Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2020 Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı

Recommended Posts

Golf 8 tanıtıldı. Tüm detayları için yazıyı hazırlıyorum. Almanya ve Avusturya satışı Aralık başında başlıyor, diğer Avrupa ülkelerine 2020 ilk çeyreğinde satışa başlayacak. Amerika, Çin, Japon vs daha da sonra.

 

Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-golf-mk8-tanitildi/

 

Volkswagen, şu anda sadece beş kapılı bir araç olarak kullanılabilen Golf donanım paketi serisini tamamen yeniden yapılandırdı. Daha önce mevcut olan spesifikasyon paketleri Trendline, Comfortline ve Highline geçmişte kaldı. Gelecekte, bunlar Golf, Life ve Style donanım paketleri ve sportif bir R-Line versiyonuyla değiştirilecek. Tüm yeni donanımlar, eşdeğer öncüllerine göre çok daha kapsamlı bir donanıma sahip.

 

Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı_10.jpg

Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı_1.jpg

 

Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı_11.jpg

Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı_21.jpg

Volkswagen Golf Mk8 Tanıtıldı_27.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Focus'un dışı çok eleştirilmişti ama bu aracın dış görünüşü yanında bildiğin tasarım harikası duruyor Focus. Ama öte yandan yeni Golf'ün iç mekanı ile Focus'un iç mekanı arasında da aynı oranda tasarım farkı var. Açıkçası Golf'ün dışını ne kadar beğenmediysem içini de o kadar beğendim. Modern, sade ve şık duruyor. Keşke Focus'un iç mekanı için de aynısını diyebilseydim.

Edited by Cenk Demirel

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Focus'un dışı çok eleştirilmişti ama bu aracın dış görünüşü yanında bildiğin tasarım harikası duruyor Focus

Bugün önümden sırasıyla önce yeni Bmw 1, daha sonra Focus St Line geçti. Bir kez daha anladım ki bu segmentte şu anda Focus St Line en estetik araç. Ama bende iç görünüm için aynı şeyleri düşünüyorum malesef 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 dakika önce, Cankut Bulut yazdı:

Bugün önümden sırasıyla önce yeni Bmw 1, daha sonra Focus St Line geçti. Bir kez daha anladım ki bu segmentte şu anda Focus St Line en estetik araç. Ama bende iç görünüm için aynı şeyleri düşünüyorum malesef 🙂

St-line fikrinize ek olarak aslında sedanın jantları değiştirip arka stopları da görmezden gelirsek o da gözüme iyice güzel gelmeye başladı. Yani 1-2 yerini görmezden gelebilirseniz gayet güzel görünüyor ama Golf için aynı şeyi diyemiyorum. Ne önden ne arkadan bir albenisi yok. Marşpiyeller, kapılar, C sütunu v.s hiç birinde estetik bir tasarım detayı yok. Yani bence yok.


Öte yandan içi gerçekten güzel olmuş. Bunun içini alıp st-line focus'a koyabilsek çok güzel olurdu ya neyse.. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

İçi baya baya sınıfının üzerinde görünüyor. İzlediğim videolarda görsel detaylar ve teknolojisi " hımm olmuş" dedirtiyor. Tabi bir çok şey opsiyon olacaktır. En azından iç tasarımın değişmesi bile bir gelişme 😜

Dış tasarım göreceli, klasik vw makyaj operasyonu bence ama yine de modern bir duruşu var. Ön panjur hariç 😏

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrik araca gecisin aerodinamik tasarim

etkileri bu sonucu dogurmus. Efsane kasa mk7 idi. İyiki edinip, kullanmisim tepe tepe. Bu aracin  disi kotu gercekten; ama vw yas tahtaya basmaz dedigim gibi arkasinda bir konsept beklentisi vardir. İc mekan klas.

 Golf standardi belirler, nokta 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence güzel, göz alışınca daha güzel gelecektir, bu zaten tüm yeni modellerde yaşanan bir durum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dışı helede jantlar berbat iç mekan alışılmışın dışında başarılı yanlız yeni leonun dışı trende uymuş egea hb bmw 1 focus4 stline hepsinden ortaya karışık var içide bu yeni golf gibi olursa c segmentinin hb 1.si olur 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanıyorum ki golf citasını yükseltti. premıum modelleri rakip seçmiş kendisine.

Türkiyede donanım fıyatlarını düsündüğümüzde göründüğü kadar dolularını göremeyebılırız ancak baz modellerde dahi dijital ekran ve multımedya olucak diye bir haber okumuştum.

