Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Araba fan açınca su eksiliyor


Emre Aydoğdu

Soru

Araçta garip birşey var sızıntı yok ama araba çok fazla su kaybediyor uzun yolda hararet göstergesi 90 a hiç sabitlenmiyor sadece araç zorlayınca 90 da sabit kalıyor her gün 1 litreye yakın su koyuyorum arabaya conta testi yaparak aldım arabayı alalı daha 2 ay oldu

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 6 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

yağına baktınız mı.. su yağa karışıyor mu? yağ soğutmada ki contalardan bile olabilir. dizellerde var mı yağ soğutucu.. ama o kadar kaçak yağa su karıştırırdı

hiç ama hiçbir sebep bulunamıyorsa su kabını ve kapağını değiştirin belki buharlaşıyordur.. bilemem  günde 1 lt buharlaşır mı.. kaçak olmalı bir yerden..

dediğim parçalar focus 3 lerde sıkıntılı kesin değişse iyi olur.

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
8 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

yağına baktınız mı.. su yağa karışıyor mu? yağ soğutmada ki contalardan bile olabilir. dizellerde var mı yağ soğutucu.. ama o kadar kaçak yağa su karıştırırdı

hiç ama hiçbir sebep bulunamıyorsa su kabını ve kapağını değiştirin belki buharlaşıyordur.. bilemem  günde 1 lt buharlaşır mı.. kaçak olmalı bir yerden..

dediğim parçalar focus 3 lerde sıkıntılı kesin değişse iyi olur.

Yağa su karıştırma yok gibi yağın rengi falan iyi gibi termostattan olabilirmi sizce?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
9 dakika önce, Emre Aydoğdu yazdı:

Yağa su karıştırma yok gibi yağın rengi falan iyi gibi termostattan olabilirmi sizce?

termostat devir daimi açar kapatır.. su nereye gidiyor?? tuhaflık burada..

radyatör kapağı, su genleşme kabı ve kapağı iyi kontrol edilmeli. ciddi buharlaşma olmalı.. az az sızıp buharlaşmalı ki görülemesin.. bu kadar hızlı buharlaşmanın olabileceği yerde motor bloğuna değen yerlerdir.. devir daim, hortumların bağlantı yerleri vb..araba soğukken liftte bakılsa akan yer belli olur belki

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
27 dakika önce, Mertol Kip yazdı:

Silindir kapak contanız yanmış. Her conta yanmasında yağa karışmaz, silindire de sızıyor olabilir. 

kaçak testi ile de anlayamazsınız. 

Ben bunu test ettirerek almıştım ama sorun dediğiniz gibiyse ortalama masraf ne kadar çıkar ceptede 5 kuruş yok 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
44 minutes ago, Emre Aydoğdu said:

Ben bunu test ettirerek almıştım ama sorun dediğiniz gibiyse ortalama masraf ne kadar çıkar ceptede 5 kuruş yok 

Bunu yaptirmak istediginiz usta ile konuşmalisiniz.

 

Sizin yaptirdiginiz test kompresor testi. On defa da test ettirseniz, patlak silindire dogruysa duzgun cikar. Yag kanalina dogruysa dusuk cikar. Anlamasi zor bir durum. Ama tarif ettiginiz sey tam olarak uyuyor. 

Sizinti yok,

Su kaybi var,

Hararet oynak,

Gunde 1 lt su ekliyorsunuz.

 

Eger sadece hararet oynak deseniz devirdaim pompasinin palleri kopmus derdim. Eger motor isinmiyor ya da hararet yukseliyor deseniz termostata da bakin derdim. Ama su eksiltmesi işi değiştirir. Yağa karışmıyor ve kaçak da yoksa başka alternatif kalmiyor. Silindire sızıp yanmayla buharlaşıyor ve egzosttan atiliyordur muhtemelen. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.