Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Giriş yaptıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Giriş yaptıktan sonra, bu mesaj silinecektir ve neredeyse hiçbir reklam görmeyeceksiniz.

Önerilen Mesajlar

Tamamen elektrikli SUV, Ford Mustang Mach-E Tanıtıldı

 

  • Ford 55 yıldan beri ilk kez, Mustang serisini tamamen elektrikli Mustang Mach-E ile genişletiyor.
  • Tamamen yeni, tamamen elektrikli model, Ford için yeni bir elektrikli çağın başlangıcını sembolize ediyor; 2020 yılı sonuna kadar Avrupa’ya gelen 14 elektrikli Ford aracından biri olacak.

 

Tüm detayları barındıran link: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-mustang-mach-e-tanitildi-elektrikli-suv/

 

RWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 415 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 285 ps güç ve 415 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 450 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 600 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 8 sn altında hızlanması bekleniyor. 18 inç alaşım jant ile sunuluyor.

 

AWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 565 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 337 ps güç ve 565 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 420 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 540 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.

 

First Edition modeli 2020 sonunda sunulacak. 337 ps güç ve 565 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 540 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.

 

GT 2021 yazında sunulacak. 465 ps güç ve 830 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 500 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 5 sn altında hızlanması bekleniyor. 20 inç alaşım jant ile sunuluyor.

Tüm modeller 150 kW’ya kadar DC hızlı şarjı desteklemekte. Tüm modellerin gövdesinde metal ve kompozit malzemeler kullanılmakta ve arka süspansiyonlar bağımsız. Batarya sistemi 8 yıl/160 bin km garanti altında.

 

İç dış detaylı video

 

 

FORD_MUSTANG_MACH-E_21.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_22.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_23.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_15.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_17.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_18.jpg

 

Mavisi GT versiyon

 

FORD_MUSTANG_MACH-E_10.jpg

FORD_MUSTANG_MACH-E_11.jpg

Mach-E-GT.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nihayet ayrıntılı fotoğraflar ve bilgiler geldi.

Tasarımda Mustang'i ciddi ölçüde anımsatan çizgiler olsa da tümüyle yeni geliştirilmiş bir araç.

SUV yüksekliğini gizlemek için optik bir hile kullanılarak marşpiyeller ve kapı altları siyah tutularak coupé çizgisi çağrıştırılmaya çalışılmış. Özellikle yandan tasarım gerçekten göz alıcı. Burun için biraz daha çalışsalar iyiyimiş.

Bayilere ulaşması 2020 sonunu bulacakmış.

İki motor öngörülüyor, arkadan itişli 258 PS tek motor, ve dört teker çekişli 338 PS çift motor. Haliyle sadece elektrikli.

Batarya olarak da giriş modelinde 75 kWh, üst modelde 99 kWh kapasite var ve WLTP'ye göre ilki 480, ikincisi 600 km menzil sağlıyor.

Bir de GT versiyonundan bahseilmekte, ama onunla ilgili net bilgi yok. 0-100'ü 4 saniye altında katedeceği iddiası dışında. 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Kapılarda kol yok, düğme ile açılıyor.

image.png

İç mekan orta konsolda 38 cm'lik büyük bir LCD ve direksiyon arkasında hız vb. verileri gösteren daha küçük bir LCD'den faydalanıyor. Bütün ayarlar Teslavari ekrandan yapılırken ekrana alttan çevirmeli bir düğme konulmuş olması bence çok doğru. Bana bu tür kokpitler hala pek itici geliyor. 

image.png

İç mekan kompakt motorlar sayesinde çok genişlemiş.

image.png

Motor kaputunu kaldırınca da sürpriz var. Elektriklilerde buna alışacağız.

Bence gayet başarılı. 

Almanya için 50.000 AVroluk bir giriş fiyatı düşünülmüş.

Bizde kolay ulaşılmaz olacağı kesin.

 

 

 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önde Bal peteği ızgara olan model daha güzel duruyor en azından göze daha aşina, kokpitin ortasında ki tablet mi televizyon mu neyse evlere şenlik ?  gösterge klasik gibi olsa daha iyi olmaz mıydı. Son olarak Mustang'ın elektrikli olanına karşıyım (Mustang ruhu denen birşey var) !!!  Avrupa için giriş seviyesi 50.000 euro civarı imiş bizim burada alışveriş belli : 1 kendimize 2 devlete aldığımıza göre en iyi ihtimalle 900 bin gibi fiyatı olur ...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Adına Mustang demeselermiş keşke. Yazık...

