Jump to content
  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
  • 0
İbrahim Bulut

Rölantide Titreme.

Soru

Arkadaşlar Selamunaleyküm, aracım focus 2.5 2011 model 1.6 tdci dizel collection ... Aracım rölantideyken baya bi titreme yapıyordu, aracın soldaki motor kulağını ve egrsini değiştirttim,titreme azaldı ama hala birazda olsa var ve beni rahatsız ediyor.. Ama sorunu hiç bi servis bulamıyor.. Daha önce böyle bi olay başına gelen var mı acaba .. Sorun nedir? Yorum yaparsanız sevinirim...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 6 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Benzer sorun bende de oldu hatta ilk çalıştırmada çok titriyordu. Motor kulağı değişti. 4 ay filan idare ettim ses ve titreme arttı sonra yine götürdüm. Birisi dedi enjektör dedi içime sinmedi. Başka yere götürdüm. Üst kapak sokulcek dedi. Horozlar yağ iticiler kesin değişir dedi. Söküldü horoz üst kapak eksantirik mili zincir hepsi değişti şimdi motor sıfır gibi oldu. 2200 tl para gitti. Bilmiyorum tabi sizin problem buna benzer mi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
Benzer sorun bende de oldu hatta ilk çalıştırmada çok titriyordu. Motor kulağı değişti. 4 ay filan idare ettim ses ve titreme arttı sonra yine götürdüm. Birisi dedi enjektör dedi içime sinmedi. Başka yere götürdüm. Üst kapak sokulcek dedi. Horozlar yağ iticiler kesin değişir dedi. Söküldü horoz üst kapak eksantirik mili zincir hepsi değişti şimdi motor sıfır gibi oldu. 2200 tl para gitti. Bilmiyorum tabi sizin problem buna benzer mi



Aracınız düzeldi mi yani şu an için bir sıkıntısı yok mu...
--0 dakika sonra eklendi--
Aldığınız yakıttan olabilir mi, farklı bir yerden yakıt alarak tekrar gözlemleyin, daha önce başıma gelen bir durumdu



Abi denedim hepsini... Pek bi fark göremedim...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.