Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Er-ol Otomotiv iş Disiplini Ve Taahhüt Edilen ürünlerin Gönderimi.!


Mehmet Özer

Önerilen Mesajlar

Öncelikle iyi günler hayırlı bayramlar arkadaşlar.

Gönül isterdi ki bu başlık altında site içeriğinde çokça bahsedilen ER-OL otomotiv hakkında olumlu eleştiriler yapayım.! ama ilk alışveriş deneyimimde memnun kalmadım ve üstüne birde mağdur oldum.

17.08.2018 günü mail order ödeme biçimi ile sipariş vermiş olduğum Ford Focus 2015 1.5 PowerShift aracım için Motorcraft marka ön ve arka diskler için fren balatası siparişi verdim 20.08.2018 günü yani dün elime ulaştı (servis 45 bin bakımıda balatalar %50 bin altında olduğundan  değiştirilmesi gerektiğini söyledi) haliyle daha uygun olacağı için siparişi internet üzerinden geçip özel serviste bayram tatilinin bitmesine müteakip taktırıp yola çıkmayı planladım. fakat tarafıma ER-OL otomotiv tarafından gönderilen ürünleri kontrol ettiğimde ürünler (bu benim kanaatim tabi) ön diskler için gönderilen balataların iç kısımlarının deforme olduğu, model bilgilerinin yazdığı dış yüzeyinde ise çizikler ve silinmeler olduğunu fark ettim.! sanki başka bir araca takılmaya çalışılmış sonradan vazgeçilmiş.! resimleri ekte belirttim. Bir diğer husus arka balataların ürün kodunu kontrol ettiğimde MEAV6J -2M008 CA olduğunu farkettim bana gönderilen ve telefon ile görüşmelerimizde söylediği ürün son kısmında ki harfin AA olduğuydu ki kutu üzerinde öyle yazıyor, irsaliyeli faturada da öyle yazıyor ama ürünlerin arka balata kutusu açıktı ve içerisinden farklı ürün çıktı. yapmış olduğum araştırmada ürünün Ford Connect 2014.2017 Fren balatası olduğunu  farkettim, diğer ön balataların kendi kutusu dahi yoktu.! yan tarafına öylece bırakmışlar ve çok kötü bir şekilde ambalajlamışlar. yine resimleri ekte belirtiyorum. kesinlikle herhangi bir kurum yada kuruluşu kötülemek ve karalamak için paylaşım yapmıyorum sadece anlatmaya çalıştığım başka müşterilerinize de böyle yapıyorsanız sanal ortamda sizin ürünlerinizin kalitesi ve güvenilirliği ile ilgili yapılan yorumlar gercegi yansıtmıyor demektir.!

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

image5.jpeg

image6.jpeg

image7.jpeg

image8.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Belli ki bir karışıklık veya bir problem olmuş, Er-Ol otomotiv ile irtibata geçip durumu anlattınız mı ? Nasıl yaklaştılar olaya ?

Cevabınız hayır ise; firmaya açıklaması için bir fırsat vermeden yapılmış bu konu paylaşımı pek yerine oturmamış gibi olur.

--1 dakika sonra eklendi--

Açıkcası kasıtlı/bilerek yapılmış olmasına ihtimal vermiyorum, bu arada Er-Ol oto dan hiç alışveriş yapmadım ancak yardıma ihtiyacım olduğunda hep tam destek gördüm...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Satıcı ile görüşmeden problemi bize anlatmanız bizlerin kendi tecrübesini değiştirmez ? kimse zorla bir şey almıyor ve yorum yapmıyor ? Kullanıcı yorumları gerçeği yansıtır diyorum özetle tıpkı sizinki gibi. 