--12 dakika sonra eklendi--
15 saat önce, H. Cenk yazdı:

https://youtu.be/K2VMwaHPvFs

 

--27 dakika sonra eklendi--

videoda ilk yorum çok komik. Auto pilotun adı Mach E Auto olacakmış (macchiato ) ?

 

Sen sonrakileri oku, daha da komikleri var.

Favorilerim:

"The electric car push makes me want to buy a nice naturally aspirated V8 before it’s a crime."

"What the hell is wrong with you Ford how dare you call that a mustang"

"It looks like some SUV from mitsubishi"

"I’m confused, ford electric SUV called a mustang"

"-Ford: Slaps Mustang brand on an electric SUV

 -Everyone: Wait! That's illegal!"

 

  • Beğen 1
  • Haha 1
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
2 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Tabii ekonomisi yerinde ülkelerde!

Yani biz oluyoruz,A Habere göre...Tablet yerinden çıkıp eve götürülüyorsa iyiymiş.Bizde 600-900 bin tl aralığında olur.Devlet elektrikli araçlara vergi muafiyetini yeterli seviyelere çekmediği sürece ancak youtube videolarıyla avuturuz kendimizi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu hafta yerli arabamız tanıtılacak. Ford tarafından sunulan elektrikli son aracın çekiş, menzil ve güç bilgilerini özetle hatırlayalım, tamamı ilk mesajda ve linkte yer almakta.

 

RWD 2020 sonunda, 258 ps, 450 km (WLTP), 8 sn altında.

AWD 2020 sonunda, 258 ps ve 337 ps, 420 km (WLTP) ve 540 km (WLTP), 7 sn altında.

First E. (AWD) 2020 sonunda, 337 ps 540 km (WLTP),7 sn altında.

GT 2021 yazında, 465 ps, 500 km (WLTP),5 sn altında.

 

Tüm modeller 150 kW’ya kadar DC hızlı şarjı desteklemekte ve batarya sistemi 8 yıl/160 bin km garanti altında.

Mach-E Fiyatı 46.900 €. Baz Yeni Kuga 32.150 €, Baz Edge 41.700 €, Baz Mustang 41.300 € karşılaştırma adına verdim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

?Amerika’nın yerlisi, Mustang Mach-E'nin limitli üretilecek “First Edition” versiyonu için rezervasyonlar dolmuş. Premium ve GT gibi diğer modeller için ön sipariş için hala açık. [ABD]
?Carbonized Gri %38 ile Grabber Blue %35 ile ve Rapid Red %27 ile en popüler renkler olmuş.
?ABD'deki müşterilerin %80'inden fazlası Mach-E'yi Genişletilmiş Menzilli Batarya ile rezerv etmiş.
?Yaklaşık %55'i dört tekerden çekişi tercih etmiş.
?ABD'deki müşterilerin neredeyse yüzde 30'u ise en güçlü versiyon olan Mach-E GT'yi seçiyor.

?Tüm rezervasyonların dörtte birinden fazlası ise Kaliforniya'dan gelmiş.
⚡⚡️Darısı başımıza ⚡⚡

 

 

 

21_Ford_MustangMachE_FirstEdition_RapidRed.jpg

21_FRD_MustangMachE_Premium_CarbonizedGray.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
11 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

?Tüm rezervasyonların dörtte birinden fazlası ise Kaliforniya'dan gelmiş.

Arkadaşlar yılın 335 günü yoğun güneş aldıkları için garajlarının çatısını güneş panelleri ile kaplatıp arabaları o şekilde beleş şarj ediyorlar. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 1 ay sonra...

?Mustang Mach-E Avrupa için Ayarlandı

?Ford Avrupa mühendislik ekipleri, Avrupalı müşterilerin ihtiyaçlarını destekleyen özellikler sunmak için baştan beri Mustang Mach-E’nin geliştirme sürecine katılmış. Bunun sonucunda Mustang Mach-E süspansiyon, direksiyon, elektronik denge kontrolü ve dört tekerlekten çekiş ayarları Avrupa yolları ve sürüş stilleri için ayarlanmış.

?Genişletilmiş menzilli pil ve arkadan çekişli Mustang Mach-E, WLTP'ye göre 600 km'ye kadar menzil sunabiliyor. 

?Ön sipariş veren Mustang Mach-E müşterilerinin %85’i genişletilmiş menzilli bataryayı tercih etmiş.

?IONITY şarj istasyonunda 150 kW'a kadar şarj olan Mustang Mach-E, 10 dakikalık şarj ile 93 km'ye kadar sürüş sunabiliyor.

