Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Vites Topuzundaki Deformasyon


Resul özdemir

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0
10 saat önce, Alparslan Özaslan yazdı:

valla ben de sizin gibi bir yıl multimedya ya takmıştım.2016 nın ikinci ayında taktırdı hiç kesme filan yok herşey soketli.ayrıca taktırdığım multimedya ya güncelleme gelmiş söktürüp gönderdim gelene kadar da orjinalini taktırdım.şunun şurasında garanti bitmesine 10 ay kaldı devamlı servise götürdüm.bijonları değiştirmediler ayrıca formda da yazmıştım kapılardaki sağ ve solda bulunan kapı camları kenarlarındaki altı adet plastiklerin içerlerinde beyaz noktalar oluşmuştu onuda kabul etmediler.hadi kullanıcı hatası diyelim birinde ikisinde üçünde olurda altısında da olurmu.dört tane bujiye servis 86 tl yine ön balatalara 252 tl fiyat çektir yağ fileitre ve 45000 bakımını yaptırdım.servisten çıkıp ford servisi olan sevisi bırakan arkadaş bujileri  40 tl ye balatalarıda 50 tl   işçilikte 50 tl olmak üzere 140 tl ye taktırdım. 5 tl yede bijonların tanesini aldım.3 defa servise verdiğim toplam 1200 tlnin üzerindeki tutarı dışarıda 500 tl ye yaptırmak varmış bir daha servis mi tövbe.(inşallah Allah düşürmez)

Fiyat olarak ciddi farklar oluyor ancak bakımı serviste yaptırdığınızda en azından içiniz rahat oluyor yani şahsen benim öyle. Örnek verecek olursak fren balatalarını servis dışında değiştirdim sol arka fren balatasından ses geliyor ilk kalkışlarda uğuldama sesi , ustaya gidiyorum bu neyin nesi diye hesap sormaya , adam bana ; - fren balatasında imalat hatası var benlik değil diyip başından gönderiyor. Bunu serviste yaptırmış olsaydım şimdiye 10 sefer degiştirtmiştim onu :aman:

Yani özetle ben araca ne bakım yaptırılırsa yetkili servisinde yaptırılması taraftarıyım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bende şöyle bir durum yaşadım (focus 2015 tit.), 3-4 gün önce sağ aynamın kapanmadığını fark ettim elimle yokladığımda ayna boşa sallanıyordu hatta içerden aynanin ayarı dahi yapılamıyordu. Servise giderek durumu anlattım, çarpma veya darbe alıp almadığını sordular. (kesinlikle darbe falan yok) garantiye sunacaklarını söylediler, garantiye sunuldu, onay ciktı ve ertesi gün aynanın komple değişimi yapıldı. Bu kadar kısa ve zahmetsiz bir durum yaşadım. Tekrar kendilerine teşekkür ederim. KOCAELİ ES OTO

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bir arkadaşım ford fiesta aracının cam suyu deposunu fulleyerek servis bakıma bıraktı.Ertesi gün aracı almaya gittiğimizde faturada cam suyuda yazıyordu.

Muhatabımızı bularak cam suyunu nereye doldurdunuz diye sorduğumuzda tabiki kendi deposuna diyerek cevap verdi.

-Karşılık olarak bizde cam suyu full olarak getirdik aracı deyince stajer yapmıştır dedi.

-Acaba hangi söylediğine ve nasıl inanılmalı.

Servis değilde özel servisler müşteriyi çekebilmek için ilgi ve alaka mükemmel 1 hafta sonra dışarıda bakım yaptıracağım nasıl olsa garanti hiçbirşeye bakmıyor en azından (Bursa) içerisinde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.