Er-ol otoyla iletişime geçin, gerekli tüm bilgi ve ürün verilir size merak etmeyin.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Karışıklık olduğu konusunda size katılıyorum. ama ürünlerin gönderim şekli kutusu açılmış deforme olmuş üstüne yanlış ürün gönderilmiş, gönderilen doğru ürünün üzerinde çizikler ve balata kısmında deformasyon var. Firmayı tanımam hiç alışveriş yapmadım ama bu kadar özensiz yapılan bir kargolama sadece bana yapılan bir uygulama mıdır.? bu durum genel ise bu kadar övgüyü nasıl alabiliyor. 20.08.2018 günü 05497257628 nolu telefondan saat 19.47 de ulaşmaya çalıştım ama bayram dolayısı ile ulaşamadım ki normaldir. yanlış anlaşılmasın herhangi bir maksat güderek yazmadım forma sadece eleştiri geliştirir bunların dikkate alınmasını rica ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 dakika önce, Mehmet Özer yazdı:

Karışıklık olduğu konusunda size katılıyorum. ama ürünlerin gönderim şekli kutusu açılmış deforme olmuş üstüne yanlış ürün gönderilmiş, gönderilen doğru ürünün üzerinde çizikler ve balata kısmında deformasyon var. Firmayı tanımam hiç alışveriş yapmadım ama bu kadar özensiz yapılan bir kargolama sadece bana yapılan bir uygulama mıdır.? bu durum genel ise bu kadar övgüyü nasıl alabiliyor. 20.08.2018 günü 05497257628 nolu telefondan saat 19.47 de ulaşmaya çalıştım ama bayram dolayısı ile ulaşamadım ki normaldir. yanlış anlaşılmasın herhangi bir maksat güderek yazmadım forma sadece eleştiri geliştirir bunların dikkate alınmasını rica ediyorum.

Biz yanlış anlamayız merak etmeyin ? Tabii ki bunları yazacaksınız siz ilk değilsiniz forumu dikkatli okursanız daha önce herhangi bir sorun yaşayıp çözen de olmuştur. 

Ama siz bizim yorumlarımız için gerçeği yansıtmıyor dediniz, şimdi tüm alışveriş yapan/arabasına önem veren forum kullanıcıları sizi yanıltmaya mı çalıştı? ?  

Tahminim o ki mail order ile ürün aldınız ve geri dönüşü anında alamadınız diye telaşa kapıldınız. Merak etmeyin ER-OL otonun ürün ve cevapları sizi tatmin etmezse biz size forum olarak, Ford servisinden alır ürünü yollarız faturanızı ibraz ettikten sonra ?

Sonuç olarak, önce firma ile görüşmenizi sağlayın lütfen. 

 

on-fren-balatasi-ford-focus-motorcraft__1089704554722969.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Biz yanlış anlamayız merak etmeyin ? Tabii ki bunları yazacaksınız siz ilk değilsiniz forumu dikkatli okursanız daha önce herhangi bir sorun yaşayıp çözen de olmuştur. 

Ama siz bizim yorumlarımız için gerçeği yansıtmıyor dediniz, şimdi tüm alışveriş yapan/arabasına önem veren forum kullanıcıları sizi yanıltmaya mı çalıştı? ?  

Tahminim o ki mail order ile ürün aldınız ve geri dönüşü anında alamadınız diye telaşa kapıldınız. Merak etmeyin ER-OL otonun ürün ve cevapları sizi tatmin etmezse biz size forum olarak, Ford servisinden alır ürünü yollarız faturanızı ibraz ettikten sonra ?

Sonuç olarak, önce firma ile görüşmenizi sağlayın lütfen. 

 

on-fren-balatasi-ford-focus-motorcraft__1089704554722969.jpg

Sanırım konuya farklı yerlerden bakıyoruz Kusura bakmayın vaktinizi aldım. Mail order ile ilk defa alışveriş yapmıyorum ki anından geri dönüş aldım konu bu değil, sanırım söylememem gereken birşey söyledim er-ol otomotivden özür diliyorum gelen kutu ve diğer malzemeleri ben değiştirip çizdim ve konuyu çarpıtmaya çalışıyorum. Hayırlı bayramlar 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Mehmet Özer yazdı:

sadece anlatmaya çalıştığım başka müşterilerinize de böyle yapıyorsanız sanal ortamda sizin ürünlerinizin kalitesi ve güvenilirliği ile ilgili yapılan yorumlar gercegi yansıtmıyor demektir.!

