Jump to content

Yeni Koronavirüs Hastalığı Sıkça Sorulan Sorular ve Cevaplar

Sizi ve çevrenizi Koronavirüs riskinden koruyacak 14 Kural (video)

'Yola Focusla'tıkla yazmaya başla

Fotoğraf yarışması için tıklayınız (Mart 2020)

Süleyman İnan

Member
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Süleyman İnan

  • Rank
    Yeni üye

Profile Details

  • Location:
    Adana
  • Car:
    Focus Mk1 2003
  • Job:
    Öğrenci
  • Gender:
    Bay
  • Age 20

Recent Profile Visitors

451 profile views
  1. Hocam rölanti motoru ve boğaz kelebeğini detaylı olarak ben temizledim. Aracın hava filtresi ve bujilerini kendim değiştirdim. Kutup başlarını da sökerek sıfırladım her şeyi fakat bir süre gayet güzel çalıştı sonrasında yine rölantisinde dengesizlik oldu. Acaba enjektörleri söktürüp temizletmek mi gerekir. Benzinle ne kadar binersem bineyim geçici oluyor sorunun çözümü.
  2. Arkadaşlar focus mk1 sileceklerinde sorun yaşıyorum. Kolu bir kez aşağı indirip bıraktığım zaman silecek gidip gelmesi gerekirken olduğu yerde kalıyor. Araştırdım röle arızası olabilirmiş ama ön sigarta kutusunda bulamadım. Silecek rölesinin yerini şema da gösteriyor ama yerinde yok. Bilen varsa yardım edebilir mi?
  3. Arkadaşlar merhaba aracım 152 bin km'ye yaklaşmakta ve 52 bin km'dir lpg ile kullanmaktayım. Aracım haftada 1-2 defa kullanmakta olup çok km yapan birisi değilim. Araç ilk çalıştığı zaman soğukta ve benzinde çalışırken rölantisi yerinde durmuyor. Önce stop edecek gibi olup sonrasında gaz veriyor ve dalgalanma yaşanıyor. Bu dalgalanma biraz ısınınca azalarak sona eriyor. Tüpe geçtiğinde ise bu dalgalanmaların hiçbiri olmuyor. Acaba tüpe geçtiğinde ısındığı için mi yapmıyor diye düşünüp bir gün direkt lpg ile çalıştırdım fakat rölanti dalgalanması olmadı yani benzindeyken dalgalanma yapıyor sadece. Kronik sorun gibi bir çok kişide var ve çoğu kişi net şudur sorun diyemiyor. Sürekli gittiğim özel servis benzinde kullanmamı enjektörlerin tembelleştiğini söyledi. Ben de yakıta enjektör temizleyici bir katkı maddesi koyarak benzin ile uzun yol yaptım yüksek devirlerde bindim ama bir yararı olmadı. Ayrıca kutup başını söküp arıza lambasını söndürdükten sonra birkaç gün bu dalgalanmayı yapmıyor çok stabil çalışıyor fakat birkaç gün sonra yine dalgalanmaları yaşıyorum. Bu sorun hakkında bilgisi olan ve başına gelen arkadaşlar tavsiye verebilir mi?
  4. ama benzin pompasını değiştirmeden önce böyle bişe yoktu
  5. yakıt pompasının basıncı düştüğü için değiştirdik yakıt ibresini deneyerek taktılar onda sorun yok fakat yol bilgisayarında şuan orantısız bi menzil gösteriyor çözümü nedir ?
  6. mk1 için plakaya led ampul takıcam arıza lambası yanıyormuş bazı araçlarda bizimkilerde led ampul yüzünden yanar mı?
  7. arka plaka lambasını led yapmayı düşünüyorum internette 36 mm 39 mm gibi seçenekler var focus 1 için kaç mm almam gerek? tavan aydınlatmasındakilerle aynı boyutta mı ve arıza lambası yanar mı?

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.