Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Kesilemeyen Yağ Kaçağı :((


Şükrü Kervan

Soru

Bu soruda 9 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Otomatik Mesaj

Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal Otomobil Sohbetleri" kategorisinden "Focus GarajıFocus ISorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,

Focus Club Tr Yönetimi

OTOMOBİL SOHBETLERİ KATEGORİSİ HAKKINDA

http://www.focusclub...utfen-okuyunuz/

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

şükrü abı 2007 vito vardı aynı sorunu yaşadım cozemiyolardı conta ustune kece tarzı bişey sarmayı denediler sonra bida damlama felan yapmadı

contayıda değişrdim araya siyah silikon tarzı bişey sıktılar yinede geliyo contadan geldiğinide bilmiyoruz nerden geldiğide belli diğil bu gün altını yıkatıcam sonra deniyicez bakalım yolada çıkıcam korkuyorum bişey olur diye :/

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sıfır conta ile kesilip kesilmemesi aldığınız conta takımının kapsadığı conta adetine göre göreceli olarak farklılıklar gösterebiliyor yani bir conta takımının içinde sadece kapak contası ve sibopların üzerine gelen ince bir conta manifolt contaları var ise kaçağın başka bir yerden olması muhtemel yağ damlamasına sebep krank keçesi veya devridaim dinamosunun etrafından da kaynaklanıyor olabilir olaki bütün keçe ve contalar değişmesine rağmen hala damlıyorsa bunun tek sebebi motor bloğunda oluşan sizin gözle göremediğiniz blok veya gömlekte oluşan çatlaktır bununda tek doktoru rektifiyecilerdir 20 mm yani 2 cm lik çatlağa kadar dikiş tılabiliyor bu durumu ancak bu şekilde ıslah edebilirsiniz...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sıfır conta ile kesilip kesilmemesi aldığınız conta takımının kapsadığı conta adetine göre göreceli olarak farklılıklar gösterebiliyor yani bir conta takımının içinde sadece kapak contası ve sibopların üzerine gelen ince bir conta manifolt contaları var ise kaçağın başka bir yerden olması muhtemel yağ damlamasına sebep krank keçesi veya devridaim dinamosunun etrafından da kaynaklanıyor olabilir olaki bütün keçe ve contalar değişmesine rağmen hala damlıyorsa bunun tek sebebi motor bloğunda oluşan sizin gözle göremediğiniz blok veya gömlekte oluşan çatlaktır bununda tek doktoru rektifiyecilerdir 20 mm yani 2 cm lik çatlağa kadar dikiş tılabiliyor bu durumu ancak bu şekilde ıslah edebilirsiniz...

okadarını bilmiyorum ama dediklerinizi kaydettim telefonuma bugün arabanın altını yıkatıp oranda tamirciye gidcem bu söylediklerinizi tamirciyede söliyicem belki unutmuşlardır bakmayı en azından kontrol ettrmiş olurm :) verdiğiniz bilgi için saolun :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.