Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus III Performans


Muharrem Uğurelli

Soru

Herkese merhaba,

Siteye dün üye oldum ve böyle bir sitenin var olmasını görmek çok sevindirdi beni.. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese çok teşekkürler :)

Bende 21 eyülde Focus 3 1.6 sedan (benzinli) aldım ilk kez bir ford kullanıcısı olmuş durumdayım..

Dün akşam yaşadığım bir durumu paylaşmak istedim. akşam saatlerinde üsküdarın malum dar ve yokuşlu sokaklarında park yeri ararken 20 mt uzunluğunda ve çok da dik olmayan bir yokuştan (PTT yokuşu bilenler için) geçmem gerekti ve arabalar park ettiği ve silme geçmek gerektiği için yavaş yavaş yukarı doğru geçiyordum. tam araçlardan kurtuldum yokuşu geçeyim hemn dedim ve gaza biraz yüklenmemle araç önce kısa bir patinaş çekti ve tak stop etti (10 yıldır araç sahibiyim ve hep manuel araçlarım oldu ) ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım neyse olur böyle şeyler diyerek tekrar marşa bastım ve yüksek devirde kalkayım dedim ama nafile az bi öe gitmeden sonra araç stop ediyor tam 4 kez denedim ve focus kendini toplaymadı bir türlü epey moralim bozuldu yani :) en sonunda silme geçtiği yerm yokuşu geri geri inmek zorunda kaldım ve hafif düzleşinde yokuş basıp çıkabildim.

sizce focus benim 98 model opel vectra ile dur kalk yaparak çıktığım yokuşu gerçekten çıkamayacak kadar cılızmıdır bu arada araçta yalnızdım ve yük falanda yoktu

ya da henüz motor açılma falan gibi bir durum olduğu için mi böyledir araç 1000 km de (bayramda istanbuldan kırıkkaleye gittiğim için oda)

maralimi düzeltecek yorumlarınızı bekliyorum :D arabamdan bu kadar çacuk soğumak istemiyorumm :S

Herkese tekrar teşekkürler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Yük durumu...!?

Göreceli düşük tork düşük devirde ağır yük ile baş edemiyor.

Bu nedenle sıkı yüksek devirle kalkmanız ve devri 3000 dd altına düşürmeden gaza yüklenerek gitmeniz lazım, belli bir öğrenme sürecinden sonra hakim olursunuz merak etmeyin.

En sevimsizi dik rampada yüklü araçla dur-kalk trafiğine takılmak. Mecburen biraz balata yakarsınız.

Ve yine hatırlatayım, yokuş yukarı zemin kaygan ve stop etme durumu oluyorsa çekiş kontrol sistemini devre dışı bırakın.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Çok gıcık ve zor bir durum.

Zamanında (2006 Yılı) sıfır Citroen C4 1.6 HDİ ile bir piknik yerine gitmiştik.Dönüşte araç yüklü bir şekilde 50 metrelik çok dik bir yokuşu çıkmam gerekiyordu.

Kaç defa stop ettirdiğimi hatırlamıyorum bile ! Dizel aldığıma pişman olmuştum o an.

Dizel motorlar böyle maalesef.

Cem Abi haklı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.