 

Sev sevme ama sanıyorum ki segmentinin en önde ürünü golf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Göz aşinalığı olsa gerek ilk başlarda her markanın eski kasası hep iyi olarak görülür yeni gelen kasa hep eleştirilir, sonra sonra sevilir beğenilir, Golf bilr ne yapacağını:):):)

*** Yanlız şu kaput çubuğu gerçekse hakkaten can sıkıcı olmuş olur ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf değilde 2020 Leon’un on tasarımı çok hoşuma gitti. Golfün de iç mekani👍🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herkesin estetik anlayışı veya beklentisi farklıdır ancak göğsün klasik tasarlanıp (Bkz: Mercedes ne yaptı?), eğlence ekranının kadranla birleştirilme şekli bana pek estetik gelmedi. Bazı fotoğraflarda da sürücünün açısında orta ekranın sol tarafı gölgeleniyor gibi gözüktü umarım o problem de yoktur. 

Canlı çekimlerde bu daha belirgin zaten 🙂 Aradaki garip birleştirme şekli olmasa klasik orta ekran tasarımı olacaktı, bunu da herkes eleştiriyordu demek ki vw yapınca estetik duruyor :zha: 

 

74412046_534879780646144_7815249818394462243_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Herkesin estetik anlayışı veya beklentisi farklıdır ancak göğsün klasik tasarlanıp (Bkz: Mercedes ne yaptı?), eğlence ekranının kadranla birleştirilme şekli bana pek estetik gelmedi. Bazı fotoğraflarda da sürücünün açısında orta ekranın sol tarafı gölgeleniyor gibi gözüktü umarım o problem de yoktur. 

Canlı çekimlerde bu daha belirgin zaten 🙂 Aradaki garip birleştirme şekli olmasa klasik orta ekran tasarımı olacaktı, bunu da herkes eleştiriyordu demek ki vw yapınca estetik duruyor :zha: 

 

74412046_534879780646144_7815249818394462243_n.jpg

Vw modellerini dizayn olarak sevmeyen biri olarak(mukemmellik cok sıkıcı) yorumum orta ekranin dashboardun yukseligini gecmemesi bir vw basarisi olmus(fordda mercedeste cok yuksege cikiyor sonradan takilma gibi duruyor) fakat  begenmedigim direksiyon gobegi berbat durmus(zevkler ve renkler) fakat gobek harici direksiyon inanilmaz guzelken airbag yuzunden olacak gobek tasarimi sanki hatali parcayla tamamlanmis gibi duruyor...Yazik etmisler guzelim spor direksiyona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Bu ay içinde tanıtılan Mk4 Focus için de sözü geçen hafif hibrit motor, Golf ile de piyasada olacak. 
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-modellerinin-elektrikli-versiyonlarini-sunuyor-vw-golf-mk8/
       
      48-V hafif hibrit,100 kilometrede 0,3 litre yakıt tasarrufu sağlıyor. Dahası, bu hafif hibrit çözümü, kalkış sırasında elektrik takviyesi sağlamanın bir sonucu olarak çok daha iyi dinamizm sağlayacak. 
       
      https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Electrification/48-Volt-Mild-Hybrid/48-Volt-belt-driven-starter-generator
       

    • By Cem G.
      Ford, 2018 CV (Commercial Vehicle) ticari araç şovunda yeni Fiesta Sport Van modelini de tanıttı. Daha önce böyle bir niyetinin olmadığına dair demeçler vermesine karşın müşterilerinin sesini dinlediğini ifade ediyor Ford. Motorlar 1.0 eb 125 ps, 1.5 tdci 120 ps dizel. 1000 m3 kargo hacmi ve 500 kilo kargo taşıma kapasitesine sahip. Araç genel olarak St-line karoserinden ilham almış gibi görünüyor. Ticariye ait bir kaç yeni özellik de haliyle bulunuyor kargo alanında. Eski modifiyeli tek kapılılar geldi aklıma.  



    • By Yakup Çağatay
      Fiesta Mk7'nin üretiminden birkaç kare;
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
       
       






       
      Yanlış bilenler/kabul edenler için Google'a yardım; Ford Fiesta Mk8
    • By Doğukan Özçelik
      Merhaba Arkadaşlar, bugün yarın içinde bir araç alacağım iki araç baktım bir tanesi 2013 FOCUS HB 1.6 TDCİ TRENDX ve 2014 GOLF 1.6 TDI BMT MİDLİNE PLUS ikide çok güzel araç sürüş keyfi iyi golf 65 bin km de 71.500 TL, Focus ise 42 bin km 65.500 TL, kararsız kaldım hangisini alayım yardımcı olabilir misiniz sizce hangisi daha mantıklı.'
    • By Yakup Çağatay
      Volkswagen, Golf MK8 için düzenlediği Tedarikçi Zirvesinde Mk8'in çıkış tarihini açıkladı, Haziran 2019'da Yollarda!
      Marka, Yeni Golf ailesine 1.8 milyar € yatırım yapacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-golf-mk8-haziran-2019da-geliyor/
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.