suat coşkun Oluşturma zamanı: 9 saat önce Raporla Share Oluşturma zamanı: 9 saat önce (düzenlendi) Slm arkadaşlar. Benim kuganın partikül ve egr yi mecburen iptal ettirdim. Arızalıydı ve yenisi de çok pahalı olunca bu yola gittik..4 ay oldu herhangi bir sıkıntı yok şimdilik.. Şimdi esas konuya gelirsek..yağ bakımı geldi. Egr ve partikül iptal edilmiş aracıma 5-30 mu 0-30 mu yoksa 5 -40 mı kullanmalıyım? Genel olarak 5-30 diyenler var. 5-40 yağında kurum yapmasını engelleyeceği ve turboyuda koruyacağı söyleniyor. 5-30 da karar vermiş gibiyim, sizlerin düşüncesi nedir? 9 saat önce suat coşkun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fikret Ö. Yanıtlama zamanı: 2 saat önce Raporla Share Yanıtlama zamanı: 2 saat önce Kullanım kitapçığında yazan 0w-30. Soğuk bölgelerde özellikle 0w-30 sabah ilk calıştırmada daha iyidir. Dpf ve egr yi iptal ettirmeseydiniz iyiydi. Bunun yağ vizkositesiyle bir ilgisi olmasa gerek. Castrol 0w-30 veya FMY fordun tavsiyesi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
suat coşkun Yanıtlama zamanı: 58 dakika önce Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: 58 dakika önce (düzenlendi) Bir saat önce, Fikret Ö. yazdı: Dpf ve egr yi iptal ettirmeseydiniz iyiydi. İyi olurdu fakat arızalıydı ve temizlemiyordu..Servis 135 bin tl fiyat çıkardı. Muadil ve ne olduğu belli olmayan yan sanayi olana 35 bin tl fiyat çıkardılar. Yaklaşık 1 ay nerdeyse yerli yabancı forumları okudum, yapanlara sordum ve iptaline karar verdim. Yani iptal ettirmek kolay olmadı. Yazılım ve iptal işini ehline yaptırdım. Duman atma yok şu an ve şehiriçi kısa mesafede yakıt tüketimim 11 lere bile çıkıyordu. Şu an 8.5 - 9 larda geziyorum. İptalden sonra dikkatli kullanıyorum. En büyük sıkıntı turboya veriyormuş. Fazla sıkıştırmıyorum. Yağ değişimini de 8000 km de yapacağım artık..Yağ meselesine gelince 0-30 yağ dpf ve egr olan araçlar için tavsiye ediliyor. Benim araç yüksek sıcaklık ve yüksek partiküle mahruz kaldığı için sıcaklığa uygun yağ gerekiyor..5-30 veya 5-40 tavsiye ediliyor, dpf ve egr iptal araçlar için..daha kalın yağ filmi gerekliliği var. Turbo ve yağ pistonlar korunması için..5-30 un yeterli olacağına karar verdim gibi.. 52 dakika önce suat coşkun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap