Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Fiat Bravo


Bora A.

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar,Fiat Bravo tip olarak hoşuma giden araçlardan biriydi ve dün zaman geçirmek için gidip incelemeye karar verdim....İlk gittiğim bayide Fiat Bravo Lav Kırmızı Sport Plus donanımlısı vardı...Skydrome denen sunrooflu araç içine bindiğinizde aracın çok rahatsız edici kadifelerle kaplı kırmızı dikişli koltukları sizi karşılıyor.Kadife kaplı koltuk anlayışı terkedileli 20 yıl olmuş diye biiyorken bu koltukları görmek ilk şoku yaşatıyor.Kadifeye dokunma hissi bile rahatsız edici.Hele siyah ve kırmızı dikişli kadife koltuk çok kötü bir görüntü,apaçi arabası gibi....Yazın o kadifeler napar düşünün artık..Neyse...Aracın ön konsolu sanki ordan bir markadan şurdan başka bir markadan alınmış gibi...Ses sisteminin tek satırlı göstergesi çok sıradan....Klima çok altta konumlandırılmış.Ekranlar basit hesap makinalarının ekranları gibi ve turuncu renkle çok basit kalmışlar...Göstergelerdeki rakamlar küçük kalmış,yalnız göstergelerin çevresindeki yuvarlak çerçeveler hoş...Alf romeoyu hatırlatan bir yapısı var....Araçtaki sunroof camı dışa doğru açılıyor ve arka koltuk üstlerinde de cam tavan var ama açılmıyor,hoş bir özellik...Fakat tavanı çok alçaltmış,1.80 üzerindeki boyu olanlar sunrooflu bravoda kafaları tavana sıfır sürüş yaparlar,arka koltuklarda aynen öyle....Bagajı geniş sayılabilir,400 litre...

İşçiliğe gelirsek çok zayıf bu sınıftaki bir araba için...Kapılardaki camların fitilleri yrinden çıkıyordu,kapı kollarına krom çıta koymuşlar,krom çıta kenarları döşemeye oturmamış insanın parmklarını kesiyor,plastik aksam kullanılan yerlerdeki plastik kalitesi aynen çin otomobillerindeki gibi,çok sert ...Bagay kapağında eller kirlenmesin diye içe konulan yerdeki tutamaçın plastiği o kadar inceki biraz abansanız kesin kırılır elinizde kalır..Araçtaki halı paspas ve bagaj döşemesi aksamı çok basit malzemeden yapılmış...Ön konsolda bardak koyma yerleri çok sığ,oraya koyduğunuz bardak ön konsolda devrilir ve ıslatır her yeri....Kapı iç cepleri çok dar....Torpido gözü küçük....Kol dayama içindeki eşya koyma gözü minnacık...

Güzel tarafları ise şunlar,microsoft uyumlu usb girişi,karbon görünümlü ön panel,büyük sunroof,hatchback otomobiller için büyük sayılabilecek bagaj,arka havalandırma kanalları,çok sportif ve etkileyici dış tasarım ve en önemlisi de çok fazla opsiyon seçeneği ile aracın geniş bir aksesuar listesi sunuyor olması....Haaa bu arada Koç bu araçtada Focusta yaptığının bir benzerini yapmış,kataloğa navigasyonlu ön konsol fotolarını koymuşlar ama opsiyon olarak dahi navigasyon alabilmeniz mümkün değil,yani gösteriyor ama vermiyor !! :) İşte aracını fotoları :

thumb-113090.jpg

thumb-113091.jpg

thumb-113094.jpg

thumb-113083.jpg

thumb-113088.jpg

thumb-113089.jpg

thumb-113084.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada Full donanımlı Dynamic Plus Fiatı 55.800 TL. olarak verildi,yalnız aralık teslimiiii...Fakat Fiyat artışından etkilenmiyorsunuz....Aslına bakrsanız işçiliğe çok dikkat etmezseniz iyi bir seçenek..Tabiii Focus 3 ü hiç görmemiş birisi için :)))

Bora A. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emeğine sağlık..

Bu araç benim testimde bana da soğuk gelmişti ancak güzel yanı piyasaya çıktığı seneki rakiplerinin çoğundan yol tutuş/konfor dengesi konusunda ve kabin sessizliği konusunda iyi olmasıydı, yerli testlerde konforu ve sessizliği övülürken yol tutuşu "neredeyse Focus la eş" denilebiliyordu, ayrıca bu araçlar ADAC a göre tüm modeller arasında en sorunsuz 7. model ama Bora abinin yorumlarından tahmin edilebileceği üzere servisin ücretsiz halledeceği çapta sorunlar çıkarabiliyor. Bir iyi yanıysa kullanıcılarında olumlu izler bırakması, bugüne kadar alışıldık Fiat kalitesinin hayli ötesinde bir üretim olduğundan bu araçla ilgili hemen hemen hiç tıkırtı ya da arıza şikayeti yok forumlarda.

Bana en garip gelense 105Hp 290Nm lik motorun çok ekonomik olmasına rağmen performans olarak pek iddialı olmaması, ama 120Hp 300Nm için aynı şeyleri söylemek zor ve motorları Vw ninkiler gibi bol ödüllü, Multijet ten sonra Multiair oldukca iddialı üretimler.

Bu aracı fiyatının da avantajıyla alırsanız pişman olmazsınız, ancak fazlasını istiyorsanız Alfa tarafından süslenmiş versiyonu Giulietta daha iyi olacaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yusuf araç -özellikle 1.4 140Hp Multiair versiyonu- aslında çok iyi fiyat/faydaya sahip ancak en yeni rakiplerinden özellikle imaj olarak hayli geride; bir de Fiat çalışanları hep böyle ilkokul terk tipli çocuklar; buda markanın büyüklüğüyle orantılı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yusuf araç -özellikle 1.4 140Hp Multiair versiyonu- aslında çok iyi fiyat/faydaya sahip ancak en yeni rakiplerinden özellikle imaj olarak hayli geride; bir de Fiat çalışanları hep böyle ilkokul terk tipli çocuklar; buda markanın büyüklüğüyle orantılı.

Fiat almam için fiyatının çok cazip olması lazım :)

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=38.745653,35.465554

iPhone Yolladı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.