Üstadım alınganlığa gerek yok ? Siz alışveriş tecrübenizi anlattınız biz de er-ol otoyu gayet iyi biliyoruz bir hata varsa bunu gözü kapalı şekilde çözecektir diyoruz. Size ne malın geldiğini onlar bilir zaten tüm ürünün çıktısı girdisi belli merak etmeyin.

Benim yukarda yazdığım şeyin kaynağı yukarda alıntıladığım şey yani sizin kendi öz cümlenize cevaptır başka bir şey değil.  Siz isterseniz bir de kendinizi bu yorumları yapanların yerine koyun, onlar da kötü tecrübe sonrası iyi şeyler mi yazmak istemişler? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Mehmet Özer yazdı:

Sanırım konuya farklı yerlerden bakıyoruz Kusura bakmayın vaktinizi aldım. Mail order ile ilk defa alışveriş yapmıyorum ki anından geri dönüş aldım konu bu değil, sanırım söylememem gereken birşey söyledim er-ol otomotivden özür diliyorum gelen kutu ve diğer malzemeleri ben değiştirip çizdim ve konuyu çarpıtmaya çalışıyorum. Hayırlı bayramlar 

Mehmet bey, vakit almak gibi bir durum söz konusu değil ki böyle bir tepki veriyorsunuz. Neticede bizler de size yardımcı olmaya çalışırız demek istemiş Yakup. Alınganlığa gerek yok bence de...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Siz isterseniz bir de kendinizi bu yorumları yapanların yerine koyun, onlar da kötü tecrübe sonrası iyi şeyler mi yazmak istemişler? 

amacım tartışmak yada haklı çıkmaya çalışmak değil Yakup bey teşekkür ederim zaman ayırıp cevap yazdınız. üzüldüğüm nokta şu ki yapılan bu hata değişim zamanının dolmasına az kalmış bir balata ile beni yolculuğu çıkartacak olmaları ne yazık ki değişim yapılması için vaktim yok kargo firmaları p.tesi açılıyor ve ben aynı gün yola çıkıyorum tabii ki konunun sizinle bir ilgisi yok, söyle yapalım iyimser düşünelim;  paketleme yapan ve ürünleri kargoya veren çalışanı yeni işe almışlar yapılan hata tamamen bireysel konuyu uzatma niyetinde değilim tekrar kusura bakmayın iyi akşamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

30 dakika önce, Mehmet Özer yazdı:

amacım tartışmak yada haklı çıkmaya çalışmak değil Yakup bey teşekkür ederim zaman ayırıp cevap yazdınız. üzüldüğüm nokta şu ki yapılan bu hata değişim zamanının dolmasına az kalmış bir balata ile beni yolculuğu çıkartacak olmaları ne yazık ki değişim yapılması için vaktim yok kargo firmaları p.tesi açılıyor ve ben aynı gün yola çıkıyorum tabii ki konunun sizinle bir ilgisi yok, söyle yapalım iyimser düşünelim;  paketleme yapan ve ürünleri kargoya veren çalışanı yeni işe almışlar yapılan hata tamamen bireysel konuyu uzatma niyetinde değilim tekrar kusura bakmayın iyi akşamlar.

Bu arada ürünün parça kodunu Google'ladığınızda bir sitede Connect yazması Focus'a uygun olmadığı anlamına gelmiyor. Elimde uygun pc yok kontrol etmek için bakamadım ama size gelen ürün uyumsuz kanısına erken varmanız da mümkün. Dediğim gibi önce firma ile iletişime geçelim ona göre aksiyon alırsınız.