?Yeni nesil SYNC® iletişim ve eğlence sistemi Apple CarPlay, Android Auto ve AppLink uygulamalarıyla kablosuz uyumluluk sunuyor. (SYNC 4 ile diğer araçlara da gelecek)

?Ayrıca Avrupa’da ilk kez, müşteriler, internet üzerinden mach-e sipariş verebilir, yapılandırabilir, özelleştirebilir ve hatta teslimatı düzenleyebilir. Bu sistem de -Türkiye dahil- diğer araçlarla sunulacak.

F59A3B01-BEC6-417E-8D93-5B9314B1D0C7.jpeg

3BEE29F5-23C2-4815-B487-6AFEDA3A5335.jpeg

11B553D5-86D4-4896-A64C-F4A309EE6B92.jpeg

2B9A3D81-82EE-497C-8A0C-DAF24EB35582.jpeg

419D6952-326F-4F6D-B593-DCD8055BC649.jpeg

1F5B1D51-F3F5-4389-BE82-478F73E8775D.jpeg

0BAE32BC-3831-4A5E-A56C-68D3817DACA8.jpeg

B93B1CE6-9365-4254-A3D2-CF888FC9181E.jpeg

0D1525C3-EB23-4DFA-BBEB-6477C561FA48.jpeg

5B7C346D-91C9-4097-A83D-E0B280D05E3A.jpeg

DDFAEEB3-C7C5-4F6C-AA53-CD419AA33CD4.jpeg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel araç, ama bence biraz geç kaldı.

İsveç, Norveç giibi elektrikli araçların rağbette olduğu ve desteklendiği bölgelerde Tesla önemli bir pazar payı kapmış vaziyete.

İlan edilen verilerle de bakınca Tesla 3'e göre göre Ford hem performans olarak düşük hem de daha pahalı, tabii SUV karakteri nedeniyle öyle denilebilir, ama ne kadar geçerli olur göreceğiz bakalım nasıl yürüyecek...  

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım ?  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Yazan: Rıdvan Eskici
      2014 Focus 3 1.6 tdci 115 Aracımın son bakımında akü değerleri düşük cıkmıştı usta kışı görmez dedi ve dediği gibi bugün aracı takviye ile çalıştırmak zorunda kaldım. Yeni akü alacağım biraz güclü olsun istiyorum (75A) start stop şeklinde Geçiyor benim aracımda start stop yok bu akü uyumlu mu taksak bi zarar verir mi ? Tecrübeli üyelerimizin bilgilerini bekliyorum teşekkürler 

    • Yazan: Rıdvan Eskici
      Merhabalar 2014 focus 1.6 tdci titanium kullanıcısıyım d segmenti araçlara geçme düşüncem var 2018 model garantili temiz 1.5 tdci titanium Mondeo alma düşüncesindeyim bi kaç yere araç hakkında bilgi edinme amaçlı sordum fakat çok olumlu cevaplar alamadım ‘’ Servisten çıkmaz, arızası çok, sürekli arıza yapıyor parçası Pahalı uzak dur vb’’ gibi şeyler duydum bu konuda bilgisi olan üyelerimizden yorumlar bekliyorum ayrıca bu araçlar bu sorunlardan dolayı mi fiyat bakımından uygun yoksa otomatik olmadığı için mi 
    • Yazan: Nesimi Kılıçaslan
      Arkadaşlar 2005 Model Ford fiesta dizel 1.4 TDCI motor aracım var. 185 000 Km. Aracım oldukça temiz motoruda iyi durumda aslında.Ancak 175000KM de bakım yaptırdığımda motor ustası trigerleri değiştirdiğinde bu aracı biraz daha kullan sonra sat gitsin motorunda ufak bir üfleme var zor hissediliyor ama var demişti. Bende aracımdan gayet memnunum. Yeni fiestalardan da kat kat güzel bence... Gerek hacim gerek tasarım olarak. Hafif bir Motor üflemesi yüzünden sizce aracı satmam mı gerek ?  Yeni araç alma imkanım var. 200 000 km devirmeli miyim ? 

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, elektrikli tahriğin performans olasılıklarını göstermek için RTR ile işbirliği içinde geliştirilen eşsiz bir prototip olan tamamen elektrikli Mustang Mach-E 1400 ‘ü tanıttı.
       
      Mustang Mach-E 1400, yedi motorundan ve ultra yüksek performanslı aküsünden 1.400 pik beygir gücü (1.419 PS) ve 257 km/s’de 1.000 kg’dan fazla bastırma kuvveti üretiyor. Of of ki ne of, ama ses? 
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/mustang-mach-e-1400-prototipi-yanlamak-serbest/
       
      Video:
       
       
      Foto:
       



  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.