Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Lpg'li Araç Sayısında Büyük Artış


Önerilen Mesajlar

LPG ve CNG'li araçlarda süpaplar daha yüksek ısılara maruz kalır.Benzinle çalışan bir aracın LPG'de çalıştırılması  aracın avans ayarlarını değiştirir dolayısı ile bütün devirlerde aynı verim alınamaz.Avansta ki bu değişim ısının artmasına sebep olur, yani işe dönüşemeyen enerji haliyle yüksek ısı oluşturmaya başlar.Süpaplar gerek mekanik ve gerekse ısıdan kaynaklı zorlanmalara en çok maruz kalan parçalar olduğundan aşınma, kırılma, oyulma vb. gibi arızalar daha sık meydana gelir...

Nihat Abukan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sakın arabanıza LPG taktırmayın. İlk önce kar edeceğim diye düşünüyorsunuz, sonrasında sorunlar başlıyor. İlk 7-8 ay hiç bir sorun yok asıl problem bundan sonra başlıyor.

Sadece bir kaç sorunu sizlere aktarayım ve servis fiyatlarını sizlere yazayım.

1- Ateşleme Bobini gidiyor ( 475 tl )

2- Katalitik Konvertör dağılıyor (1400 tl )

3- Arabada sürekli Rölanti sorunu ( ? )

4- Benzin Pompası ve Benzin Göstergesi Bozuluyor (1600 tl )

 

Hesap yaptığınız zaman lpg'nin hiçbir karlı tarafı olmuyor. Bana sadece sizin başınıza gelmiş şans demeyin arkadaşlar çünkü, en yakın arkadaşımda da 2005 Focus Ghia HB var aynı problemlerin hepsini oda yaşadı. Hatta onun arcı için servisin vermiş olduğu fiyatlar daha fazlaydı.

Benzinli olsun fazla yakar ama en azından gözünüz gibi baktığınız aracınız sürekli arıza yaptığında CANINIZ yanmaz....

Çok canım yandığı için eğer ihtiyacı olan varsa bu konularda bildiklerimi paylaşabilirim her zaman

 

Saygılarımla....

bu sorunları hemde focus 1 ile yaşamanız gerçekten ilginç lpg ile arası iyidir focus 1 lerin 

bundan önceki aracım focus 1 idi lpg 120 binde takıldı 180 binlerde kardeşimde şu an bu araba

sizin bu saydıklarınızdan hiçbiri olmadı bobin buji kablosu hariç onlarda benzinli arabada yine bozulabiliyor sonuçta elektronik parça bobin 400 değil 250 küsür lira bu arada 

şimdiki aracım focus 3 o da lpg li lpg takılalı on ay kadar falan oldu onda da 1 kez arabam fakir karışım uyarısı verdi lpg kalibrasyonu ile o da halledildi 

onun haricinde sıkıntı yok 16 000 km yol yaptım  :nazar:

duratec ti vct focus 1 lerin zetec  motoruna göre çok daha karmaşık ve lpg uyumu konusunda sıkıntılıdır ama düzgün montaj sakin kullanımla benim aracımda bile sorunsuzca kullanılabiliyor 

bir diğer konu da kimse arabasına severek lpg taktırmıyor ülke şartları ortada benzin fiyatı fahiş ya çekeceksiniz arabayı evin önüne seyredeceksiniz yada riskleri göze alıp lpg taktıracaksınız :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

bu sorunları hemde focus 1 ile yaşamanız gerçekten ilginç lpg ile arası iyidir focus 1 lerin 

bundan önceki aracım focus 1 idi lpg 120 binde takıldı 180 binlerde kardeşimde şu an bu araba

sizin bu saydıklarınızdan hiçbiri olmadı bobin buji kablosu hariç onlarda benzinli arabada yine bozulabiliyor sonuçta elektronik parça bobin 400 değil 250 küsür lira bu arada 

şimdiki aracım focus 3 o da lpg li lpg takılalı on ay kadar falan oldu onda da 1 kez arabam fakir karışım uyarısı verdi lpg kalibrasyonu ile o da halledildi 

onun haricinde sıkıntı yok 16 000 km yol yaptım  :nazar:

duratec ti vct focus 1 lerin zetec  motoruna göre çok daha karmaşık ve lpg uyumu konusunda sıkıntılıdır ama düzgün montaj sakin kullanımla benim aracımda bile sorunsuzca kullanılabiliyor 

bir diğer konu da kimse arabasına severek lpg taktırmıyor ülke şartları ortada benzin fiyatı fahiş ya çekeceksiniz arabayı evin önüne seyredeceksiniz yada riskleri göze alıp lpg taktıracaksınız :)

çok içten bir  yorum olmuş :) 1.0 EB den uzak durmanızın sebebi nedir acaba ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

sizin bu saydıklarınızdan hiçbiri olmadı bobin buji kablosu hariç onlarda benzinli arabada yine bozulabiliyor sonuçta elektronik parça bobin 400 değil 250 küsür lira bu arada 

Çanakkale Servis fiyatıdır. Parça serviste değişmiştir ve faturası mevcuttur. Belki bu sorunların tamamı benim başıma gelmiştir. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çanakkale Servis fiyatıdır. Parça serviste değişmiştir ve faturası mevcuttur. Belki bu sorunların tamamı benim başıma gelmiştir. :)

hocam biz arızalı parçayı tespit ettikten sonra internet üzerinden alıyoruz yada aynı parçayı daha ucuza satan parçacılarımız var. belki fiyat farkı ondandır saygılar 

arıza işi şans işi hocam benim sıfır araba aylarca şanzımandan yağ kaçırdı defalarca tamir gördü. inanın focus 1 aracım beni bu kadar üzmemişti 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.