Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Hyundai Elantra


Tevfik

Önerilen Mesajlar

Bizde bi BMW 520 birde Megane var.BMW'nin kapısını güçlü bir şekilde ittiriyorum.Normal bir şekilde kapanıyor.

Aynı güçle Megane'ın kapısını kapatıyorum.Çaaat diyor :D.Babamda : "Satacağız diye kapıları kırmana gerek yok diyor :D

Renault ta daha kapıları tok kapanan bir model görmedim; benim Laguna bile her kapıda farklı tonla kapanırdı.

Eski Bmw lerde kaportaya dikkat edin kolay kolay göçük vb olmaz çünkü sacları kalındır, fitil ve kilit mekanizmalarıyla tok bir sesle kapanır kapıları.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Az önce yeni Elantra ya baktım.

Araç tasarım olarak birazcık abartılı dursa da gene de gayet hoş, iç mekanda ferah ancak plastik kalitesi biraz düşük; bir tanıdığın 2006 Elantra sından inip yeni Elantra ya binince kalite konusundaki düşüş net olarak gözlemleniyor.

Fiyatı da özellikleri, kalitesi ve imajına oranla fazla; 49.000lira.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiyat performansı karşılamaktan çok uzak 49000 duyunca insan yeni focus, yeni astra bedava diyesi geliyor. Astra sport dizeli daha 2 gün önce arkadaş aldı 48000 liraya düşünün artık. hyundai sevmiyor değilim güzel işler çıkartıyor ama fiyat olarak illaki yanlış politikalar izliyor bana göre. Bu kadar accent era yada getz olmasının nedeni ne sizce? tabiki fiyatı ama artık hyundai kendini daha elit gösterme çabasına girdi. Bakalım ne kadar başarılı olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Slovakya üretimiydi incelediğim araç, neticede beğenilmeyecek bir araç değil ama istenilen bedel karşılığında kabinde yaygın olarak kullanılan niteliksiz sert plastik ve göze sık görünmeyen noktalardaki kumaş tercihi başarısızdı benim için, yine de kesin not vermek için çok detaylı inceleme + test sürüşü şart.

Zaten bu sınıfta bagaj ya da taban kaplaması yerine tam oturmuş bir Uzakdoğulu model henüz görmedim, koltuk ve kapı kaplamalarında Honda ve eski Toyota lar iyiydi, Toyota da sonradan bozdu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tolga bey toyota deyince ekleyeyim yakın arkadaşım geçen ekimde 42000 liraya toyota corolla dizel comfort aldı. sık sık kullanma ve içinde seyahat etme imkanım oldu. ama espsiz boş donanımlı bir araç olmasının yanında her seferinde yolda giderken bende güven oluşturmadı. optitron göstergesi dışında içinde göze çarpan bir güzelliği yok. ses sistemi deseniz keza aynı o nedenle şu an toyotada 48900 güncel fiyatı ile sedancılar için bir seçenek yoksa oda parasının karşılığını tam olarak vermeyen araçlardan.

Elentrayı test sürüşü sırasında kısa bir parkurda 6-7 km kadar kullandım hızlanma veriler düzeyinde araç 600 küsür kmde yol bilgisayarı 9,3 lt gösteriyordu. Yoldaki darbeleri emişi güzeldi ama focusta denediğim gibi slalom yapmadım ne olur ne olmaz diye:) 6 vites olmasının sağladığı bir ekonomi var onun dışında tüpsüz binecek olanlar kesinlikle turbo benzinlileri düşünmeliler ki zaten hyundai alıpta lpg taktırmayan var mıdır bilmiyorum. Kullandığım mode yani alt donanımdı ve dediğiniz gibi plastik aksam kalitesi banada düşük geldi. Bagaj hacmi türk halkının istediği seviyelerde.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende 2007 de Corolla 1.6 Elegant manuel vardı.

Yumuşak kullanımlı bir araçtı, içi ferahtı mükemmel bir kliması vardı, direksiyon tepkileri ve ortalama hızlarda verdiği yol hakimiyeti hissi Focus tan bile iyiydi, tabi aracı gerçekten zorlamadıkca!!

Bunun dışında bugüne kadar en kısa süre kullandığım aracım oldu; cd çalar ekranı sönükleşti, zaten sesi akıl almaz derecede zayıftı, sürücü koltuğu kumaşındaki aşınmalar, direksiyon sisteminden ve konsoldan gelen tıkırtılar, zayıf fren, ani manevralarda kolay savrulma ve en can alıcısı hatalı vites senkromeçleri yüzünden satıp 2009 dizel Focus almıştım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

her markanın cıkardığı modeller içierisinde belalı olan verim alınamayan bir modeli olduğu kesin hyundaidede bu elantra ile devam etti...bakalım bende dış karasörden çok etkilendim ama içine girince normal bir araba gözüktü söylemiştim...türk halkı nasıl bir tepki verecek bakalım...ama koltuk ve plastik yapısı gerçekten pek evet işte bu ya......dedirtecek gibi degil zaten bu modelin GDI motorlarla geelceği söylendi ama oda olmadı eski klasik motorlarla sürdü piyasaya bence bu da eksik...

toyoya ile 1997 gli modeli gerçekten bir efsanedir ya.........altın gibi kıymetlidir hala bile....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

Hyundai mühendisleri markanın yeni modelleri Accent ve Elantra’nın iç kısmında sıra dışı bir malzeme kullandılar.

Yeni Accent ve Elantra modellerinin bazı kısımlarında, içerisinde yüzde 0,5 oranında volkanik taş bulunduran kaplamalar kullanıldı. Firma yetkilileri volkanik taş kullanımının sebebini daha güçlü plastik oluşturmak olarak açıklıyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

:) ilahi doktor, benim de iyi niyet stablitemi bozdun..

Volkanik taş içine girdiği karışımı ağırlaştırmadan daha dayanıklı hale getirebilir; mantıklı bir düşünce ama şahsen -özellikle Elantra da- daha fazla yumuşak plastiği dayanıklılığı arttırılmış sert plastiğe tercih ederdim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.