Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.5 tdci kuga hangi yağ?


suat coşkun

Önerilen Mesajlar

Slm arkadaşlar. Benim kuganın partikül ve egr yi mecburen iptal ettirdim. Arızalıydı ve yenisi de çok pahalı olunca bu yola gittik..4 ay oldu herhangi bir sıkıntı yok şimdilik..

Şimdi esas konuya gelirsek..yağ bakımı geldi. Egr ve partikül iptal edilmiş aracıma 5-30 mu 0-30 mu yoksa 5 -40 mı kullanmalıyım? Genel olarak 5-30 diyenler var. 5-40 yağında kurum yapmasını engelleyeceği ve turboyuda koruyacağı söyleniyor. 5-30 da karar vermiş gibiyim, sizlerin düşüncesi nedir?

suat coşkun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kullanım kitapçığında yazan 0w-30. Soğuk bölgelerde özellikle 0w-30 sabah ilk calıştırmada daha iyidir. 

Dpf ve egr yi iptal ettirmeseydiniz iyiydi. 

Bunun yağ vizkositesiyle bir ilgisi olmasa gerek.

Castrol 0w-30 veya FMY fordun tavsiyesi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Fikret Ö. yazdı:

 

Dpf ve egr yi iptal ettirmeseydiniz iyiydi. 

İyi olurdu fakat arızalıydı ve temizlemiyordu..Servis 135 bin tl fiyat çıkardı. Muadil ve ne olduğu belli olmayan yan sanayi olana 35 bin tl fiyat çıkardılar. Yaklaşık 1 ay nerdeyse yerli yabancı forumları okudum, yapanlara sordum ve iptaline karar verdim. Yani iptal ettirmek kolay olmadı. Yazılım ve iptal işini ehline yaptırdım. Duman atma yok şu an ve şehiriçi kısa mesafede yakıt tüketimim 11 lere bile çıkıyordu. Şu an 8.5 - 9 larda geziyorum. İptalden sonra dikkatli kullanıyorum. En büyük sıkıntı turboya veriyormuş. Fazla sıkıştırmıyorum. Yağ değişimini de 8000 km de yapacağım artık..Yağ meselesine gelince 0-30 yağ dpf ve egr olan araçlar için tavsiye ediliyor. Benim araç yüksek sıcaklık ve yüksek partiküle mahruz kaldığı için sıcaklığa uygun yağ gerekiyor..5-30 veya 5-40 tavsiye ediliyor, dpf ve egr iptal araçlar için..daha kalın yağ filmi gerekliliği var. Turbo ve yağ pistonlar korunması için..5-30 un yeterli olacağına karar verdim gibi..

suat coşkun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.