Jump to content

2020 Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı


Yakup Çağatay

Önerilen Mesajlar

 

Saygıdeğer VW Dizayn şefi 

                        Wolfsburg, Almanya 

VW Golf modelinizin 8. nesil yeni versiyonunu lanse ettiğinizi öğrenmiş bulunuyoruz. İnternette resimleri bol bol inceledik.İç hacmin bir önceki nesle göre barizen büyüdüğünü öğrendik. Ayrıca resimlerde gördüğümüz kadarıyla premium iç mekan ve kalite hissi , en son teknolojik özellikleri ile mükemmele en yakın model . Fakat arabanın tasarımı  nasıl desem gene ruhsuz , muhafazakarlık adına İngilizin deyimiyle  "dull", insanda bir heyecan uyandırmıyor. Her şey yerli yerinde; oranlar, profil güzel ama ben buna sahip olmalıyım dedirtmiyor. Bu insanüstü büyük başarınızdan  ötürü sizi tebrik ediyor ve tüm avrupa otomotiv endüstrsi adına teşekkür ediyorum. Şu haliyle bile pazarı kasıp kavuracak segmentinde açık ara birinci olacak otomobilin, bir de tasarımı heyecan verici olsa, başka marka/model pek satılmayacaktı. Hatta rakiplerinizin iflasına bile sebep olabilirdi.  Bu açıdan zorda olan rakiplerinizin ayakta kalması için yaptığınız bu fedakarlıkla ne kadar gurur duysanız azdır. Diğer üreticiler adına size teşekkür etmeyi bir borç bilirim Saygılarımla

                           H. Cenk 

 

?????

 

  • Beğen 1
  • Haha 6
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 1 ay sonra...
7 saat önce, Erdem Ay yazdı:

Aşağıdaki linkte Golf 8 in detaylı ingilizce anlatımı var. İyi seyirler..

 

Kaputta amortisör yerine çubuk görünce verdiği tepkiyi izlemeye değer.

--0 dakika sonra eklendi--

Focus ile aradaki bi farkı kapatmış ? 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 3 hafta sonra...

Yan çarpışmalarda kapısı açılan bir araca nasıl 5 yıldız vermişler anlam veremedim. Çarpışma sırasında kapının açılması, yolcuların araçtan fırlaması için bir risk oluşturduğundan puan kırıldı demişler ama zaten kaza sırasında olabilecek en tehlikeli ve ekstrem durumlardan biri bu. Böyle bir güvenlik açığı oluşunca araca 5 yıldız verip göndermek mantıklı bir iş olmamış bana kalırsa.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doğrusu nedir bilmem. Düz insan olarak kapının açılması faydalı olabilir gibi geldi bana. Arabadan fırlamayı emniyet kemeri engeller. Açılmayan kapı ise kaza sonrası hareket edebiliyorsam, araçtan çıkmaya çalışırken bana engel olabilir.

 

tabi kapı açılacaksa tasarlanmış, beklenen tepki olarak açılmalı. Kontrol dışı, beklenmeyen bir durumsa yaşanan bu kapı açılması, vw adına kötü izlenim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, Kerem Bozdoğan yazdı:

Doğrusu nedir bilmem. Düz insan olarak kapının açılması faydalı olabilir gibi geldi bana. Arabadan fırlamayı emniyet kemeri engeller. Açılmayan kapı ise kaza sonrası hareket edebiliyorsam, araçtan çıkmaya çalışırken bana engel olabilir.

 

tabi kapı açılacaksa tasarlanmış, beklenen tepki olarak açılmalı. Kontrol dışı, beklenmeyen bir durumsa yaşanan bu kapı açılması, vw adına kötü izlenim.

Yandan carpisma testinde acilan her kapi icin, bagaj ve acilabilir tavan dahil, -1 puan katsayisi uygulaniyormus. Carpismanin oldugu taraftaki kapilarin da kazadan sonra acilmamis olmasi bekleniyormus.

 

https://cdn.euroncap.com/media/1568/euro-ncap-assessment-protocol-aop-v-60.pdf

 

"4.2.4 Door Opening during the Impact

When a door opens in the test, a minus one-point modifier will be applied to the score for that test. The modifier will be applied to the side impact assessment score for every door (including tailgates and moveable roofs) that opens. The number of door opening modifiers that can be applied to the vehicle score is not limited.

 

4.2.5 Door Opening Forces after the Impact

A check is made to ensure that the doors on the non-struck side can be opened. The doors on the struck side are not opened."

Ercan Özgönül tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 1 yıl sonra...
Olcay Sert

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Bu ay içinde tanıtılan Mk4 Focus için de sözü geçen hafif hibrit motor, Golf ile de piyasada olacak. 
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-modellerinin-elektrikli-versiyonlarini-sunuyor-vw-golf-mk8/
       
      48-V hafif hibrit,100 kilometrede 0,3 litre yakıt tasarrufu sağlıyor. Dahası, bu hafif hibrit çözümü, kalkış sırasında elektrik takviyesi sağlamanın bir sonucu olarak çok daha iyi dinamizm sağlayacak. 
       
      https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Electrification/48-Volt-Mild-Hybrid/48-Volt-belt-driven-starter-generator
       

    • Cem G.
      Yazan: Cem G.
      Ford, 2018 CV (Commercial Vehicle) ticari araç şovunda yeni Fiesta Sport Van modelini de tanıttı. Daha önce böyle bir niyetinin olmadığına dair demeçler vermesine karşın müşterilerinin sesini dinlediğini ifade ediyor Ford. Motorlar 1.0 eb 125 ps, 1.5 tdci 120 ps dizel. 1000 m3 kargo hacmi ve 500 kilo kargo taşıma kapasitesine sahip. Araç genel olarak St-line karoserinden ilham almış gibi görünüyor. Ticariye ait bir kaç yeni özellik de haliyle bulunuyor kargo alanında. Eski modifiyeli tek kapılılar geldi aklıma.  



    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Fiesta Mk7'nin üretiminden birkaç kare;
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
       
       






       
      Yanlış bilenler/kabul edenler için Google'a yardım; Ford Fiesta Mk8
    • Doğukan Özçelik
      Yazan: Doğukan Özçelik
      Merhaba Arkadaşlar, bugün yarın içinde bir araç alacağım iki araç baktım bir tanesi 2013 FOCUS HB 1.6 TDCİ TRENDX ve 2014 GOLF 1.6 TDI BMT MİDLİNE PLUS ikide çok güzel araç sürüş keyfi iyi golf 65 bin km de 71.500 TL, Focus ise 42 bin km 65.500 TL, kararsız kaldım hangisini alayım yardımcı olabilir misiniz sizce hangisi daha mantıklı.'
    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Volkswagen, Golf MK8 için düzenlediği Tedarikçi Zirvesinde Mk8'in çıkış tarihini açıkladı, Haziran 2019'da Yollarda!
      Marka, Yeni Golf ailesine 1.8 milyar € yatırım yapacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-golf-mk8-haziran-2019da-geliyor/
       
       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.