Jump to content

Erol Püsküllü

Üye
  • Toplam İleti

    17
  • Katılım

  • Son ziyaret

Toplam Beğeni

4 Poor

Erol Püsküllü Hakkında

  • Derece
    Ambiante

Profil Detayları

  • Şehir:
    Bingöl
  • Arabam:
    12 focus 1.6 tdci style 115 hp
  • Meslek:
    Memur
  • Cinsiyet:
    Bay

Güncel Profil Ziyaretleri

Son ziyaretçiler bloğu devre dışı ve diğer kullanıcılara gösterilmiyor.

  1. Merhaba arkadaşlar Arabam P2598 hatası veriyordu çok şükür sorunu çözdüm Ömer hocam da ayni hata kodunu alıyordu birlikte arızalı parçayı tespit edip sorunu hallettik aynı hata kodu alan arkadaşlar hiç bişey yapmadan önce turbo selenoid hortumlarında kaçak varmı yokmu tespit etsinler ve egr nin üzerindeki top gibi olan egr bypass valfini değiştirsinler normalde bu parça tek satılmıyor ama çıkmacılarda bulunulabilir
  2. Merhaba Ford Focus 2012 1.6 TDCİ 115 hp için debriyaj seti, volant ve debriyaj üst merkezi fiyatı alabilir miyim. Ayrıca elinizde sağ aks varsa eğer bütün ürünler için orjinal ve kaliteli yan sanayi fiyatı alabilirmiyim.
  3. hocam merhaba ben selenoid ve egr vakum subabı motorun arka alt kısmında kalıyor değiştirdim ama sorunu daha çözemedim egr vakum subabını değiştirdikten sonra 1 hafta boyunca hiç hatta vermedi(courier in parçasıydı ve takılırken konum sensörü ve map sensörünü resetledi) emanet parça olduğu için servis söktü ve çıkma bir parça taktı hata vermeye başladı yine servise gittim courierin parçasını tekrar taktı ayarları tekrar yaptı ama hatta vermeye devam etti (usta arabayı ucuza almaya çalıştı belki benden ucuza almak için yapmadı bilmiyorum günahını almak istemiyorum) buradaki yetkili
  4. Mrb aracım dövüş MK3 2012 1.6 TDCİ style 115 HP aracım var Aracım p2598 turbo selenoid valf hatası veriyor elinizde uygun turbo selenoid valf ve 3 adet vakum hortumundan var mı Hayırlı işler
  5. Eskiden bu kadar değildi hocam debriyaja bastığım anda ayağımı çekmeme rağmen 1-2 saniyelik araç kendi kendine gaz yemeye devam ediyor
  6. Hocam bir sorum daha olacakta bu aralarda 1. vitesten 2. viteste geçerken debriyaja basmama rağmen devir saati çok geç düşüyor acaba aynı sorunun başka yansımaları mı şimdiden cevabınız için çok teşekkürler
  7. Yusuf özbulat hocam sorunu çözdünüz mü acaba aynı sorun bende de var sadece yüksek rakımda bu hatayı veriyor yardımcı olursanız sevinirim
  8. Yarın hava güneşli olursa dediğinizi yapıcam inş bir çözüm bulunur
  9. Acaba benim ön camda film olmaya bilir mi takdırdığım yer var dedi ama ön camım çok açık renkli kaplama yapmakta pek istemiyorum eski arabalar gibi
  10. Şuana kadar hiç yıkamacılara vermedim hep nemli bezle kendim temizledim ve parlatıcı ürünler kullanmadım camı değiştirdikten sonra bu sorunla karşılaştım camı değiştirmeyi bile düşünüyorum
  11. Ön cama uv filtre film taktırsam en düşük numaralı işe yarar mı acaba polis kontrolünde sıkıntı çıkarırlar mı
  12. Merhaba arkadaşlar Ford focus 2012 style marka aracım var ön camını Olimpia marka cam taktırdım ancak şimdi torpidonun cama çok yansımasından dolayı önümü göremeyecek duruma geldim ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
  13. Evet kontağı kapatık açınca hata bir anlık gidiyor ama bazen belli bir km gittikten sonra tekrar hata verip çekişten düşürüyor. Hata vermediği zaman 2. ve 3. viteslerde çekişi son derece iyi Hayır usta herhangi bir vakum kontrolü veya yeni bir basınç valfi takıp denemedi. Bingölde iyi bir turbocu tanımıyorum servis ise ilk mesajımda belirtiğim gibi fazla ilgilenmeden basınç valfi arızalı dedi.
  14. Cevabınız için çok teşekkür ederim. Araç 2012 focus 1.6 TDCİ 115hp 150.000 km de Sanayideki ustam turbo da yada basınç valfinde sorun olmadığını olsaydı eğer aracı zorladığım zaman motor arıza lambasıyla beraber P2598 hatası verir dedi arıza lambası bazen kendiliğinden sönüyor ayrıca hata çoğunlukla motor soğukken ve ayağımı gazdan çekince veriyor
  15. Mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım Benim sorunum arabam P2598 Turbocharger Boost Control Position Performance - Low hatası veriyor ve çekişten düşüyor yetkili servise gittim turbo basınç valfi arızalı diye belirttiler ve tek satılmadığını 3 tane bağlantı hortumuyla birlikte 2200 tl ye değiştirebileceklerini söylediler fiyat biraz pahalı gelince sanayideki ustama götürdüm birlikte test sürüsüne çıktık turbodan ses gelmediğini ancak 4. Enjektör den ses geldiğini ve sorunun turbo kaynaklı değil de enjektör kaynaklı olduğunu söyledi. Şimdi sorum şu değerli forumdaşlarım acaba enjektö
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.