Siz mevcut balataların fotoğraflarını çekin, yolculuğa yeter mi yetmez mi bir de biz bakalım ? Servisler bazen erken yönlendirme yapabiliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Bu arada ürünün parça kodunu Google'ladığınızda bir sitede Connect yazması Focus'a uygun olmadığı anlamına gelmiyor. Elimde uygun pc yok kontrol etmek için bakamadım ama size gelen ürün uyumsuz kanısına erken varmanız da mümkün. Dediğim gibi önce firma ile iletişime geçelim ona göre aksiyon alırsınız.

Siz mevcut balataların fotoğraflarını çekin, yolculuğa yeter mi yetmez mi bir de biz bakalım ? Servisler bazen erken yönlendirme yapabiliyor.

İlgilendiğiniz için teşekkür ederim sanırım son yapmam gereken şeyi ilk yaptım ? İlgili otomotiv firması ile görüşmeleri yaptıktan sonra tekrar bilgi aktarırım. Sonuç olarak kimsenin hakkına girmek ve yanlış yönlendirmek istemem.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Mehmet Özer yazdı:

Öncelikle iyi günler hayırlı bayramlar arkadaşlar.

Gönül isterdi ki bu başlık altında site içeriğinde çokça bahsedilen ER-OL otomotiv hakkında olumlu eleştiriler yapayım.! ama ilk alışveriş deneyimimde memnun kalmadım ve üstüne birde mağdur oldum.

17.08.2018 günü mail order ödeme biçimi ile sipariş vermiş olduğum Ford Focus 2015 1.5 PowerShift aracım için Motorcraft marka ön ve arka diskler için fren balatası siparişi verdim 20.08.2018 günü yani dün elime ulaştı (servis 45 bin bakımıda balatalar %50 bin altında olduğundan  değiştirilmesi gerektiğini söyledi) haliyle daha uygun olacağı için siparişi internet üzerinden geçip özel serviste bayram tatilinin bitmesine müteakip taktırıp yola çıkmayı planladım. fakat tarafıma ER-OL otomotiv tarafından gönderilen ürünleri kontrol ettiğimde ürünler (bu benim kanaatim tabi) ön diskler için gönderilen balataların iç kısımlarının deforme olduğu, model bilgilerinin yazdığı dış yüzeyinde ise çizikler ve silinmeler olduğunu fark ettim.! sanki başka bir araca takılmaya çalışılmış sonradan vazgeçilmiş.! resimleri ekte belirttim. Bir diğer husus arka balataların ürün kodunu kontrol ettiğimde MEAV6J -2M008 CA olduğunu farkettim bana gönderilen ve telefon ile görüşmelerimizde söylediği ürün son kısmında ki harfin AA olduğuydu ki kutu üzerinde öyle yazıyor, irsaliyeli faturada da öyle yazıyor ama ürünlerin arka balata kutusu açıktı ve içerisinden farklı ürün çıktı. yapmış olduğum araştırmada ürünün Ford Connect 2014.2017 Fren balatası olduğunu  farkettim, diğer ön balataların kendi kutusu dahi yoktu.! yan tarafına öylece bırakmışlar ve çok kötü bir şekilde ambalajlamışlar. yine resimleri ekte belirtiyorum. kesinlikle herhangi bir kurum yada kuruluşu kötülemek ve karalamak için paylaşım yapmıyorum sadece anlatmaya çalıştığım başka müşterilerinize de böyle yapıyorsanız sanal ortamda sizin ürünlerinizin kalitesi ve güvenilirliği ile ilgili yapılan yorumlar gercegi yansıtmıyor demektir.!

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

image5.jpeg

image6.jpeg

image7.jpeg

image8.jpeg

Mehmet bey öncelikle iyi bayramlar :) Görselleri ile probleminizi paylaştığınız için teşekkürler bunları bir karalama olarak düşünmüyoruz aksine kendimizi düzeltmemiz için bir fırsat olarak görüyoruz ve elimizden geldiğince siz değerli  üyelerimize destek vermeye çalışıyoruz.

