Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
This message will be deleted after you register.
Merhabalar, bir ay olmadı aracı alalı. Ekspertizde ikinci viteste vuruntu var diye çıktı sadece. Bu powershift şanzımanlarda bu kronik diye önemsemedim. Ama 1 ve 2nci viteslerde ciddi anlamda sıkıntı vardı. Sadece yavaş kalkışlarda sorun olmuyordu. Bazen de devir bir anda yükseliyordu. Yokuşlarda da kaçırıyordu. Sonra şanzıman arızalı servise götürün uyarısı geldi. Vites 2den yukarıya atmıyordu. Arızayı ustam resetleyince düzeldi. Bir iki hafta sonra arıza yine geldi. Yine resetleyip ankara tan oto ford yetkili servise götürdüm. Ustam bana kavrama değişecek demişti. Servis kavramayı değiştirdi. Aracı teslim alırken aynı arızayı yine verdi. Aracı tekrar aldılar. TCM şanzıman beyni de arızalı dediler. İkisini 70 bin liraya değiştirdiler. TCM akü ile bir değişti. Akü çok önemli arkadaşlar. Akü değiştirirken elektriğin kesilmemesi gerekiyormuş. Yoksa TCM beynini yakıyor. Velhasıl powershift benzinli şanzımanı olanlar bu tecrübemden istifade etsinler istedim. Araçta vites geçişlerinde 1 ve 2de kalkışlarda sorun varsa titreme ve vuruntu varsa ya kavrama ya TCM ya da her ikisi arızalıdır.
Question
Mevlüt Devecioğlu
Merhabalar, bir ay olmadı aracı alalı. Ekspertizde ikinci viteste vuruntu var diye çıktı sadece. Bu powershift şanzımanlarda bu kronik diye önemsemedim. Ama 1 ve 2nci viteslerde ciddi anlamda sıkıntı vardı. Sadece yavaş kalkışlarda sorun olmuyordu. Bazen de devir bir anda yükseliyordu. Yokuşlarda da kaçırıyordu. Sonra şanzıman arızalı servise götürün uyarısı geldi. Vites 2den yukarıya atmıyordu. Arızayı ustam resetleyince düzeldi. Bir iki hafta sonra arıza yine geldi. Yine resetleyip ankara tan oto ford yetkili servise götürdüm. Ustam bana kavrama değişecek demişti. Servis kavramayı değiştirdi. Aracı teslim alırken aynı arızayı yine verdi. Aracı tekrar aldılar. TCM şanzıman beyni de arızalı dediler. İkisini 70 bin liraya değiştirdiler. TCM akü ile bir değişti. Akü çok önemli arkadaşlar. Akü değiştirirken elektriğin kesilmemesi gerekiyormuş. Yoksa TCM beynini yakıyor. Velhasıl powershift benzinli şanzımanı olanlar bu tecrübemden istifade etsinler istedim. Araçta vites geçişlerinde 1 ve 2de kalkışlarda sorun varsa titreme ve vuruntu varsa ya kavrama ya TCM ya da her ikisi arızalıdır.
Link to comment
Share on other sites
0 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now