Sezer Özkan Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2016 merhaba arkdaşlar ben yeni focus 1 kullanıcıyım arabamda yokuşlarda yığılma cekişdüşüşlüğü var aracı alalı 2ay oldu exper de motor da %85 cıktı bu çekiş düşüşlüğünü neyden yapabilir fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum 2 dakika önce, Sezer Özkan said: merhaba arkdaşlar ben yeni focus 1 kullanıcıyım arabamda yokuşlarda yığılma cekişdüşüşlüğü var aracı alalı 2ay oldu exper de motor da %85 cıktı bu çekiş düşüşlüğünü neyden yapabilir fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ubeyd bayar Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 28 dakika önce, Sezer Özkan said: merhaba arkdaşlar ben yeni focus 1 kullanıcıyım arabamda yokuşlarda yığılma cekişdüşüşlüğü var aracı alalı 2ay oldu exper de motor da %85 cıktı bu çekiş düşüşlüğünü neyden yapabilir fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum Debriyaj sertmi?, kavrama çokmu yukarda?, Baskı balata olabilr. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer Özkan Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Şimdi, ubeyd bayar said: Debriyaj sertmi?, kavrama çokmu yukarda?, Baskı balata olabilr. sert değil fakat yukarıda kavrıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ubeyd bayar Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Şimdi, Sezer Özkan said: sert değil fakat yukarıda kavrıyor baskı balatan bitmeye başlıyor. Zamanla sertleşcektir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer Özkan Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 eminmisiniz baska bi nedeni olabilir mi ona göre tamirciye gideceğim ama yinede teşekkür ederim 5 dakika önce, ubeyd bayar said: baskı balatan bitmeye başlıyor. Zamanla sertleşcektir. eminmisiniz baska bi nedeni olabilir mi ona göre tamirciye gideceğim ama yinede teşekkür ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ubeyd bayar Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 1 dakika önce, Sezer Özkan said: eminmisiniz baska bi nedeni olabilir mi ona göre tamirciye gideceğim ama yinede teşekkür ederim arabanı düz yola çek. her hangi bi vitese at. el firenini çek. Yavaşça debriyajdan ayağını çekerek arabanı istop edene kadar zorla, eğer istop etmekte direniyorsa kesinlikle bitiyor demektir. Anında istop ederse sorun yok. Araban kalkışta silkelenme, titreme, çekişte düşüklük bunların başlıca sebebi baskı balatadır. Genede kontrol ettrin tabikide Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer Özkan Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 2 dakika önce, ubeyd bayar said: arabanı düz yola çek. her hangi bi vitese at. el firenini çek. Yavaşça debriyajdan ayağını çekerek arabanı istop edene kadar zorla, eğer istop etmekte direniyorsa kesinlikle bitiyor demektir. Anında istop ederse sorun yok. Araban kalkışta silkelenme, titreme, çekişte düşüklük bunların başlıca sebebi baskı balatadır. Genede kontrol ettrin tabikide anladım teşekkürler katkınız için Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Namil Parlak Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 bende arabayı yeni aldım aynı şerler bende de var sanaiye gidip baktıracam Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 (düzenlendi) atmosferik motorların hepsinde olan sorundur rampada bayılma. eğer rampaya devirli bir giriş ile başlarsanız kolay kolay bayılmaz. ama rampada hızlanmaya yada devri sabit tutmaya kalkarsanız biraz zorlanırsınız. aracım 2015 model olmasına rağmen aynı şeyler bendede oluyor. turbosuz motorlar böyle,takmayın kafaya. olay beygir ile değil tork ile alakalı. aracınız 100hp benimki 125hp rampada durum aynı. Mayıs 9, 2016 Serkan erden tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Osman Türkol Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Bir saat önce, ubeyd bayar said: arabanı düz yola çek. her hangi bi vitese at. el firenini çek. Yavaşça debriyajdan ayağını çekerek arabanı istop edene kadar zorla, eğer istop etmekte direniyorsa kesinlikle bitiyor demektir. Anında istop ederse sorun yok. Araban kalkışta silkelenme, titreme, çekişte düşüklük bunların başlıca sebebi baskı balatadır. Genede kontrol ettrin tabikide el frenini çekmeyin. Düz de 3.vitese atın yavaşça ayağınızı debriyajdan kaldırın araç hareket etmek isterse debriyaj bitiyor dur stop ederse iyidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Debriyaj balatasının aşındığını ve kaçırdığını anlamanın en kolay yolu en üst viteste rampada gaza yüklenmektir, hız artmadan devir yükseliyorsa balata değişecek demektir. Ne hız ne de devir yükseliyorsa motor gücü yetmiyor demektir. Bu motorun fabrika çıkışı güçsüz olmasından kaynaklandığı gibi aşınma sonucu segman, süpap yuvaları vb. yerlerdeki kaçaktan da kaynaklanabilir ve kompresyon ölçümü ile durum tespiti yapılabilir. Şüphede kalırsanız benzer bir araçla aynı yolu denemek lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap