Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
H. Cenk

Booking.com

Recommended Posts

4-5 yıldır yaz tatillerimi booking.com aracılığıyla yurt dışında yapıyorum. Yorucu , stresli ve zahmetli olsa da birden fazla yeri kısa sürelerde kalıp görmek hoşuma gitti. Bu sene de öyle yapayım dedim. İlk gençliğimden beri  şu st tropez nice cannes san remo oraları bir görmek istiyorum. Ancak o sahil herhalde avrupanın en pahalı yerlerinden..  booking com dan şimdiden makul fiyatlı yerler bulmaya çalıştım. En risklisi muhtemelen st tropez idi. Muhteşem fiyatlı bir yer buldum. Planladığım güzergahta diğer lokasyonlarda da makul fiyatlı yerler bulunca hepsini birden rezerve ettim. St tropez deki yer ön ödeme istiyordu onu da yaptım. Gayet memnun idim ki. 2-3 gün sonra St Tropezdeki tesisten booking com aracılığıyla bir mail aldım. 2 gün kalış süresine izin vermediklerini, ya kalışımı 1 haftaya uzatmamı ya da iptal etmemi istediler. Ben de o zaman iptal edin 2 günden fazla vaktimiz yok dedim. Bir sayfa açıldı ve ben cancel a bastım. Bu durumda ödediğim para iade oldu ama haşırt 138 € iptal cezası çekildi. Neyse yazıştık ettik iptal edildi. Booking.com a şikayet yazdım. Yani bu tam arada bir rezervasyon eğer burası o fiyata olmasa ben bu tatilin tümünü almayacaktım falan dedim. Hiç bir yerde 1 hafta sınırı yok dedim. Booking.com kesinlikle sorumluluk almadı ben şimdi o 2 gün arabada mı yatacağım. Bana aynı fiyata bir yer bulmak zorundasınız dedim. Yapmazsanız bir daha booking com u kullanmam dedim  . rezervasyonu siz iptal etmiş görünüyorsunuz. Bir şey yapamayız . Böyle bir durumda iptalden önce bize danışın falan dediler. Ve sıyrıldılar, ben kalakaldım. Şöyle söyleyeyim. 190 euro idi 2 günlük kalış bedeli, booking com un bana şimdiki önerilerinde 2 gün için 19900 euro isteyen tesis var. Booking.com rezervasyonlarında iptal isteğine hazırlıklı olun. Artık türküz diye mi beğenmediler bilmiyorum.

tesis hala hiç bir sınırlama göstermeden aynı fiyata rezervasyon vermeye devam ediyor. 

Bundan sonra booking.com kullanmayacağım. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesis hala sınırlama göstermeden aynı fiyata rezervasyon veriyorsa;

 

Aynı rezervasyonu tekrar yapardım.

 

Tesisten yine aynı geri dönüş olunca da booking.com'u konuya dahil ederdim (bu sefer rez iptali yapmadan)?

 

En azından denemek lazım ?

Edited by Kerem Bozdoğan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evet efendim , bu tatili yaptım malumunuz. St Tropez den sonraki ayağımız Antibes de bir dairede kaldık. Ortaçağdan kalma bir bina içi yenilenmiş falan. Fakat çok ciddi sorunlar vardı. Elektrikli ocağı çalıştırdık ve 10 dk sonra bozuldu bir daha da çalışmadı. Sürekli sigorta atıyordu . Buzdolabının kapısını açıyorsun ışığı yanarken sigorta atıyordu. Evde tv vardı ama yayın yoktu. Tv yayınını veren kutunun kumandası hiç bir şeyi açmıyordu. Modem sorunlu idi 15-20 dk da bir düşüyor ve yeniden başlatma gerektiriyordu. Dubleks bir daire idi ancak alt katı bodruma denk geliyordu ve dayanılmayacak şekilde küf kokuyordu. Ben de booking com a şikayet ettim. Yeri mükemmel ücretin bir kısmını iade istiyorum çünkü ocak bozuk olduğu için ben tüm öğünleri dışarıda yemek zorunda kaldım , TV yayını yok yarışı seyredemedim, internet sorunlu sürekli kendi data planım devreye girdi bunlar da bütçemi mahvetti falan dedim. Tümünü değil ama bir kısmını iade istiyorum dedim. 

Şikayet ve taleplerime 24 saat içinde cevap veren booking.com bu mailimi aldı ve değerlendirildiğini söyledi. ama aradan bir hafta geçmesine rağmen bir cevap vermediler. Ben de tesisin değerlendirme sayfasına lokasyon için mükemmel geri kalan herşey için en kötü seçip. "Booking.com yerin dibine batsın. Sakın !!!) yazdım (şark kurmazıyım ya evsahibi google çevirisine de baksa bundan anlamaz sanırım). Booking.com bu yorumu da yayınlamadı. Booking.com da her şey iyiyken iyi, kötüyken Türkiyedekinden beter müşteri hakları haberiniz olsun. Telefonumdan sildim, üyeliğimi kapattım. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.