Arka balata konusunda son takı olarak aklınızda bir soru işareti oluşmasın birebir uyumludur ve Ford seviyelerinde üreticilerin değişmesi ile son takılar AA-BA-CA gibi şeklinde değişebiliyor .

Zaten ürünü değiştirirken ve ya değiştirdiyseniz aksi bir durumda yerine oturmaz ve görselleri farklı olur.

 Kutunun açık olması konusu ise illa ki bir müşterimize ve ya resim isteyen bir müşterimize kutuyu açıp göstermemiz gerekebiliyor ve zaten kutusu acilmamis üründür gibi bir taahütte bulunmuyoruz.

Ön balata konusunda ise gönderimi bende beğenmediğimi belirtebilirim ve depodaki arkadaslarimi bu konuda uyaracağımdan emin olabilirsiniz. 

İsterseniz bayram sonrasi ön balata bir adet daha kutulu olarak gönderebilirim ve ya içinize sinmemiş bir durum var ise kullanmış olsanız bile iadesini alabilirim tercih karar sizin bu konuda size huzursuzluk yaşattığımız için özür diler tekrardan iyi bayramlar dilerim :)

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, ER-OL Otomotiv yazdı:

Mehmet bey öncelikle iyi bayramlar ? Görselleri ile probleminizi paylaştığınız için teşekkürler bunları bir karalama olarak düşünmüyoruz aksine kendimizi düzeltmemiz için bir fırsat olarak görüyoruz ve elimizden geldiğince siz değerli  üyelerimize destek vermeye çalışıyoruz.

Arka balata konusunda son takı olarak aklınızda bir soru işareti oluşmasın birebir uyumludur ve Ford seviyelerinde üreticilerin değişmesi ile son takılar AA-BA-CA gibi şeklinde değişebiliyor .

Zaten ürünü değiştirirken ve ya değiştirdiyseniz aksi bir durumda yerine oturmaz ve görselleri farklı olur.

 Kutunun açık olması konusu ise illa ki bir müşterimize ve ya resim isteyen bir müşterimize kutuyu açıp göstermemiz gerekebiliyor ve zaten kutusu acilmamis üründür gibi bir taahütte bulunmuyoruz.

Ön balata konusunda ise gönderimi bende beğenmediğimi belirtebilirim ve depodaki arkadaslarimi bu konuda uyaracağımdan emin olabilirsiniz. 

İsterseniz bayram sonrasi ön balata bir adet daha kutulu olarak gönderebilirim ve ya içinize sinmemiş bir durum var ise kullanmış olsanız bile iadesini alabilirim tercih karar sizin bu konuda size huzursuzluk yaşattığımız için özür diler tekrardan iyi bayramlar dilerim ?

ER-OL otomotiv bey hayırlı bayramlar.

Öncesinde belirtmiş olduğum üzere ilgili firma ile görüştüm, Berk bey yardımcı oldu gerekli açıklamaları ve olması gereken standartlar çerçevesinde ürünlerin tarafıma ulaşması hususunda yardımcı olacak. 

--0 dakika sonra eklendi--
9 saat önce, Ozan Kar yazdı:

Önceden söyleyeyim yanlış anlamayın kendi fikrimi söylüyorum. Zaten değişim tahüdüde yazılmış. Çizikler vs sorun değil ben olsam takıp geçerdim. 

Ozan bey hayırlı bayramlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Yüksel TÜRK yazdı:

kod konusunda bir sıkıntı yok yani aynı ürünlerin aynı koda sahip olanları bende mevcut bir sıkıntı teşkil etmiyor değil mi?

Kod konusunda bir sıkıntı yok evet, sanırım açıklama konusunda bir eksiklik vardı çözdük ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.