanız ve geröekten iyi bir ustanız varsa usta - orjinal parça olabilir belki. Bölgenizde iyi bir servis varsa biraz daha fazla ödemeye de değebilir. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Eylemdeyiz. :)

 

Gelir bugün yarın cevaplar.

 

Katkıya bence gerek yok. İleri km'lerde ki aşınmış motorlarda Bor katkısı genellikle öneriliyor. Ama sizin araç 63bin km'de. 

 

Resistansı kontrol ettirin.

 

Servis usta meselesi  kişisel tercih. Biraz yapılan işten anlıyorsanız ve geröekten iyi bir ustanız varsa usta - orjinal parça olabilir belki. Bölgenizde iyi bir servis varsa biraz daha fazla ödemeye de değebilir. :) 

:D

peki bor katkısı kullanayım mı? Ne dersiniz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.