Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Frenimin Şişme Nedeni Ne Yapmam Gerekiyo ...


Ünal Demir

Soru

Merhabalar bugün Ankara Bahçelide yoğun bi trafiğe denk geldim baya bi dur kalk yaptım rölantimde 12 8 arası dalgalanıyordu neyse yol açıldı devam ettim önümde kırmızı ışığa geldiğimde fren yaparken frenimin şiştiğini fark ettim tutuyo ama şişmişti biraz gaz verdim düzeldi neden kaynaklanmış olabilir önemli bi sıkıntımı yoksa normal bi durum mudur ... Saygılar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 8 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Manifotta vakum,westinghouse a bağlı. Relantide çok bas bırak bas bırak yapılınca manfolttaki vakum geri çekmeye yetmiyor üst merkezi. Biraz gaz verince düzelir. Gaz verincede sert kalıyorsa hortumu kontrol etmek lazım bazen hava alabiliyor yırtık varsa.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Gereksiz yere sık bastıysanız olur. Normaldir. Eğer bu şekilde gereksiz sık basmadıysanız kontrol edilmesi gerekir

Bilgileriniz için teşekkürler Yakup bey

Manifotta vakum,westinghouse a bağlı. Relantide çok bas bırak bas bırak yapılınca manfolttaki vakum geri çekmeye yetmiyor üst merkezi. Biraz gaz verince düzelir. Gaz verincede sert kalıyorsa hortumu kontrol etmek lazım bazen hava alabiliyor yırtık varsa.

Bilgileriniz için teşekkürler Çağlar bey

Dur kalk yapmışsınız normal bir durum şişmesi. Gaza basınca düzelmiş zaten.Bence sorun yok  :yeah:

Bilgileriniz için teşekkürler Fatih bey

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Manifotta vakum,westinghouse a bağlı. Relantide çok bas bırak bas bırak yapılınca manfolttaki vakum geri çekmeye yetmiyor üst merkezi. Biraz gaz verince düzelir. Gaz verincede sert kalıyorsa hortumu kontrol etmek lazım bazen hava alabiliyor yırtık varsa.

Mantıklı bir açıklama, bizim europa rolantideyken frene bas-bırak, bas-bırak yaparsan bir kaç defa kendi kendine gaz veriyor. Artık teknoloji mi, bir ayarsızlık mı var bilemiyorum ama, sizin yazdıklarınızı okuyunca sanki boşuna değilmiş gibi geldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Europa enjeksiyonluydu hatırladığım kadarıyla. Elektronik ateşleme sistemine sahip dolayısıyla üst ölü nokta kaptörü,map sensörü var bildiğim kadarıyla. Relanti düşünce kendiliğinden biraz gaz veriyor elektronik alt yapısı olduğu için.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Europa enjeksiyonluydu hatırladığım kadarıyla. Elektronik ateşleme sistemine sahip dolayısıyla üst ölü nokta kaptörü,map sensörü var bildiğim kadarıyla. Relanti düşünce kendiliğinden biraz gaz veriyor elektronik alt yapısı olduğu için.

Yok karburatorlu. Ama elektronik atesleme falan oldugunu soyluyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben enjeksiyonlu biliyordum Europaları.Birkaç kez gaz kelebeğini görmüştüm.Soketli falandı. Elektronik ateşleme sistemi varsa büyük ihtimalle dediğim sensörler vardır.Yani elektronik kontrol ünitesi(beyin) tarafından yönetiliyor motor.Bu durumda da relantiyi kendisi ayarlaması normal. Arkadaşımda europa vardı jikle falan yoktu? Acaba iki versiyonu mu var kuş serisi gibi :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.